Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset

Vierailija
23.10.2016 |

Suostuvatko pitkät naiset seurustelemaan itseä lyhyemmän miehen kanssa? Sekä vain vähän että huomattavsti lyhyemmän miehen kanssa? Tällaisia pareja näkee toki harvoin, joten olisi kivaa tietää kokemuksia ja mielipiteitä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla pitkä nainen-lyhyempi mies parien näkemyksiä. Monesti vaan stereotyyppisesti oletetaan, että naisen täytyy olla lyhyempi ja sitten ihmetellään kun ei ole. Onko sitten tullut kommentteja muilta?

Ei sitä kukaan ihmettele, se on vaan tilanteessa olevan omassa päässä. :) Itse en oo kuullut yhtäkään kommenttia enkä saanut yhtäkään outoa "katsetta", vaikka aluksi niin kuvittelinkin..

Ja jos jossain ohimennen kuulee että jotkut ihmttelee toisten selän takana esim. "olipas toi muija pitkä ja mies ihan kääpiö", niin ne nyt on ihan samoja puheita kun ehkä itsekkin voi ohimennen ajatella/sanoo kaverille jostakusta randomista että "olipas läski/komee/laiha/gootti/hippi/ryppynen/lihaksikas/kaunis/juntti" etc. 

Pointti siis se että kyllähän ihmiset noteraa toistensa ulkoista olemusta, mutta ei ne sitä jää kelaileen tai sitä tuomitseen. Ne jotka oikeesti ajattelee, et "en voi olla ton kans kun sillä on sitä tai tätä ulkonäössään", on vaan epävarmoja vässyköitä, ei mitään sen enempää :)

Vierailija
22/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni (175cm) on naimisissa itseään n5cm lyhyemmän miehen kanssa ja tätini (182cm) itseään päätä lyhyemmän miehen kanssa. Itse olen 178cm ja seurustellut kolmen miehen kanssa: yksi minua lyhyempi ja kaksi minua pidempiä. Menin naimisiin minua pidemmän miehen kanssa, mutta en sanoisi että se johtui pituudesta ollenkaan. Jos itseä pidempi nainen ei ole miehelle ongelma, sitten se ei ole minullekaan ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa: kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla pitkä nainen-lyhyempi mies parien näkemyksiä. Monesti vaan stereotyyppisesti oletetaan, että naisen täytyy olla lyhyempi ja sitten ihmetellään kun ei ole. Onko sitten tullut kommentteja muilta?

Ei sitä kukaan ihmettele, se on vaan tilanteessa olevan omassa päässä. :) Itse en oo kuullut yhtäkään kommenttia enkä saanut yhtäkään outoa "katsetta", vaikka aluksi niin kuvittelinkin..

Ja jos jossain ohimennen kuulee että jotkut ihmttelee toisten selän takana esim. "olipas toi muija pitkä ja mies ihan kääpiö", niin ne nyt on ihan samoja puheita kun ehkä itsekkin voi ohimennen ajatella/sanoo kaverille jostakusta randomista että "olipas läski/komee/laiha/gootti/hippi/ryppynen/lihaksikas/kaunis/juntti" etc. 

Pointti siis se että kyllähän ihmiset noteraa toistensa ulkoista olemusta, mutta ei ne sitä jää kelaileen tai sitä tuomitseen. Ne jotka oikeesti ajattelee, et "en voi olla ton kans kun sillä on sitä tai tätä ulkonäössään", on vaan epävarmoja vässyköitä, ei mitään sen enempää :)

Juuri näin :) Kiitos vastauksesta. Kaikista piirteistä voidaan heittää hauskaa ja harmitonta läppää välillä. 

Vierailija
24/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä silloin tällöin nähnyt näitä pareja. Pituuseroista ei kukaan juurikaan välitä mutta jos pituusero on luokkaa päätä lyhyempi niin silloin varmasti heti huomataan ja reagoidaan (epätavallinen näky), mutta ei millään pahalla tietenkään. Ihmiset arvostavat ja ovat ylpeitä kun kaksi rakastuu toisiinsa.

Vierailija
25/25 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä silloin tällöin nähnyt näitä pareja. Pituuseroista ei kukaan juurikaan välitä mutta jos pituusero on luokkaa päätä lyhyempi niin silloin varmasti heti huomataan ja reagoidaan (epätavallinen näky), mutta ei millään pahalla tietenkään. Ihmiset arvostavat ja ovat ylpeitä kun kaksi rakastuu toisiinsa.

No jos pituusero on huomattavan iso niin siihen reagoidaan silloinkin kun mies on se pidempi osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi