Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset äidit 24.10.

Vierailija
24.10.2016 |

Tuo lapsellinen pariskunta on niin helisemässä vastuun ja lapsen kanssa vielä. Miten voi lähellä laskettua aikaa äiti sanoa, että palaa heti kohta töihin ja eikä ole koskaan kuullu, että lapsi siitä kärsisi, olla vuoroviikoin hoidossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milloin se oikeen syntyy? Ihan kun tässä ois aikaa ootella"

Onnea vaan.

Vierailija
2/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakas Mea, olen välillä poissa mutta tulen aina takaisin. Sinä teet minusta kokonaisen"

Jopa on vauvalla iso homma rakentaa äidistään kokonainen. Ja äiti on rakentamassa kokonaisuuttaan laivalla. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori äiti oli itse aika lapsekas vielä. Isosisko oli todella söpö tyttö, toivottavasti hän saa riittävästi huomiota.

Vierailija
4/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äh eiköhän toi kokonaisjuttu ollut vain sopiva klisee.

Vierailija kirjoitti:

"Rakas Mea, olen välillä poissa mutta tulen aina takaisin. Sinä teet minusta kokonaisen"

Jopa on vauvalla iso homma rakentaa äidistään kokonainen. Ja äiti on rakentamassa kokonaisuuttaan laivalla. Surullista.

Vierailija
5/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa oleen formaatti tiensä päässä, kun mitään kauheen erikoista toisenlaisuutta ei enää löydy niin päästetään mitä tahansa höttöpäitä ruutuun. Normaali täysjärkinen äiti ois jo toisenlaista, niin paljon noita vähä-älyisiä vastuuntunnottomia huomiohuoraavia erikoisuudentavoittelijoita nähty.

Vierailija
6/6 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututti koko jakso. Ei ollut tuo pariskunta miettinyt nenäänsä pidemmälle, kun hankkivat vauvan tuollaiseen elämäntilanteeseen. Miten edes voi kuvitella, että voisi laittaa vauvaikäisen viikoksi kerrallaan hoitoon?? Sitten vielä kun psykologi sanoi, ettei vauva pysty viikkoa pitämään yllä mielikuvaa vanhemmistaan, niin äiti totesti ettei "haluaisi tulla unohdetuksi" - ei sitten tullut mieleen, miten tuollainen vaikuttaa vauvaan? Imetyksenkin se äiti lopetti suunnilleen heti, ei viitsinyt siihenkään nähdä vaivaa (tuskin se maito noin vaan loppuu, kun vaan jaksaisi imettää!). Olisi sitä laihdutustakin se imetys auttanut. Eikä heru sympatiapisteitä noista kiloista poraamisesta, itsehän myönsi että olisi voinut itse tehdä asioita toisin. Ei tee sikiöllekään hyvää äidin voimakas painonnousu, eli eipä tuossakaan kohtaa ajateltu vauvan parasta yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän