Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan pikkujoulut ja virkistyspäivät on niin turhia, miksi niitä järjestetään

Vierailija
23.10.2016 |

Niiden mulkkujen kanssa kaveeraaminen työajan ulkopuolella on täysin turhaa. En halua ryypätä tai saunoa työkavereiden kanssa, en halua olla tekemisissä yhtään enempää kuin on töissä pakko. Jos sieltä kavereita löytyy niin osaan omatoimisesti viettää aikaa niiden kanssa, ei siihen pikkujouluja tarvi. En halua nähdä pomoani kännissä tai alasti, mutta jos ne pikkujoulut sun muut jättää väliin niin heti putoaa työpaikan sosiaalisessa hierarkiassa ja juoruilu alkaa. Ei siihen megahauskaan työilmapiiriin pakollisia turhuuksia tarvitse.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mukavat työkaverit, ja mukava pomo, mutta en myöskään kaipaa mitään vapaa-ajan juttuja kanssaan. Meillä on kiva ystäväporukka, joiden kanssa vapaa-aikana on mukava viettää erilaisia juttuja.

Toki jos ei olisi, niin ehkä työpaikan porukka voisi korvata edes vähän ystäviä.

Vierailija
2/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noihin tilaisuuksiin ei oo pakko osallistua.

Ite tykkään just noista tilaisuuksista. Oon jossain määrin jopa valmis muuttamaan suunnitelmia, että pääsen osallistuun.

Mutta jokainen tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käynyt ko tapahtumissa, enkä ole huomannut mitään tipahtamista hierarkiassa. Perustelen oman pois jääntini sillä, että vapaa-aikani käytän miten parhaaksi katson. Suurin piirtein ainoana selvänä ei olisi edes hauskaa.

Vierailija
4/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko on mennä?

Olen kai onnellisessa tilanteessa, kun työkaverini eivät ole mulkkuja, vaan heidän kanssaan on ihan kiva juhliakin välillä.

Vierailija
5/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikan ekat pikkujoulut tulossa. Odotan ihan innolla, työkaverit on tosi kivoja ja fiksuja ihmisiä. Kyllä meillä toki jotain muita juhlia on ollut siloin ällöin, muttei koskaan pikkujouluja.

Vierailija
6/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko on mennä?

Olen kai onnellisessa tilanteessa, kun työkaverini eivät ole mulkkuja, vaan heidän kanssaan on ihan kiva juhliakin välillä.

Ei ole oikeasti pakko mennä mutta pahasti katsotaan jos ei mene. Työkaverit ovat töissä ihan ok, mutta en halua silti vapaa-ajalla nähdä.

Vierailija
7/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene koskaan ja vielä mulle moikataan

Vierailija
8/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tarkoitus että yhdessä vietetystä ajasta on hyötyä ihan ihmiselle itselleen, on helpompi olla  muiden seurassa ja tuntee kuuluvansa paremmin joukkoon. Ei ole niin vastahankainen koko ajan. 

Vierailija
9/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Nyt uudessa työpaikassa ja vähän jännittää, millaista reaktiota saan osaksi kun en aio mennä (eikä ole hyvää syytä - enkä sellaista aio valehdella).

Sama juttu harrastuspiirissä. Ei vain ole mun juttu dokaaminen, ja sellaiseksi nuo pikkujoulut aina menevät.

Vierailija
10/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kuule pilkille, sua ei kukaan kaipaa!

Vierailija
11/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas virkistymisilta oli tosi jees, pääsi pari uudempaa työntekijää enemmän mukaan juttuihin ja tulivat ns rohkeammiksi.:) Musta tosi kiva, tosin meillä ei ollutkaan mitkään kamalat örvellys bileet, eli ymmärrän kyllä teitäkin...

Vierailija
12/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet töissä jos työkaverit ovat mulkkuja? Lopetat työt ja hae uusi työpaikka. Jos et heti löydä niin työkkäriin niin saat rahaa.

Vierailija
13/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä mietin juuri mitä keksin että ei tarvi mennä työpaikan pikkujouluihin... Meillä ihan oikeasti KAIKKI osallistuu ja mä inhoan 'pakkojuhlintaa' työkavereiden kanssa... Työkaverit on ihan kivoja, mutta en halua viettää vapaa aikaani niiden kanssa... Pakko kehittää jokin syy... 😞

Vierailija
14/14 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikan pikkujoulu on keskellä viikkoa ti. tai ke. Täysin idioottimaista, mutta syynä se, että vajaa puolet porukasta ei asu työpaikkakunnalla, vaan ovat läsnä parina pvnä vkossa ja muuten etänä. Eli näiden takia ei voida pitää partyja normaalitapaan pe/la. Senhän arvaa, että tapahtuma on väsynyt ruokailu ja jotain laimeaa viritystä jossain baarissa. Jossa tosin ei tarvii jonottaa, kun arki-iltana ketään liikkeellä. Tänä vuonna eihan onneksi ole painetta osallistua, kun olen jo kahtena edellisenä vuonna ollut mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä