Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukasta kysymys

Vierailija
08.03.2006 |

Heippa!

Elikkä mulla laitettii toukokuussa 2005 hormonikierukka (nimi ei nyt muistu mieleen).

Sen laiton jälkeen mulla kesti menkat monta päivää joka kuukausi vaikkakin vuoto ei ollut runsasta.

Tammikuun lopussa vuotoa tuli noin 5päivän ajan ja ei ollut runsasta mutta tuli kuitenkin.

Nyt helmikuun lopussa tuli yhtenä päivänä pieni veri läntti ja seuraavana päivänä toinen pieni läntti ja siihen loppui.

Mietin vaan että onko ihan normaalia, että yks kaks jää noin minimiin.? Ja kannattaako niitä tän kuun lopussa enään odotella?

Raskauden mahdollisuuttahan ei pitäisi olla.?

Kiitti jos joku osaa vastata. En oikeen osannut valita sopivinta palstaa joten tänne kirjotin. =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin hormoonikierukan kuuluukin toimia: vuodot niukkenevat eikä sitten tule välttämättä ollenkaan.

Jatkuva keltarauhashormonivaikutus kohdun limakalvolla estää sen paksunemisen eikä ole enää mitä vuotaisi kuukautisissa.

Voi tosiaan mennä jokunen kuukausi ennen kuin elimistö pääsee tällaiseen hyvään tasapainoon.

Hienosti siis sopi sinulle tuo kierukka.

Vierailija
2/5 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittautui tosin kohdunulkoiseksi. Ja varoitus: älä käytä kíerukan kanssa kuukuppia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla raskaaksi hormonikierukan kanssa!

Siitä tehdään jopa lääkkeen haittavaikutusilmoitus lääkelaitokselle. Ja jos kierukka tulee kuukupin mukana ulos kai sen huomaa? Vai jääkö joltain 3 cm esine huomaamatta pyyhkäistessä;-)

Vierailija
4/5 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen lapsen syntymän jälkeen, ennen kuin kuukautiset oli edes alkaneet. Nyt kierukka ollut reilut kolme vuotta ja en ole vuotanut ollenkaan. Nyt parin kuukauden aikana juuri ilmeisesti kuukautisten aikaan on tullut pientä vuotoa. Tuntuu tosi ikävältä, kun on jo niin tottunut vuodottomaan olotilaan jo yli 4 vuotta. Toivottavasti tämä on jotain väliaikaista ja vuodot taas loppuisivat kokonaan. Itse en niitä todellakaan kaipaa. Ajattelin jopa, että jos vuodot jatkuvat, niin haluan mennä kohdunpoistoon, niin pääsen " riesasta" , kun lapsetkin on jo tod.näk hankittu.

Vierailija
5/5 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tulla raskaaksi hormonikierukan kanssa!

Siitä tehdään jopa lääkkeen haittavaikutusilmoitus lääkelaitokselle. Ja jos kierukka tulee kuukupin mukana ulos kai sen huomaa? Vai jääkö joltain 3 cm esine huomaamatta pyyhkäistessä;-)

MUTTA mulla ei ollut kierukka poistunut, vain pois paikoiltaan, kiitos kuukupin, joten se sun toeriastas ;-).

Mutta on se ihanaa että seksihalut on palannut takaisin, kun kierukka jouduttiin poistamaan, mies saa tehdä töitä koko kolmen vuoden edestä nyt =D