Tunnen itseni niin rumaksi, etten voi lähteä edes Prismaan
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on muutenki rumaa porukkaa joten sulaudut hyvin massaan
Siellä on liikaa keskituloisen näköisiä, jotka vihaavat rumia työttömiä. Minimanissa olen kaltaisieni joukossa. Lidlissä tunnen jopa vähän ylemmyydentunnetta. Sekin on inhottavaa huomata itsestä, joten en Lidlissä yleensä koskaan käy.
-ap
Kukaan ei kiinnitä suhun mitään huomiota Prismassa, on nimittäin semmosia petolinnun pyllyjä tullu siellä vastaan, puhumattakaan kaikista avohoitokavereista ja huumehemmoista.
Eihän Prismassa edes huomattavan hyvännäköistä porukkaa edes näe, paria kassaneitiä lukuun ottamatta.
Minä taas köyhänä en tunne sopivani Prisman asiakkaaksi.
Kaikki alueen rikkaat käyvät prismassa. Siksi lidl ja minimani
Muuten vaikka Prismassa kävisikin, mutta kun osa asiakkaista on ymmärtäneet, että se kovasti markkinoitu "omistajuus" (entinen asiakasomistajuus) tarkoittaa sitä, että siellä voi pitää kylä- tai sukukokouksia keskellä vilkkainta kulkukäytävää kärryt joka suuntaan sojottaen muista kulkijoista ja heidän kulkemisistaan pätkääkään välittämättä.
anteeksi mikä kauppa tämä minimani on?
Vierailija kirjoitti:
Eihän Prismassa edes huomattavan hyvännäköistä porukkaa edes näe, paria kassaneitiä lukuun ottamatta.
Mistä tiedät että on neitejä eikä rouvia? Ootko kysynyt?
Kaikissa on jotain kaunista, niin sinussakin. Korosta niitä puoliasia ja jokatapauksessa, nosta nenääsi just sen verran että terve itsetunto kohoaa. Sen lisäksi voisit silloin tällöin muistuttaa itsellesi että maailma on meidän kaikkien, elikä otapa vaan se oma pinta-alasi. Sinulla on sama oikeus liikkua, olla ja mennä kuin toisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Tule joskus pois Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Iso marketti kuten Prismakin. Ketjulla on liikkeitä lähes koko Suomessa. Lähtöisin Seinäjoelta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas köyhänä en tunne sopivani Prisman asiakkaaksi.
Kaikki alueen rikkaat käyvät prismassa. Siksi lidl ja minimani
Jostain syystä Lidlin pihassa on kalleimmat autot. Ketäs sitten Cittarilla käy? Tai Halpa-Hallissa? Lidl on niin pieni kauppa että eipä siellä kannatakaan käydä.
Minustakin tuntuu usein tuolta, mutta uhmaan sitä tunnetta ja menen silti. Minulla ja sinulla on oikeus olla olemassa, aivan kuiten muillakin.
Prismassa on muutenki rumaa porukkaa joten sulaudut hyvin massaan