19v työtön, mistä nopeasti 40000e laina!
Nyt olisi unelma kämppä huutokaupattavana ja muutama päivä aikaa jättää tarjous! Eli siis onko mahdollista saada mistään järkevää lainaa ilman takaajia ja vakuuksia?
N.40 000e tarvitsisin.
Onko mitään mahdollisuutta saada lainaa jostain kun ei tulojakaan ole tällä hetkellä?
Help!
Kommentit (36)
No ei ole eikä pidäkään olla, millä sä sen lainan MAKSAT POIS jos ei ole tuloja? :D
Mitä itse luulisit? Millä ajattelit maksaa lainan takaisin?
Jos haluat velkakierteeseen, niin eiköhän netistä noita käyttörahalainoja löydy.
Jos ei ole tuloja, niin kuinka ajattelit hoitaa lainankorot ja -lyhennykset? Se kai olisi ensiksi selvitettävä.
No etkö sitä kämppää voi sitten laittaa vakuudeksi? Tosin sekään tuskin vielä riittää.
Vierailija kirjoitti:
https://www.banknorwegian.fi/Laina/Lainaa-heti?utm_source=google&utm_me…
Eli tuolta saat. Korot on sit kyl kans kovia.
Itsesi kannalta on toivottavaa, että et saa lainaa.
No kyllähän työtönkin pystyy muutaman saturaisen lainanlyhennyksiä hoitamaan. Se on sitten eri asia kuinka 'eettistä' joka lainan lyhentäminen työttömyyskorvauksilla on... Tässä tapauksessa kyselisin joltain varakkaalta yksityishenkilöltä henkilökohtaista velkaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.banknorwegian.fi/Laina/Lainaa-heti?utm_source=google&utm_me…
Vaaditaan vähintään 23 vuoden ikä.
Ei taida irrota lainaa heti jos olet työtön ja mitän tuloja ei ole. Yleensä vaaditaan reilun 1000e kuukausitulot jossain muodossa. Minä en ainakaan 800e tuloilla saanut 5000e lainaa sitten mistään...
Jos ei ole tuloja, ei kannata ottaa lainaa. Yksinkertaista. Kaikkea mitä haluaa, ei voi saada.
Toisilla ei ole vaihtoehtoja. Oli tulot 400, 800 tai 1000 egeä.
Miksi ihmeessä työtön pystyy kuvittelemaan saavansa lainaa? Mitä päässä liikkuu?
Kysymyksen voisi muotoilla vaikka siten, että "Hei, minulla ei ole ollenkaan tuloja tai rahaa, voisinkohan saada 40000 euroa lainaa. Ai niin olen juuri täysi-ikäinen ja minulla ei ole mitään käsitystä raha-asioista tai vastuuta"...
Lainaisitko itse itsellesi tuollaisen summan rahaa ilman takeita takaisin maksusta? Niinpä!
Onnistuisiko vanha kunnon pappa betalar?
No ei ainakaan unelmat ole turhan suuria jos 40 000 EUR asunnosta unelmoi.
Älä ainakaan pankista kysy!