Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle, miehet: kun tuolla turn-off- keskustelussa mainittiin (jos oikein tajusin ) aktiivinen, "aina menossa oleva" urasuuntautunut(?) nainen, niin..

Vierailija
24.10.2016 |

Mikä siinä ärsyttää? Onko se vaan niin yksinkertainen asia että kuvatun tyyppisellä naisella ei välttämättä olisi aikaa hoitaa suurempi aika lapsia? Vai onko se jokin psykologinen juttu? Koetteko (työelämässä) kunnianhimoisen naisen astuneen jotenkin teidän reviirillenne?

ps. minullakin on ambitioita, tosin enimmäkseen taiteellisia. Parisuhteelta odotan ns. samaa aaltopituutta yhteisten ja omien juttujen toteuttamista sekä tinkin rakkautta.
nainen

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnianhimo on maskuliininen ominaisuus. En myöskään halua lihaksikasta ja viiksekästä naista.

Minä ainakin haluan olla tekemisissäni hyvä.

nainen

Miehet näkevät sinut kuitenkin aina ensisijaisesti seksiobjektina, olit tekemisissäsi hyvä tai huono. Siksi aina ihmetyttääkin naisten ammatillinen pätemisen tarve. Aina ensin tsekataan onko nainen pantava ja arvotetaan sen perustella.

Vierailija
22/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi olla naisellinen ja epämiehekäs, jos kaikki miehiset ominaisuudet on kivoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuunnella tuollaisia mielipiteitä. Ei ole mitään väliä, miksi heitä ei kiinnosta aktiiviset naiset, koska heillä ei taitaisi olla mitään jakoja aktiivisiin naisiin.

Itse ainakin fiksuna ja aktiivisena naisena otin vielä älykkäämmän ja aktiivisemman miehen, jonka miehisyyttä minä en uhkaa, ja joka osaa arvostaa ja olla ylpeä minusta.

Ja tuohon aikaisempaan viestiin jollekin, ei niitä lääkärinaisia noin vain oteta (eikä koulutustaso vaikuta rintojen kokoon).

Todistit juuri naisten hypergamian omalta osaltasi todeksi.

Vierailija
24/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset naiset on rasittavia.

Syystä että?

Monet eivät muista asioista oikein sitten tajuakaan, vaan jäävät jankuttamaan.

Vierailija
25/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää se että nämä naiset vaativat miehiltä aina itseään korkeampaa tulotasoa, vaikka tienaavat jo itse hyvin, enkä pysty mitään semmoista tarjoamaan. He ovat siis täysin turhia minulle ja minä heille.

Samoin ajattelen. Paitsi etten nyt pahemmin ärsyynny siitä, ehkä vähän harmittaa. Naisen "aina menossa, uraohjaituneisuus" ei ole minulle turn-off. Mutta en rivi-työntekijänä normipalkkaisena kelpaa eli olemme tosiaan turhia toisillemme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi