Työpaikalla nainen hyvä perseinen nainen
Eli näin kahvitauolla jatkan juttuani uudella keskustelulla sillä jostain syystä sitä ei enää ollut, poistettu tai jotain? Eli olen jo pitkän aikaa kyyläillyt erään nuoren tytön takamusta koska Työskentelemme samassa paikassa. Töistäkään ei meinaa tulla mitään kun kokoajan ei malta olla vilkuilematta. Eli pohdintana viimekerrasta että kehtaisinko ostaa tältä naiselta seksiä: tekisi vain niin kovasti kokeilla tuota persettä, mutta uskoisin sen olevan vain mahdollista korkeasta summasta, vaikka työpaikan jurrisissa pikkujouluissa. Mitä mieltä? En ehtinyt viime keskustelustani kaikkia kommentteja lukeakaan ja mikäli samat ovat vielä paikalla niin tuokaa kommenttinne taas julki :)
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "perseinen" nainen, ja missä hän on hyvä?
Läski älä näsäviisatele, kaikki ymmärtää kyllä aloituksen
En mä kyllä ymmärrä sun aloitusta. Näet perseen ja olet4 sen takia tekemässä aviorikosta ja ostamaan seksiä samassa työpaikassa olevalta nuorelta naiselta ja sitten olet vielä niin paskahousu että uskaltaisit puhua sille vain jurrissa pikkujouluissa. En ymmärrä edelleenkään todellakaan.
Minkä ikäinen olet? Tietääkö, jos olet naimisissa? Miten käyttäytyy sinua kohtaan?
Oletko ollut niin lähellä että olet kyennyt haistamaan hikisen persereiän huumaavaan tuoksun vaatteiden läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski älä näsäviisatele, kaikki ymmärtää kyllä aloituksen
En mä kyllä ymmärrä sun aloitusta. Näet perseen ja olet4 sen takia tekemässä aviorikosta ja ostamaan seksiä samassa työpaikassa olevalta nuorelta naiselta ja sitten olet vielä niin paskahousu että uskaltaisit puhua sille vain jurrissa pikkujouluissa. En ymmärrä edelleenkään todellakaan.
Ei ollu Ap vaan mä joka kirjoitin kommentin. T en ole Ap
Olen miettinyt ihan samaa.Meillä töissä yhdellä miehellä pullottaa pitkänä.Antaisikohan maksusta herkkuaan?
Saat sympatiani siltä osalta että ei ole aina helppoa tehdä töitä omaa silmää miellyttävän naisen läheisyydessä. Alapeukun saat siitä että olet ilmeisesti pervo vanha ukko jonka mielestä toisen ihmisen ostamisessa ei ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Saat sympatiani siltä osalta että ei ole aina helppoa tehdä töitä omaa silmää miellyttävän naisen läheisyydessä. Alapeukun saat siitä että olet ilmeisesti pervo vanha ukko jonka mielestä toisen ihmisen ostamisessa ei ole mitään väärää.
En kyllä ole mikään vanha, 25 vuotias ja en nää seksin ostamisessa mitään väärää mikäli se on ainoa tapa ja näin muutenkaan. Tähän mennessä olen saanut seksini maksamalla koska flaksia ei näytä muuten olevan. Olisinpa melkein valmis maksamaan vaikka puolet palkastani häneen.
Lapa (Ap)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ihan samaa.Meillä töissä yhdellä miehellä pullottaa pitkänä.Antaisikohan maksusta herkkuaan?
Ei kai naisen nyt tarvitse seksistä maksaa ?
Mikäli nainen on kiinnostunut yksinkertaisista miehistä, niin sinulla on varmasti mahdollisuus, koska Työskentelette yhdessä.
Rahan tarjoaminen työkaverille seksistä on ehkä mauttominta, jota olen nähnyt tällä palstalla.
Pahoittelen, ap, että olet ruma.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli nainen on kiinnostunut yksinkertaisista miehistä, niin sinulla on varmasti mahdollisuus, koska Työskentelette yhdessä.
Rahan tarjoaminen työkaverille seksistä on ehkä mauttominta, jota olen nähnyt tällä palstalla.
Pahoittelen, ap, että olet ruma.
En kaipaa moralisointia, rumana pitää saada seksiä sitten muilla keinoin. Rakkaudesta ei voi haaveilla mutta edes seksiä voi kepulikonstein saadakin. Lisäksi työkaveri taitaa olla varattu joten raha on ainut tapa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole mikään vanha, 25 vuotias ja en nää seksin ostamisessa mitään väärää mikäli se on ainoa tapa ja näin muutenkaan. Tähän mennessä olen saanut seksini maksamalla koska flaksia ei näytä muuten olevan. Olisinpa melkein valmis maksamaan vaikka puolet palkastani häneen.
Lapa (Ap)
Mahtaa olla korkea palkka! Minä vaatisin vähintään kolme tonnia tuollaisesta, vaikken mitenkään erityisen haluttavalta koe näyttäväni.
Onko se se sama työ paikka jossa on se kirjoitus taidoton mies ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapa (Ap)
Mahtaa olla korkea palkka! Minä vaatisin vähintään kolme tonnia tuollaisesta, vaikken mitenkään erityisen haluttavalta koe näyttäväni.
Noh, jokaisella on oma hintansa. Saa nähä mikä hänellä promilleissa sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko se se sama työ paikka jossa on se kirjoitus taidoton mies ?
Joo sama paikka kyseessä
Ap
Ei mitään toivoa, kun ensimmäisenä on ajatuksena maksaa siitä. Sehän kertoo, että olet luuseri. Varattu tai ei, nainen voi antaa tai ei, vaihtaa miestä tai ei... Rahan ehdottamisesta saat toivottavasti turpaan.
Veikkaan et 30€ riittää maksuksi,Ap ilmoittele sitten paljon maksoit.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään toivoa, kun ensimmäisenä on ajatuksena maksaa siitä. Sehän kertoo, että olet luuseri. Varattu tai ei, nainen voi antaa tai ei, vaihtaa miestä tai ei... Rahan ehdottamisesta saat toivottavasti turpaan.
Mitä sitten antaako luuserin kuvan. Luuseri olenkin mutta nyt homman nimi on se että haluan tältä vain seksiä ja rahalla nyt on pakko yrittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et 30€ riittää maksuksi,Ap ilmoittele sitten paljon maksoit.
Joulun jälkeen sitten ilmoittelen :)
Ap