Jos työpäivinä herätys 6.30 , mihin aikaan menisit illalla nukkumaan?
Kommentit (49)
Menen nukkumaan siinä 00-01 ja nukahdan noin 01.30-02.00.
Sitten olenkin usein silmät ristissä ja töiden jälkeen ihan lopussa. Kuitenkaan en illalla saa unta.
Riippuu miten väsynyt olen sinä iltana. Välillä menen lasten kanssa sänkyyn samaan aikaan puoli yhdeksän aikaan viimeistään ja välillä valvon kymmeneen. Usein illalla jos en ole tosi väsynyt kokkaan jotain, valmistelen seuraavaa päivää tai kuntoilen noin tunnin. En jaksa enää valvoa kuten ennen.
Mulle sopiva määrä unta on 7,5h joten menisin nukkuu klo 23. Tosiasiassa kuitenkin valvon johonkin yhteen ja kuittailen univelkoja päiväunilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä herään työpäivinä 5.30 ja menen nukkumana yhdeksältä. Eli kai sitten se olisi tuntia myöhemmin.
En yhtään ihmettele että elämäni on yhtä sumua, kun välillä pääsen töistä yhdeksältä ja aamulla taas pitää herätä 5.30.
Sama täällä. Työt loppuu 21:30 ja kotona n 22:15. Nukkumaan n 23:00-24:00 ja aamulla herätys 5:25
Kun olin työelämässä, heräsin aamulla yleensä aina klo 6.00. Nukkumaan menin viimeistään klo 23, usein jo vähän aikaisemmin. Jos nukkumaanmeno viivästyi ja sen myötä uniaika meni ohi, niin sitten valvoin monta tuntia, joskus jopa koko yön. Nyt kun siirryttiin talviaikaan, piti nukkumaanmenoa muuttaa vartti kerrallaan. Ensimmäisenä iltana en ollut ajatellut asiaa ja niinpä sitten pyöriskelin sängyssä pari tuntia ennen unen tuloa. Nyt olen jo päässyt normaaliin rytmiin, joka paljonkaan poikkea työvuosien rytmistä
Menisin klo 22 aikoihin, jotta saisi suunnilleen edes sen 8h unta.
Herään 5.00-5.30 ja sänkyyn kello 22
Kai klo 11 suunnilleen.