Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tullut kutsua polttareihin

Vierailija
23.10.2016 |

Hyvällä ystävälläni on häät parin viikon päästä. Toimin aikoinaan amorina hänen ja sulhasensa välillä.

Ystävälläni on minun kanssa paljon yhteisiä kavereita. Tunnemme alkujaan erään joukkuelajin kautta. Sen lisäksi hänellä on tietenkin paljon kavereita ajalta ennen harrastustaan.

Nuo vanhat kaverit joihin kaasokin lukeutuu olivat sitten järkänneet ystävälleni polttarit, mutta jättäneet minut ja muut joukkueen jäsenet kutsumatta.

On tosi paha olla. Olisin kovasti halunnut osallistua ystäväni tärkeään päivään. Vieläpä kun olen osallisena siihen että hän nai juuri tämän miehen.

Juttelin juuri ystäväni kanssa ja oli todella vaikea peitellä pettymystä kun tämä hehkutti ihania polttareita ja kysyi miksen ollut paikalla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaso on amatööri. Polttariseurue kysytään AINA morsiammelta.

Ja oot tyhmä jos et itse morsiammelle sanonut, että sua ei kutsuttu.Oletko hääkutsun saanut?

Vierailija
22/22 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä ystävälläni on häät parin viikon päästä. Toimin aikoinaan amorina hänen ja sulhasensa välillä.

Ystävälläni on minun kanssa paljon yhteisiä kavereita. Tunnemme alkujaan erään joukkuelajin kautta. Sen lisäksi hänellä on tietenkin paljon kavereita ajalta ennen harrastustaan.

Nuo vanhat kaverit joihin kaasokin lukeutuu olivat sitten järkänneet ystävälleni polttarit, mutta jättäneet minut ja muut joukkueen jäsenet kutsumatta.

On tosi paha olla. Olisin kovasti halunnut osallistua ystäväni tärkeään päivään. Vieläpä kun olen osallisena siihen että hän nai juuri tämän miehen.

Juttelin juuri ystäväni kanssa ja oli todella vaikea peitellä pettymystä kun tämä hehkutti ihania polttareita ja kysyi miksen ollut paikalla.

Eiköhän polttarit haluta yleensä pitää jossain määrin järkevän kokoisina. On siis ymmärrettävää, että koko joukkuetta ei oteta juhliin. Ehkä ajatellut, että jos sinut kutsutaan, niin sitten pitää kutsua muutkin. Ehkä hän ei tiedä siitä, että sinä olit amorina tai ehkä ei ajatellut sen olevan merkityksellinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi