En löydä sitä karmeimmat treffit-keskustelua mutta lukekaa jos haluatte kuulla omani, oh dear god
Eli, Kaverin miespuolinen kaveri oli eräissä häissä tykästynyt ulkonäkööni. Olkoon vaikka Simo. Kaveri kysyi saako antaa Simolle numeroni. Tottapuhuen en edes muistanut kuka se Simo porukasta oli.
Simo soitti minulle ja pyysi minua syömään. Suostuin. Hän tuli puoli tuntia myöhässä ja painoi (kerrostalon) pihassa torvea että tulisin. Ei sitten voinut soittaa puhelimeen tai ovikelloa?
Olin pukeutunut vähän hienommin, korkokengät, pikkumusta ja huivi missä kiillettä. Koska kutsuihan hän minut puhelimessa kirjaimellisesti "ravintolalle syömään"
Kun menin autolle, Simolla oli päällä farkut ja kulunut verkkatakki. Kysyin mihin aiomme mennä ja hän sanoi että se on yllätys. Ajoi kohti Mc Donaldsia. Ajattelin että okei, syödään nopeasti jotain pientä, olin käsittänyt väärin.
hän ajoi drive- in tilauskaistalle. Kysyin miksemme mene sisälle syömään. Hän sanoi ettei hän kehtaa koska hänen jalassaan on reinot. No niin tosiaan oli.
Tilauspömpelistä kuului jotain epämääräistä "krää kraa" ääntä (joku häiriöääni kai) niin Simo alkoi huutaa "Vaak vaak, onko siellä luurissa ankka, hahaha" ja toisti tuota muutaman kerran. Tässä vaiheessa sanoin että minun täytyykin nyt valitettavasti mennä kun on yksi hätätapaus ja poistuin paikalta.
En tiedä jäikö Simo sinne vielä luuriin vaakkumaan mutta tiemme erosivat sillä kohtaa.
Kommentit (7)
Jos totta, otan osaa mutta... porvoo is strong in this one -> -20/5
Apua:D Oli totta tai ei niin hauska juttu:D
Vierailija kirjoitti:
Jos totta, otan osaa mutta... porvoo is strong in this one -> -20/5
Porvoon Mäkkärin autokaistalla on myös tapettu ihmisiä. Nyt tragedia jäi onneksi pienemmäksi.
Ei ole mikään pakko uskoa :D Näin se nyt vain meni. Voitte kertoa vaikka omia vastaavianne?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko uskoa :D Näin se nyt vain meni. Voitte kertoa vaikka omia vastaavianne?
Ap
Shiiiiit... Kun siinä alkuperäisessä oli jotakuinkin vastaava tarina niin ei mene läpi.
No tää nyt ainakin on totta, eli elämäni ekat ( ja vikat ) sokkotreffit meni näin: Olin sopinut meneväni tyylikkään ja hyvinpukeutuvan herrasmiehen ( oma kuvauksensa ) kanssa lasillisille, ja odotukset olivat isot, tuntui ihan mukavalta se vähä, mitä tekstailtiin ennen treffejä. No, vastassa oli likaisissa raksavaatteissa oleva, pesemätön juntti, joka vei mut huoltoasemalle kahville ( itse maksoin! ) ja joka oli täysin kykenemätön mihinkään järkevään ajatustenvaihtoon. Nopeasti hörpin kahvin ja lähdin.
Olipa lapsellinen satu.