Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa minulle, miehet: kun tuolla turn-off- keskustelussa mainittiin (jos oikein tajusin ) aktiivinen, "aina menossa oleva" urasuuntautunut(?) nainen, niin..

Vierailija
24.10.2016 |

Mikä siinä ärsyttää? Onko se vaan niin yksinkertainen asia että kuvatun tyyppisellä naisella ei välttämättä olisi aikaa hoitaa suurempi aika lapsia? Vai onko se jokin psykologinen juttu? Koetteko (työelämässä) kunnianhimoisen naisen astuneen jotenkin teidän reviirillenne?

ps. minullakin on ambitioita, tosin enimmäkseen taiteellisia. Parisuhteelta odotan ns. samaa aaltopituutta yhteisten ja omien juttujen toteuttamista sekä tinkin rakkautta.
nainen

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitten pitää kodin siistinä jos nainen juoksee luomassa uraa?

Vierailija
2/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulin kerran sellaisesta järjestelystä, että nainen ja mies yhdessä pitävät siivouspäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset on rasittavia.

Vierailija
4/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset naiset on rasittavia.

Syystä että?

Vierailija
5/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ylipäänsä pidän työn sankareita typerinä. Urasuuntautuneille suorittajille suosittelen käyntiä hautausmaalla. Siellä niitä aina menossa olleita makaa ihan samalla lailla rivissä kuin sossurottiakin.

Vierailija
6/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianhimo on maskuliininen ominaisuus. En myöskään halua lihaksikasta ja viiksekästä naista.

Vierailija
7/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulin kerran sellaisesta järjestelystä, että nainen ja mies yhdessä pitävät siivouspäivän.

Ei kannata uskoa kaikkea mitä kuulee, tuohan olisi kerrassaan luonnotonta!

Vierailija
8/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Nainen ei saisi ansaita rahaa, mutta ei kuitenkaan saisi "loisia" miehen lompakolla.

Yrittäkääpä nyt päättää, miten tämä asia menee. Ja ottakaa samalla vastuuta omasta pariutumisestanne: miksi pitää ottaa isotissinen lähäri, kun voi ottaa vähän vaatimattomamman näköisen lääkärin? Lähihoitajien ja lääkärien palkkaeroista ei varmaan tarvitse ketään muistuttaa?

Vierailija
9/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnianhimo on maskuliininen ominaisuus. En myöskään halua lihaksikasta ja viiksekästä naista.

Kommenttisi perusteella älykkyys taas taitaa olla feminiininen ominaisuus.

Vierailija
10/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin urasuuntautunut, mutta saan siitä vain positiivista palautetta. Miksi? Olen kunnianhimoinen työtäni kohtaan, haluan kehittyä, mennä eteenpäin, ja menestyä - mutta en perheen kustannuksella. Eli en tuo töitä kotiin. Elämäni EI ole työ. Työ on vain asia mikä mahdollistaa elämän. Työaika päättyy heti, kun kävelen töisstä ulos. Voin lomailla rauhassa jne.

Eli itse kestä niitä ihmisiä, joilla ei ole ns. muuta elämää kuin työ. Vaikka olisi.

Vierailija
11/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan olla tekemisissäni hyvä.

nainen

Vierailija
12/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se että nämä naiset vaativat miehiltä aina itseään korkeampaa tulotasoa, vaikka tienaavat jo itse hyvin, enkä pysty mitään semmoista tarjoamaan. He ovat siis täysin turhia minulle ja minä heille.

Vierailija
13/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnontieteiden Nobelit on melkein kaikki jaettu miehille.

Vierailija
14/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin samat ehtojen latelijat haluavat ehdottomasti, ettei nainen ole lompakkoloinen. Yrittäisivät nyt päättää.

Todennäköisesti ko. äijäpoppoo jää joka tapauksessa ehtoineen keskenään.

Vierailija
15/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nainen on automaattisesti ahne. Ja se on taas automaattisesti turn-off.

Vierailija
16/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuunnella tuollaisia mielipiteitä. Ei ole mitään väliä, miksi heitä ei kiinnosta aktiiviset naiset, koska heillä ei taitaisi olla mitään jakoja aktiivisiin naisiin.

Itse ainakin fiksuna ja aktiivisena naisena otin vielä älykkäämmän ja aktiivisemman miehen, jonka miehisyyttä minä en uhkaa, ja joka osaa arvostaa ja olla ylpeä minusta.

Ja tuohon aikaisempaan viestiin jollekin, ei niitä lääkärinaisia noin vain oteta (eikä koulutustaso vaikuta rintojen kokoon).

Vierailija
17/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnontieteiden Nobelit on melkein kaikki jaettu miehille.

Ihan muutama viikko sitten oli juttua siitä kuinka Nobelit jaetaan hämärin perustein. Ihmisellä pitää ensiksikin olla suhteita oikeisiin piireihin päästäkseen ehdolle, naiset ovat vähemmistössä luonnontieteellisillä aloilla eivätkä vanhat, konservatiivisen arvomaailman omaavat partaukot pidä naisia kelvollisina ehdokkaina heidän meriiteistään huolimatta.

Vierailija
18/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuunnella tuollaisia mielipiteitä. Ei ole mitään väliä, miksi heitä ei kiinnosta aktiiviset naiset, koska heillä ei taitaisi olla mitään jakoja aktiivisiin naisiin.

Itse ainakin fiksuna ja aktiivisena naisena otin vielä älykkäämmän ja aktiivisemman miehen, jonka miehisyyttä minä en uhkaa, ja joka osaa arvostaa ja olla ylpeä minusta.

Ja tuohon aikaisempaan viestiin jollekin, ei niitä lääkärinaisia noin vain oteta (eikä koulutustaso vaikuta rintojen kokoon).

Kyllä se epäsuorasti vaikuttaa. On tilastollinen fakta että matalammin koulutetut naiset ottavat useammin rintaimplantit kuin korkeasti koulutetut naiset, tämän seurauksena korkeasti koulutetuilla naisilla on tilastollisesti pienemmät rinnat kuin matalasti koulutetuilla naisilla.

Vierailija
19/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan liity aiheeseen mutta kyllä mullekin naisena nuo ominaisuudet miehessä on turn-off koska itse olen aivan päinvastainen enkä usko että meillä olisi tosi urasuuntautuneen miehen kanssa paljoa yhteistä.

Vierailija
20/25 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä noin on kirjoittanut mies, joka ei itsekään ole aktiivinen eikä siksi halua kumppaniltakaan sellaisia ominaisuuksia. Turha ottaa henkilökohtaisesti, kun joku kertonut oman mielipiteensä. Jollakin toisella ihmisellä taas saattaa olla "vaatimuksena" aktiivisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi