Palstamammat ei tajua klassisia neutraaleita värejä pukeutumisessa
Sitä, että valkoinen ja sinisen sekä ruskean kymmenet sävyt on niin paljon tyylikkäämpää kuin naisten hirmuisesti käyttämät musta ja "tehostevärit".
Kommentit (27)
Hullu loaferimies tuli jälleen julistamaan paskanruskeaa ilosanomaansa palstalle :D
Oliko tässä viittaus toisen ketjun värikkäät vaatteet vs harmaat rätit kommentteihin? Parasta olisi jos jokainen tutkisi mitkä värit sopii juuri itselle. Siinä on tyylikkyyden avain.
Joillain jotkut kirkkaat värit näyttää uskomattoman hyvältä ja toisella kauhealta. Samaa pätee johonkin tiettyyn neutraaliin sävyyn. Kaikki ei sovi kaikille.
Ruskea väri ei sovi mulle yhtään. Käytän korkeintaan aivan tummanruskeaa, jos on ihan pakko ja konjakinväriset saappaat ovat myös ok. Naaman vieressä ruskea saa minut näyttämään sairaalta. Myöskään en omista ainoaakaan valkoista vaatetta, koska ne likaantuvat ja pinttyvät nopeasti. Sinisestä ulle käy joko aivan tummansininen tai sinikellonsininen, mutta jälkimmäinen ei ole pitkään aikaan kuulunut trendiväreihin, joten sen värisiä vaatteita ei mistään kaupasta saa. Musta ja harmaan eri sävyt sen sijaan ovat käytössä päivittäin. Niitä saa joka paikasta ja mustat tai harmaat sävyt eivät ikinä kyllästytä tai ole epätrendikkäitä.
Minulla on musta mekko, mustat leggingsit ja vaaleanpunaiset pikkuhousut. Käytän 99% mustia vaatteita. Se on helppoa. Ihan sama miltä se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että valkoinen ja sinisen sekä ruskean kymmenet sävyt on niin paljon tyylikkäämpää kuin naisten hirmuisesti käyttämät musta ja "tehostevärit".
Loaferfani, eikö sulla ole elämää? Mitään rumempaa en tiedä kuin ruskea väri. Se on tylsä ja vanhanaikainen, varsinkin housuissa.
Sulla on kauhea tarve kouluttaa av-palstan lukijoita. En tajua miksi. Puuttuuko elämästäsi muu sisältö?
Eiköhän se riipuu aivan jokaisen ihmisen hiusten ja ihon sävystä,mitkä värit pukee parhaiten?Itse en pue kyllä mitään ruskeaa ylleni.Pidän harmaasta,punaisesta,ja mustasta.Valkoinen/vaalea pusero korostaa leveitä harteita,ja saa yläosan näyttämään isommalta kuin todellisuudessa on.
Rakastan mustaa ja inhoan ruskeita vareja! Viime aikoina olen pukeutunut musta-kirkkaanpunainen-beige -varisiin vaatteisiin ja asusteisiin.