Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppisen naisen pikalaihdutus

Vierailija
23.10.2016 |

Karvas totuus on, että kun kuukautiset loppuvat, paino uhkaa nousta ja takapuoli levitä ja maha kasvaa. On korkea aika ottaa itseään niskasta kiinni, jollei halua vaan paisua ja paisua vaatteista ulos.
Pitäisi saada suht nopeasti vähän entisiäkin pois eli noin kymmenisen kiloa. Ideoita/vinkkejä, mikä tehoaa tämänikäiselle?
Ja joo, tähän ikään olen oppinut jo sen mantran, että syö vähemmän kuin kulutat. Kaipaan oikeasti ideoita, tai kokemuksiakin, mikä sulla auttoi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite saman ikäinen. Kävin vaa alla vain kerran viikossa. Karsin kaikki herkut ja taoin päähäni että syön vain terveellisesti. Liikun aika vähän mutta koitan lisätä. Ostin myös hyvät mutta kalliit muotoilevat alus vaateet. Ja ryhtiä koitan korjata..ei helppoo mutta 5kg lähteny 2kk.

Vierailija
2/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51, ollut aina laiha ja edelleen laiha.

Syöminen ei vaan ole ollut mun juttuni.

Eli neuvoni on, että elämään sisältöä, harrastuksia ja liikuntaa, niin ei ehdi ajatella syömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se "pika". Jos jotakin starttia kaipaat, niin voit tietysti vetää jonkun pussikuurin. Karsi arkipäivistä kaikki turhat kalorit, keskity vihanneksiin ja lihaan. Viikonloppuna voit syödä mitä haluat, mutta pienempiä annoksia kuin ennen. Sokeri pois kokonaan omasta kodista etkä muutenkaan sitten laukkaa missään kahviloissa. Varaudu lopun ikää kestävään elämänmuutokseen.

Vierailija
4/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa neuvoja, olen itsekin samassa tilanteessa. Etenkin polvet alkavat olla kovilla, kun painoa tulee lisää (ei sitä vielä aivan kamalasti ole). Itse huomaan hyvin, miten paljon yöuni vaikuttaa. Jos nukun huonosti, tuntuu kaksin verroin turvonneelta. 

Aiemmin olen saanut painoa pois liikunnalla. Ei se itsessään tietysti paljoa laihduta, mutta kiinteyttää ja parantaa mielialaa, ja sysää liikkeelle eräänlaisen ketjureaktion. Ainakin omalla kohdalla ruokahalukin vähenee, eikä tee mieli vetää herkkuja kun ei tunne itseään kangistuneeksi plösöksi.

Vierailija
5/25 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koitin etsiä tietoa kasvista Tripterygium Wilfordii, jolla olisi vaikutusta nälän tunteeseen, mutta en löytänyt mitään valmistetta.

Yhden tutkimuksen vain.

Mutta tämä lihominen turhauttaa, osin on kiinni kai hormooneista paino.

Vierailija
6/25 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kuusikymppinen , viimeiset kymmenen vuotta on ollut yhtä taistelua painon kanssa.

Voi kun osaisi jo ottaa rauhallisesti ja hyväksyä tosiasiat, en ole enää 25.

Nyt jälleen aloin laskemaan kaloreita .

Vierailija
7/25 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksandroloni

Vierailija
8/25 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole armollinen itsellesi. Kaikille tulee pikahairahduksia. Kyllä se siitä!

Vierailija
9/25 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä merkitystä tuolla on, ei viisikymppisen naisen perään enää kukaan katso, painoi sitten 40 tai 140 kg.

Vierailija
10/25 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto, molemmissa videoissa siitä:

Eli syöt vain 2 tai 3 ateriaa 8 tunnin aikana, loput 16 tuntia olet syömättä. Paastoaikaa voi myös pidentää, kun tottuu ensin tuohon.

Estrogeenivalmisteiden syöminen hankaloittaa laihtumista, samoin unen puute ja stressi.

Vierailija
11/25 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi, miltä näytät laihana kun kaikki nahka ja rypyt roikkuu, yök!

Vierailija
12/25 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä merkitystä tuolla on, ei viisikymppisen naisen perään enää kukaan katso, painoi sitten 40 tai 140 kg.

Se on juurikin näin. Aivan sama mitä joku vaihdevuosikurppamummeli painaa. Ei ole mitään merkitystä kun ei kiinnosta ketään eikä kukaan mies muutenkaan noin vanhoista kiinnostu. Maailman on tulvillaan kauniita nuoria ja timmejä naisia.

Vierailija
13/25 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikalaihdutus on huono ajatus, ihan sama minkä ikäinen on kyseessä.

Itsekin yli 50. Minulle sopii vähähiilarinen, siis ei mitään Atkinsia, vaan hiilareita vähän, proteiinia reippaammin. Kasviksia syön kyllä, mutta nopeita hiilareita en paljon harrasta. Niinkuin ravitsemusterapeutit jankuttavat, ei mitään dieettejä, vaan ruokailutapojen muutos pysyvästi. Silti voi pari kertaa kuussa herkutellakin, mutta ei mitään suklaalevy kerralla mättöä. 

Vierailija
14/25 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda pukalaihdutukset. Aloita lihaskuntoharjoittelu, koska ikääntyessä lihasmassa vähenee. Liikunta ei sinänsä laihduta kilokaupalla, mutta sillä on monia terveysvaikutuksia ja kroppa näyttää paremmalta.

Ruokavalio: syö siten, että ruoka täyttää, mutta kohtuullisilla kalorimäärillä. Mun dieetti: kalorit 1800-2000. rasvaa vain 50g/pv, proteiinia 140-150g ja loput energiasta hyvistä hiilareista. Käytännössä: kaurapuuroa, marjoja, raejuustoa, rahkaa, broileria, kalaa, vähärasvaista lihaa, kasviksia, riisiä/pastaa/perunaa, hedelmiä ja heraproteiinia salipäivinä. Täysjyväleipää 2 palaa/päivä. Ei margariinia leivälle.

Hanki kunnon valmentaja jos tuo ei onnistu omin avuin

Vierailija
15/25 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto yhdistettynä ketoiluun. Kyllä lähtee kilot.

Vierailija
16/25 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on nyt pakko kommentoida !

Ei yli viisikymppisen, ei vielä yli kuusikymppisenkään elo ole ohi.

Ei minulle ole tärkeää katsooko joku perään,

olen jo aikuinen nainen, tiedän tasantarkkaan kuka olen !!

Peiton heilutus on jäänyt vähemmälle, mutta se ei johdu minun painostani tai kyvystäni, johtuu miehestäni.

( Junnu laulussaan tietää asiasta jotain , mies kun tulee tiettyyn ikään…).

Mutta mihin paino vaikuttaa,

on oma terveys ja jaksaminen noin yleensäkkin.

Polviin koskee, hengästyttää, diapeettes uhkaa, verenpaine, .

Viis minä ikääntymisestä, kunhan olisi mahdollisimman terve.

Kun näkee mitä meidän vanhustenhoito on, ottaisin mielummin pillerin kuin joutuisin vuodehoitoon laitokseen.

Vierailija
17/25 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on juurikin näin. Aivan sama mitä joku vaihdevuosikurppamummeli painaa. Ei ole mitään merkitystä kun ei kiinnosta ketään eikä kukaan mies muutenkaan noin vanhoista kiinnostu. Maailman on tulvillaan kauniita nuoria ja timmejä naisia.

Nyt jonnet pyörän selkään ja koulumatkalle. Tädit jää tänne juttelemaan terveydestä ja hyvinvoinnista ja muista tädeille tärkeistä asioista. Hyvää koulupäivää!

Vierailija
18/25 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja monella muulla on mies ja hyvä avioliitto. Onnea sulle sitten iäkkäänä, kun olet masentunut kun ainoa elämänsisältö on ollut se, katsooko joku mies sinua. Älä lue eteenpäin, mutta tuskin jaksat tuolla älyllä edes tähän lauseeseen asti. Teillä bimboilla ei ne liitot yleensä kestäkään ja teistä tulee katkeria vanhoja akkoja, voitte rauhassa pupeltaa pullaa ja olla satakiloisia masentuneita.

Itsellä tuli 10 kiloa vaivihkaa. Olisi kiva kun  nuo lempivaatteet saisi taas sopimaan päälle taas. Nyt on kyllä pysynyt samassa, mutta pois on vaikea saada. Eri kehot toimii eri tavalla ja mulla kyllä liikunta vaikuttaa paljon. Päivittäistä kävelyä. Olen hedelmät vähetänyt yhteen päivässä ja pullat vain juhlatilaisuuksiin, ei kahvileipiä. Leipää syön vain aamupalalla, en lainkaan ruuan kanssa. Ruokina suosin salaatteja proteiinilähteellä höystettynä, esim. savulohi, raejuusto, kana, sekä keittoja. Makaronilaatikkoa ei boikotoi, mutta annokset siitä pieniä ja lautaselle enemmän kasviksia. Yksi mitä tässä iässä ihmiset unohtaa, on juoda tarpeeksi vettä. Se pitää nälän tunnettakin pois ja mulla ainakin tulee tavaraa suolesta ulos paremmin kuin juon tarpeeksi. En juokaan muuta kuin kahvia ja vettä. Viinilasillinen jos käydään ulkona syömässä, mutta kotona vain kahvi ja vesi, no teetä joskus mutta lähinnä flunssassa, en oikein muuten välitä teestä. 

Vierailija
19/25 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 lisää, että oma kalorinkulutus ihannepainossa on 1500-1600 kcal, kun olen pienikokoinen. Se on vähän, tulee täyttä lähelle jo yhdestä ravintolan peruspizzasta. 

Vierailija
20/25 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös pikalaihduttaa, vaikka se täälläkin kielletään. Alle 1000 kaloria päivässä, paljon kasviksia ja riittävästi proteiinia. Parissa kkssa saat noin 8kg ehkä pois, riippuen aineenvaihdunnasta. Herkkupäiviä kannattaa parin viikon välein pitää, siis että syö reilusti kunnon ruokaa, ei mitään sokerimössöjä. Itse tein noin kaksi kertaa, joten olen nyt 16kg kevyempi. Paino ei ole mystisesti hypännyt minuun takaisin laihduttamisen jälkeen, kun aloin syödä normaalisti. Toki se voi taas vuosien varrella hiipiä takaisin vähitellen, mutta sitten voin ottaa uuden pikakuurin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi