Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka sopivat kanssasi menoa, mutta kysyvätkin sitten "Kävisikö sulle sittenkin joku muu päivä?"

Vierailija
23.10.2016 |

Mitä hemmettiä? Asutaan monen ystävän kanssa eri paikkakunnilla, niin vaikea irrottautua arjesta toiseen kaupunkiin, jos suunnitelmat jatkuvasti muuttuvat toisen osapuolen aloitteesta? Usein nämä ihmiset vielä haluavat itse sopia ajoissa päivät, jolloin voitaisiin treffata. En voi sopia muidenkaan kanssa mitään, kun luulen olevani päiväreissulla ystävän kaupungissa, joka kuitenkin siirtää ylihuomiselle. Enpä enää sovi :----)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto on, että nähdään väkisin kun kerran on sovittu, vaikka vähintään toisella osapuolella olisi a) huono päivä b) muuta tekemistä.

Vierailija
2/16 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asut samalla paikkakunnalla tuottaa hankaluuksia asioiden sovittelu ja säätely ja peruuttelu ja muuttelu huoh. Varttituntia ennen tapaamista on hyvinkin mahdollista tulla vielä muutos, sori mut kuei oikein jaksais tänää käviskö torstaina.   Ja  taas sumplimista ja siirtelyä. Sitten pikainen kahvikuppi ja ystävän täytyykin mennä. Kuitenkin hän itse haluaa aina tavata, eikä näää mitäään kummaa toimissaan ,onhan sentään kännykätjoilla voi sopia aina uudestaan. Minähän aina suostun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on, että nähdään väkisin kun kerran on sovittu, vaikka vähintään toisella osapuolella olisi a) huono päivä b) muuta tekemistä.

Tilanteet voivat muuttua, mutta a. yleensä oikeat ystävät muuttavat päivän paremmaksi, ei tarvitse lähteä minnekään , voin tulla vaikka luokse kylään rentoa iltaa viettämään jos masentaa tai itkettää (ja sotkusta viis) b. ja ystävät yleensä priorisoidaan ykköseksi. 

Ystävälle täytyy selittää, miksi peruu, eikä pitää itsestäänselvyytenä.

Jos jatkuvasti tulee muuta menoa, on syytä miettiä omaa kalenteriaan hiukan tarkemmin ja jättää sinne enemmän sitä omaa aikaa eikä sopia päiviä täyteen.

AINA voi tilanteet muuttua, mutta kiireisemmän kannattaisi muistaa toisenkin vaikka 100km matkustamaan varautuneen tuntemukset jos jatkuvasti perutaan.

Vierailija
4/16 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka asut samalla paikkakunnalla tuottaa hankaluuksia asioiden sovittelu ja säätely ja peruuttelu ja muuttelu huoh. Varttituntia ennen tapaamista on hyvinkin mahdollista tulla vielä muutos, sori mut kuei oikein jaksais tänää käviskö torstaina.   Ja  taas sumplimista ja siirtelyä. Sitten pikainen kahvikuppi ja ystävän täytyykin mennä. Kuitenkin hän itse haluaa aina tavata, eikä näää mitäään kummaa toimissaan ,onhan sentään kännykätjoilla voi sopia aina uudestaan. Minähän aina suostun.

kännykät on tän kirouksen aiheuttaneetkin, niin helppoa piipata tekstari, ettei tuukaan paikalle. no, eipähän tarvii ihmetellä ulkona, kun ei toista näy.

Vierailija
5/16 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen ole ap pakko suostua. Sanot vaan, että ei nyt onnistu päivän vaihtaminen, pakko joko pysyä alkuperäisessä tai perua kokonaan, koska sulla on muuta menoa.

Jos aina joustat, sinua aletaan pitää helposti sellaisena, joka aina vaihdetaan, jos joku muu vaatii tilaa.

Vierailija
6/16 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiseen ole ap pakko suostua. Sanot vaan, että ei nyt onnistu päivän vaihtaminen, pakko joko pysyä alkuperäisessä tai perua kokonaan, koska sulla on muuta menoa.

Jos aina joustat, sinua aletaan pitää helposti sellaisena, joka aina vaihdetaan, jos joku muu vaatii tilaa.

enpä oo suostunutkaan:) siksi nykyään yksinäinen

Vierailija
7/16 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ihminen siirtelee koko ajan tapaamista, se voi viestiä myös sitä.. Ettei oikeasti halua tavata sinua. Niin karulta kun se kuulostaakin, voi se olla totta. Helpompi siirtää aina tapaamista jonnekin kaukaisuuteen, kun sanoa ettei halua viettää aikaa kanssasi. 

Valitettavasti olen itse tällainen tyyppi, etten viitsi sanoa aina päin naamaa.. Että sori, mutta mua ei kiinnosta.

Vierailija
8/16 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos ihminen siirtelee koko ajan tapaamista, se voi viestiä myös sitä.. Ettei oikeasti halua tavata sinua. Niin karulta kun se kuulostaakin, voi se olla totta. Helpompi siirtää aina tapaamista jonnekin kaukaisuuteen, kun sanoa ettei halua viettää aikaa kanssasi. 

Valitettavasti olen itse tällainen tyyppi, etten viitsi sanoa aina päin naamaa.. Että sori, mutta mua ei kiinnosta.

aika säälittävältä kuulostaa. :D sulla ei taida onneksi olla kovin hyvä sydän sillä muuten sulla olisi niitä hyviä ystäviä.

Vierailija
9/16 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei mun tilanteeseen ainakaan sovi kun ystävät itse ehdottelee näitä tapaamisia. :D

ap

Vierailija
10/16 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, ettei vika ole sinussa. Minä itse yleensä peruutan kaikki tapaamiseni sen takia , että en jaksa jotakin henkilöä. Joskus taas on oikeasti olemassa jokin meno. 

Vierailija
11/16 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutuksen syynä on yleensä se, että tulee jotain parempaa. Jos peruutuksia usein tietyiltä ihmisiltä niin ei varmaan kannata edes sopia heidän kanssa mitään. 

Vierailija
12/16 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi uusavuttomuuden ulottuvuus tuokin, ettei osaa pysyä sovitussa, vaan pitää puljata aikataulut aina uusiksi. Ihmiset ei nykyään hahmota kokonaisuuksia, kun kännykkä ja varsinkin netti pirstoo keskittymisen ja voi luottaa siihen, että kännykkä muistuttaa ajoissa menoista.

Ilmeisesti samat itsekeskeiset ihmiset on sitten niitä, jotka jää kulkureiteille seisoskelemaan tai pysäyttää kuin seinään kävelynsä tai autolla ajamisensa muistaessaan jotain hassunhauskaa hupaisaa tai karmeaa, joka on päässyt unohtumaan. Muista viis, vaikka tulisi kolareita. Minä minä minä liikenteessä ja minä minä minä sovin tapaamisia, joita en hallitse.

Tunkki poikittain peräsuoleen näille sämplääjille.

Vierailija
13/16 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, tää kuulostaa niiiin tutulta :'D Varsinkin noi lyhyet tapaamiset on tosi tyypillisiä tälle kyseiselle ihmiselle. Kuulumiset ehtii just ja just vaihtaa ja eukko tarpoo jo seuraavaan kohteeseen ja itelle jää aina semmone Okey, wadafuk just happen'? - fiilis. Ainiin ja myöhässä monesti kans. Kuittailen kyl kans välillä tästä, koska välillä tuntuu et hän ei kunnioita toisia ollenkaan, kun käyttäytyy tollai.

Vierailija
14/16 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu , että itse on vain varalla, jos ei kivempaa ole sitten voidaan ehkä tavata. Sovitaan koko illan tapaaminen usein kuitenkin pikaisesti nähdään ja onkin tullut jotain uutta väliin. Sydänsuruissaan kuitenkin on aikaa olla seurassani. Ja ystävyytemme antaa kuitenkin ajoittain paljon mahtavia syvällisiä kaskusteluja ja paljon samoja ajatuksia ja tapahtumia ollut.

Vierailija
15/16 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla kans yks ystävä, jonka kanssa tavataan, "jos ei tule muuta" siis itse ainakin tulkitsen, että jos ei tule jotain parempaa. En ymmärrä, miten se on niin vaikeaa laittaa tapaaminen x päivälle y ja kellonaikaan z ilman ihme säätöjä. Muuten antaisin olla, mutta tämä ystäväni on itse aktiivinen pitämään yhteyttä minuun päin, mutta aina näiden säätöjen kanssa....

Vierailija
16/16 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla kans yks ystävä, jonka kanssa tavataan, "jos ei tule muuta" siis itse ainakin tulkitsen, että jos ei tule jotain parempaa. En ymmärrä, miten se on niin vaikeaa laittaa tapaaminen x päivälle y ja kellonaikaan z ilman ihme säätöjä. Muuten antaisin olla, mutta tämä ystäväni on itse aktiivinen pitämään yhteyttä minuun päin, mutta aina näiden säätöjen kanssa....

Nauroin ääneen, koska niin tuttua, kun sama tilanne täällä :D

ap

Mikä helvetti tähän auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän