Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käännösapua...

08.03.2006 |

Hei,

Olen huomenna menossa ensimmäistä kertaa englanninkieliselle gynekologille (tähän asti ollaan käyty suomalaisella lääkäriasemalla). Olen siis raskaana, ja tarkoitus olisi tsekkauttaa kohdunkaulan pituus ja kohdunsuun tilanne, onko avautunut lisää. Kohdunsuu on tietääkseni cervix englanniksi, mutta mikä on kohdunkaula? Voiko sen ilmaista vain length of cervix? Varmasti asia onnistuu selittämällä, vaikka tarkkoja sanoja ei olisikaan, mutta jos jollakin on tietoa asiasta, olisin kiitollinen.

Terveisin,

-pulla

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

effacement of cervix, dilation on avautuminen senttimetreissa yleensa ilmaistuna myos. ' fully dilated' =10cm or sometimes ' finger=2cm/finger' as in ' she' s 2 fingers dilated' =4cm. good luck with your pregnancy, it' s just an incredible journey!

pulla76:

Hei,

Olen huomenna menossa ensimmäistä kertaa englanninkieliselle gynekologille (tähän asti ollaan käyty suomalaisella lääkäriasemalla). Olen siis raskaana, ja tarkoitus olisi tsekkauttaa kohdunkaulan pituus ja kohdunsuun tilanne, onko avautunut lisää. Kohdunsuu on tietääkseni cervix englanniksi, mutta mikä on kohdunkaula? Voiko sen ilmaista vain length of cervix? Varmasti asia onnistuu selittämällä, vaikka tarkkoja sanoja ei olisikaan, mutta jos jollakin on tietoa asiasta, olisin kiitollinen.

Terveisin,

-pulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän