Monestiko olet ollut häissä, hautajaisissa ja ristiäisissä?
Kommentit (52)
Häät 2
Hautajaiset 4
Ristiäiset 5
N24
Häät: 3
Hautajaiset: ehkä noin 20
Ristiäiset: 3
Kovin hilpeä painotus siis.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka te voitte muistaa? Olen ollut ainakin 20 häissä, samanverran ainakin hautajisia, tai varmaankin enemmän, kenties 30, ja ehkä 15 ristiäiset. Ikää 52 v.
Huomaat varmaan, että suurin osa meistä ei ole niin vanhoja kuin sinä eikä näitä kysyttyjä juhlia ole jokaisella lähellekään joka vuosi.
Häät 7
Hautajaiset 4
Ristiäiset 3
Häät: 4
Hautajaiset: 2 (+ 1 niin nuorena etten muista niistä mitään?)
Ristiäiset: 2
N22
En ole varma, mutta suunnilleen
Häät: 8
Hautajaiset: 7
Ristiäiset: 3?
Ei itse järjestettyjä tuossa mukana.
Ikää 37
Häät 4 (yhdet omani, yksiä en muista, koska olin parivuotias)
Hautajaiset 0
Ristiäiset muistaakseni 1 (veljeni)
Vierailija kirjoitti:
Häät 4 (yhdet omani, yksiä en muista, koska olin parivuotias)
Hautajaiset 0
Ristiäiset muistaakseni 1 (veljeni)
Niin ja ikä 24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka te voitte muistaa? Olen ollut ainakin 20 häissä, samanverran ainakin hautajisia, tai varmaankin enemmän, kenties 30, ja ehkä 15 ristiäiset. Ikää 52 v.
Huomaat varmaan, että suurin osa meistä ei ole niin vanhoja kuin sinä eikä näitä kysyttyjä juhlia ole jokaisella lähellekään joka vuosi.
Niinpä näyttää:-). Muistan jo lapsena käyneeni n 10 kertaa hautajaisissa, veljeni, isovanhempien, naapureiden yms, serkkujen ristiäisissä, häissä yms.
Heh, olen ollut kaikissa noissa tasan kerran! Olen käytännön syistä jättänyt yhden sukulaisen häät väliin. Sen jälkeen ei ole enää kutsuttu mihinkään juhliin. Noh, ei haittaa, koska emme ole sukulaisten kanssa läheisiä, enkä tykkää pönötysjuhlista. :)
Voi luoja, isot suvut kummallakin, joten..
Häät: 17
Hautajaiset: 14
Ristiäiset: 35
Rippijuhlat: 22
YO-juhlat: 34
Ikä: 35v
Häät 3
Hautajaiset 14
Ristiäiset 2
Vierailija kirjoitti:
No onhan se helppoa muistaa, jos niitä ei ole ollut ollenkaan tai on ollut niin vähän, että ne vähäiset ovat siksi jääneet mieleen. Emme me kaikki ole suurisukuisia tai sosiaalisia monine ystävineen/tuttuineen, että olisi kertynyt näitä juhlia joka vuodelle tai edes joka viides vuosi ymv.
Itse en ole koskaan käynyt sukulaisteni, paitsi oman perheen, ristiäisissä, rippijuhlissa jne., koska en ole läheinen heidän kanssaan, ja ystäviä/tuttuja/työkavereita minulla ei ole, joten siksi on jäänyt juhlinta niin kovin vähäiseksi vuosien varrella. Sekä toistaiseksi kuolleita on vain 3 minun elinaikanani, joten pitäisikö tästä lähteä tuntemattomien hautajaisiin, jotta saisin suuremman luvun?
T. nr. 21 N 42v.
Häät: 7
Hautajaiset: 9
Ristiäiset: 1
29 v.
Ei mitään hajua. Iso oma suku ja miehen suku niin kemuja monet/vuosi.
Häät 4
Ristiäiset 4
Hautajaiset 14
ikää 28
Häät 5
Hautajaiset 4
Ristiäiset 4
Olen nainen 30 v.
Häät: 4, Hautajaiset: 4, ristiäiset: 5
Kahdet häät
Kolmet ristiäiset
Kolmet hautajaiset
Ikää mulla on 44 vuotta
Häät 0
Hautajaiset 3
Ristiäiset 4 (+1 omalla lapsella oli tavallaan nimiäiset)
Rippijuhlat 2 (oma lapsi ei kuulu kirkkoon)
Yo-juhlat 1
N 42v.