Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pco:lainen piikityksistä tiedustelee...

08.03.2006 |

Moikka!

Onko muilla kokemuksia menopur-piikittelyistä suoraan, siis ilman clomeja?

Meillä siis edelleen yritetään ovista saada aikaiseksi, notta päästäis tekeen inssiä.. Yritetty ollaan joulukuusta, laihoin tuloksin. Mulla siis pco kaikkine " herkkuineen" , clomeilla (3tb/ kp:3-8) ja siihen päälle menopur 150 yksikköä, mutta munikset ovat olleet erittäin passiivisia. Helmikuusta aloitin metut, 1000mg x2 ja nyt olis tarkoitus hu kp5 aloittaa suoraan menopurilla (150yks.) piikitteleen. Onko muilla siis onnistunut muninta ilman clomeja alla? Hitaasta stimulaatiosta lääkäri puhui, samoin hyperin vaaroista... Onko mulla toivoakaan??!!

Kertokaa kokemuksistanne, pliis!

Meillä siis poika 2/04, ekasta iuistä (clomit+metut+menogon).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, Meillä takana neljä negaan päätynyttä inssiä. Clomeilla munikset eivät lähteneet kasvamaan ja inssessä käytössä oli menogon. 75iu päivässä 15-17 päivää yhtä ja kahta munasolua saatiin kasvamaan. hitaastihan nuo kasvoivat, mutta aina kuitenkin lopulta sopivan kokoiseksi. Nyt meillä on ivf hoito suunitteilla sumuttelu alkaa parin viikon päästä. Minulla siis vaivana pco ja mioehellä kaikki kunnossa. Jospa tuo ivf olisi sitten se meidän juttu. Tsemppiä, kyllä me vielä onnistutaan! Mikä hoito teillä on menossa, jos saan kysellä? Muistankin sinut jostakin inssi pinosta, taidettiin piinailla yhtä aikaa.

Helmi3

Vierailija
2/3 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis tässä pikkukakkos-projektissa on ollut insseillä tarkoitus lähteä aloittaan, mutta niinkuin kerroin vaikeutena on ollut ettei muniksia/ovista ole saatu aikaiseksi kuin kerran, jolloin ovis vkonloppuna..8( Eli yhtäkään inssiä ei olla päästy tekeen *repii jo hiuksia päästä*

Ollaan hoidoissa taysissa ja lääkärimme mielestä pitäisi olla hyvät mahkut insseillä, kun esikoinenkin ekasta inssistä tärppäs. Kyselin jo ivf:stä ja hän sanoi että yritellään vielä ja katotaan syksyks aikaa, mikäli ei siihen mennessä tärppiä. Olo on todella malttamaton, siksi pyysin et kokeltais suoraan piikityksel, kun clomeihin oli huono vaste.

Todella on ollut pitkä stimulaatio sullakin, kyllä malttia on pakko opetella näissä kuvioissa! Mulla annos ekaks se 150 ja sit 75, ens ke asti jolloin ultra. No, tänään ekat piikit masumakkaraan - ehkä se tästä..?

Joudutteko odotteleen ivf:ää kauan? Meille lupailtiin, et voidaan jonottaa jo syksyn ivf:ään, vaikka inssi hoidot olis vielä kesken 8)

KOetetaan nauttia näistä aurinkoisista pakkaspäivistä ja toivotaan plussasäteitä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas,

Meillä neljä inssiä tehtuun putkeen ja nyt heti perään eka ivf. Ollaan siis yksityisellä. Nyt ainakin lääkekatto ylittyy, jos nyt jotenkin voi itseään lohdutella. Eiköhän nuo sinunkin munikset lähde kasvamaan, lääkeannos on ainakin iso. Pidetään peukkuja ja kirjottele kuulumisia, Helmi3