Jos työpäivinä herätys 6.30 , mihin aikaan menisit illalla nukkumaan?
Kommentit (49)
Mulla soi herätyskello työaamuina 4:10 tai 5:10, nukkumaan menen usein ysiltä, viimeistään puoli kymmeneltä.
Mä en riskeeraa terveyttäni ja biologista rytmiäni, ja herää noin aikaisin. Jos ei töihin saa nousta 7 jälkeen, niin olkoot. Mä olen mieluummin terve ja hyvinvoiva työtön.
Onneksi mä en ole työelämässä mukana. Sairaita jäännöksiä feodaalikaudelta tuollaiset varhaiset aamuherätykset. Vain lampaat alistuvat moiseen.
Herään kello 6 arkisin. Nukkumaan menen 23-02.
Iltavuoro loppuu tänään 2130 ja huomenna herätys 530, usein työpäivänä yksi pikainen tauko t sairaanhoitaja
Varmaan 23-00.
Olen niin iltavirku että aiemmin unen saaminen on tosi vaikeaa. Yksi kesä kun jaoin postia niin työvuorot alko 6:30 eli heräsin 5:15. Mein nukkumaan 22:30-23:30, aiemmin ei pystynyt.
21-23. Väsymyksestä riippuen. Yhden päivän tietysti jaksaa vaikka valvoisi myöhempäänkin. Mutta tuntuu mahtavalta jos herääkin puolisen tuntia ennen herätystä ja on runsaasti aikaa aamulla. Puoli tuntia ylimääräistä illalla ei tunnu samalta. ;)
22:30. Mun rytmi on että nukkumaan klo 22 ja ylös klo 6.
Menisin nukkumaan varmaan n.23 ja olisin aina väsynyt.
Näin kotiäitinä arkisin herätys on 07-09. Viikonloppuisin herään yl. 09-10.
Itselläni herätys joka aamu 6.20, nukkumaan menen viimeistään klo 22 - 22.30. Tarvitsen kuitenkin 9-10 tuntia unta herätäkseni virkeänä, joten pyrin nukahtamaan yhdeksän maissa.
N21
Vierailija kirjoitti:
Mulla soi herätyskello työaamuina 4:10 tai 5:10, nukkumaan menen usein ysiltä, viimeistään puoli kymmeneltä.
Mitä teet työksesi ja monelta työt alkaa, kun herätyskello soi 4.10.? Mulle toi on aamuyö, olis supervaikeeta herätä tuohon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Menen kuusivuotiaan kanssa sänkyyn yhdeksän jälkeen, joskus nukahdan itsekin siinä kymmenen korvilla, joskus nukahdan vasta 22.30-23.30. Viiden jälkeen sitten aina herään lopullisesti ihmettelemään maailman menoa. Vituttaa kun ei saa nukuttua.
Nukutko kuusivuotiaasi kanssa vieretysten?
Mä olen niin onnellinen, että muksut on aina osanneet nukkua omassa sängyssään pikkuvauva-aikojen jälkeen. Nukun surkeasti, jos lapsi on vieressä. Lisäksi haluan illalla sen ns. oman ajan, eli jos lapsilla venähtää nukkumaanmeno ja nukahtaminen, silloin venähtää mullakin.
22. Ja unta saisin joskus kolmen ja neljän välillä:(
Toivoisin olevani unessa viimeistään 23 aikaan, niin tulisi melko hyvät yönet.
Jos on 6.30 herätys aamulla niin menen nukkumaan siinä puol kahdentoista ja yhden välillä. Yleensä syön pientä iltapalaa ja katson koneelta jotain sarjaa makuulta ja nukahdan siihen.
Itselläni on kello soimassa 06:30, yleensä menen nukkumaan välillä 22:30-23:30. Riittää hyvin.
Puolen yön aikaan niinkuin nytkin. Herätä pitää viiden ja seitsemän välillä työvuorosta riippuen.
Mulla on aamuisin herätys kuudelta, menen nukkumaan 21.30 ja 23.30 välillä.
22:30 yritän mennä yleensä nukkumaan. Oikeesti tuohon vielä 5-10 min hampaitten ja kasvojen pesuun lisää. Ja aamulla kello soi 06:20.
Otsikko :)))))