Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija ei anna mulle vauvaa syliin jos olen käynyt röökillä

Vierailija
24.10.2016 |

Ja silti jaksaa vinkua miten on raskasta vauvan kanssa mutta itepä ei anna mun auttaa. On se minunkin vauva enkä edes sisällä polta. Menee jo mielenkiinto vauva asiaan kun ei anneta hoitaa omaa poikaa. Muija omii sen.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään antaisi. Itse asiassa en olisi edes tehnyt lasta polttavan miehen kanssa. Pese kätesi, kun tulet röökiltä. Ei kai ole kovin vaikeata? Äläkä sit polta ulkona, kun olet lapsen kanssa! Käy sääliksi niitä lapsia, joiden äiti/isä polttaa samalla, kun vauva vaunuissa tai isompi kävelee käsi kädessä vanhemman kanssa. Tosi "kiva", kun lapset altistetaan sivulle. :-(

Vierailija
22/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kunnon marttyyri :D ehkä se onkin parempi ettet vauvan elämässä ole jos noin vähän sen terveydestä välität.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään antaisi. Itse asiassa en olisi edes tehnyt lasta polttavan miehen kanssa. Pese kätesi, kun tulet röökiltä. Ei kai ole kovin vaikeata? Äläkä sit polta ulkona, kun olet lapsen kanssa! Käy sääliksi niitä lapsia, joiden äiti/isä polttaa samalla, kun vauva vaunuissa tai isompi kävelee käsi kädessä vanhemman kanssa. Tosi "kiva", kun lapset altistetaan sivulle. :-(

Koskaan en ole vaunulenkillä polttanut. Ja kyllä pesen kädet ja käytän suuvettä. Kolme tupakkaa menee päivässä. Yksi aamulla, yksi töissä, yksi illalla. Ap

Vierailija
24/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä urpo tuo ap.

Vierailija
25/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa kunnon marttyyri :D ehkä se onkin parempi ettet vauvan elämässä ole jos noin vähän sen terveydestä välität.

Ihmekös yh-äippiä riittää kun asenne on tuo :)

Vierailija
26/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivinen tupakointi on aina suuri riski lapsen terveydelle, tulevatpa savut sitten ulkoilman tai sisäilman välityksellä. Tupakan palaessa syntyvä savu sisältää myrkyllisiä kemikaaleja monin verroin enemmän kuin varsinainen tupakoitsijan sisäänhengittämä savu. Tupakansavun haitalliset hiukkaset kulkeutuvat lapsen hengitettäväksi jopa aikuisen hiusten ja vaatteiden mukana. Tupakointi saattaa olla haitallista lapselle siis jopa siinä tapauksessa, että aikuinen käy yksin parvekkeella tupakalla.

http://www.tyokalupakki.net/pages/index.php?id=81&pid=3

Vierailija
27/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oletetaan, että ap on oikea henkilö eikä provoa huvikseen, niin kolme neuvoa:

Eka neuvo: Pue päällesi tietty takki, jolla käyt tupakalla. Riisu se ulkoeteisessä, pese kätesi ja ota purkka tai pastilli suuhusi ennen kuin kosket vauvaan. Mikäli maltat odottaa hetken, pahin tupakanlöyhkä katoaa sinusta ja ennen kaikkea hengityksestäsi.

Toinen neuvo: Lopeta tupakointi tai ainakin vähennä sitä reippaasti. Jos lopettaminen ei onnistu, minimoi röökihetket ja ajoita ne sellaiseen aikaan, kun et muutenkaan seurustelisi vauvan kanssa, esim. hänen uniaikoihinsa. Tupakoinnin lopettamiseen on olemassa paljon apuvälineitä, kuten nikotiinituotteet. Laastari tai purkka ei haise eivätkä myöskään eritä myrkkyjä kanssaihmisiin.

Kolmas neuvo: Jos todellakin koet, että tupakointi on tärkeämpää kuin "muijasi" ja vauvasi, ota ja eroa.

Vierailija
28/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me äidit ollaan todella suojelevaisia omaa lasta kohtaan, joten sun kumppanisi luultavasti ajattelee suojelevansa teidän lasta, koska faktahan on se, että kuljetat ihossas ja vaatteissasi niitä myrkkyjä. Ja tupakoiva itse ei tajua, miten tunkkaiselle ja kamalalle haisee pitkän aikaa. Tuskin kukaan lapsi edes toivoisi, että oma vanhempi polttaa. Ja sekin on tutkittu juttu, että jos vanhempi/vanhemmat polttaa, voi lisätä kätkyt kuoleman riskiä kun vauva joutuu nukkumaan tupakan hajuisissa lakanoissa. Myös korvatulehdukset ym ovat paljon yleisimpiä niillä lapsilla, kenen vanhempi/vanhemmat polttaa. Mitäpä jos koittaisit edes vähentää? Eipä kuulosta hirveen tasapainoiselta ja aikuismaiselta kun oman lapsen äitiä muijitellaan ja erotaan sen takia kun mies ottaa itseensä siitä ettei puoliso anna koskea vauvaan kun tämä haisee tupakalta.

Ja kyllä, olen itse polttanut mutta plussattuani lopetin saman tien.

Vierailija
29/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivinen tupakointi on aina suuri riski lapsen terveydelle, tulevatpa savut sitten ulkoilman tai sisäilman välityksellä. Tupakan palaessa syntyvä savu sisältää myrkyllisiä kemikaaleja monin verroin enemmän kuin varsinainen tupakoitsijan sisäänhengittämä savu. Tupakansavun haitalliset hiukkaset kulkeutuvat lapsen hengitettäväksi jopa aikuisen hiusten ja vaatteiden mukana. Tupakointi saattaa olla haitallista lapselle siis jopa siinä tapauksessa, että aikuinen käy yksin parvekkeella tupakalla.

Saattaa. Yleensä sitä käydään yksin parvekkeella tupakalla. Sen sijaan vielä 80- luvulla kessuteltiin asunnoissa ja autoissa ja hengissä nekin lapset ovat. Puhumattakaan vuosikymmenet sitä ennen. Pihalla tupakoinnista ei kannata lietsoa hysteriaa.

Vierailija
30/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me äidit ollaan todella suojelevaisia omaa lasta kohtaan, joten sun kumppanisi luultavasti ajattelee suojelevansa teidän lasta, koska faktahan on se, että kuljetat ihossas ja vaatteissasi niitä myrkkyjä. Ja tupakoiva itse ei tajua, miten tunkkaiselle ja kamalalle haisee pitkän aikaa. Tuskin kukaan lapsi edes toivoisi, että oma vanhempi polttaa. Ja sekin on tutkittu juttu, että jos vanhempi/vanhemmat polttaa, voi lisätä kätkyt kuoleman riskiä kun vauva joutuu nukkumaan tupakan hajuisissa lakanoissa. Myös korvatulehdukset ym ovat paljon yleisimpiä niillä lapsilla, kenen vanhempi/vanhemmat polttaa. Mitäpä jos koittaisit edes vähentää? Eipä kuulosta hirveen tasapainoiselta ja aikuismaiselta kun oman lapsen äitiä muijitellaan ja erotaan sen takia kun mies ottaa itseensä siitä ettei puoliso anna koskea vauvaan kun tämä haisee tupakalta.

Ja kyllä, olen itse polttanut mutta plussattuani lopetin saman tien.

En nuku samassa huoneessa. En edes samassa kerroksessa. Ap

Vierailija
31/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mennyt sairaaksi maailma. Itse en ole tupakan ystävä tai käyttäjäkään, mutta jotain rajaa tuohon hysteriaan. Omat vanhempani polttivat sisällä koko lapsuuteni ajan ja ihan normaali ja terve minusta kasvoi.

Oikeasti nyt jotain rajaa tuohon tupakanvastaisuuteen.

Vierailija
32/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa. Yleensä sitä käydään yksin parvekkeella tupakalla. Sen sijaan vielä 80- luvulla kessuteltiin asunnoissa ja autoissa ja hengissä nekin lapset ovat. Puhumattakaan vuosikymmenet sitä ennen. Pihalla tupakoinnista ei kannata lietsoa hysteriaa.

vm. 41 ollut isäni ei tupakoinut koskaan sisällä eikä lasten lähellä pihalla.

Vierailija
33/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään antaisi. Vauva saa ihan kiitettävän määrän myrkkyjä tuolla tavoin.

Ja sinäkö sen voit yksin sanella ettei isä saa pitää lastaan sylissä?

Kyllä siinä vaiheessa kun isä vaarantaa lapsen terveyden.

No pärjäävät paremmin ilman minua sitten varmaan. Muuttakoot pois ennen kuun loppua, asunto on minun maksama ja omistama. Ap

Varmasti pärjäävät paremmin ilman sinua jos tupakka on sinulle tärkeämpi kuin oma lapsesi tai "muijasi".

Vierailija
34/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten kuoli, ei kaikki eikä edes suurin osa, mutta liian moni kuitenkin.

Vierailija
35/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on mennyt sairaaksi maailma. Itse en ole tupakan ystävä tai käyttäjäkään, mutta jotain rajaa tuohon hysteriaan. Omat vanhempani polttivat sisällä koko lapsuuteni ajan ja ihan normaali ja terve minusta kasvoi.

Oikeasti nyt jotain rajaa tuohon tupakanvastaisuuteen.

Minunkin äitini poltti sisällä kunnes tarhahoitajani valitti äidilleni että minä haisin aina tupakalta. Olen hoitajalleni ikuisesti kiitollinen siitä että hän puuttui asiaan, koska siinä tupakan hajussa eläminen oli yhtä helvettiä.

Yksi kaverini oli yläasteella aina ongelmissa kun opettajat syyttivät häntä tupakanpoltosta. Kaverini ei ollut koskaan edes kokeillut tupakkaa, mutta koska hänen äitinsä poltti aina sisällä niin kaverini haisi aina tupakalta.

Vierailija
36/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan äiti se tässä marttyyri on.

Vierailija
37/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani jos ap harrastaisi ammuntaa. Metsästysretkiltä tulee ampumisessa syntyviä pienhiukkasia kotiin asti vaatteissa ja siinä aseessa. Niitä haistellessa voi huomata kuinka soluja tuhoutuu merkittäviä määriä.

Miten tämän ketjun mammat uskaltavat ajaa autolla parkkihalliin vauvan kanssa ostoksille. Vauvahan siinä myrkyttyy moninkertaisesti enemmän kuin tupakan savusta.

Sen pakokaasun haistaa selvästi.

Vierailija
38/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on molemmat vanhemmat samaa ikäluokkaa. Molemmat poltti sisällä ja esim. automatkoilla ihan ketjussa. Ikkunoita ei saanut pitää auki, ettei isälle tulisi niskat kipeiksi. Äiti lopetti tupakoinnin vasta v. 2003, kun sai keuhkosyövän, siihen asti poltti sisällä. Isä sitten lopetti muutamaa vuotta myöhemmin.

Vierailija
39/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin, en ottanut huomioon, että kyllähän vaatteet haisee sen jälkeen myös ja hengityksesi mukana leijailee vielä vauvallekin "hänen osansa" tupakasta.

Etkö voisi kokeilla lopettamista oman lapsesi takia..?

Vierailija
40/82 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on molemmat vanhemmat samaa ikäluokkaa. Molemmat poltti sisällä ja esim. automatkoilla ihan ketjussa. Ikkunoita ei saanut pitää auki, ettei isälle tulisi niskat kipeiksi. Äiti lopetti tupakoinnin vasta v. 2003, kun sai keuhkosyövän, siihen asti poltti sisällä. Isä sitten lopetti muutamaa vuotta myöhemmin.

Meillä ainoastaan isä tupakoi, mutta ei koskaan sisällä, eikä koskaan autossa, jos oli muita kyydissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi