Sukukalleudet hikoilee ja hankaa
Mikä neuvoksi kivekset hikoilee kalsareissa ja hankaavat reisiä vasten haarovälissä, mitä tähän keksisi keinoksi miten saisi ne suojattua etteivät hikoilisi?
Kommentit (16)
Tukevammat kalsarit, ja oikean malliset.
Hmm, eikö talkki ole vähän sotkuista käyttää?
Leikkauta pois, niin naisetkin häppäreilleen nykyään tekee...
Napakat trikoiset alushousut, ei mitään väljiä boxereita. Auttaa varmaan molempiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, eikö talkki ole vähän sotkuista käyttää?
No ei sitä nyt kourakaupalla tarvitse sinne haaroihin kauhoa. Pieni pintasilaus riittää. :D
Vierailija kirjoitti:
No en minä vielä noin radikaalia temppua viitsi tehdä, miten vaavi alkuun laitetaan jos ei ole siittiöitä.
Mutta hei, nuo tukevammat kalsarit oli aika hyvä pointti, onkohan sellaisia joissa on kiveksille oma pussukka tai jotain?
Ap
Mulla sama ongelma että sisäreidet ja kivekset hikoaa todella helposti ja on sellaiset ällöttävän hikisen limaiset. Olen kokeillut kosteusrasvoja ja ihoöljyjä ja ne auttaa hetken mutta seuraavana iltana hikisyys taas vaivaa
Hanki kevyet sileät housut, jotka eivät hankaa. Ei liikaa hankaavaa karheaa kangasta. Ehkä myös tuulettuva ja ei purista. Vaihtohousuja. Sähköinen kangas ei kiva, joku sähköä keräävä. Erikseen välihousut jos paleltaa tai "paksummat" kalsongit.
"On ihan normaalia, että myös kivesten alueella ilmenee hikoilua. Jotta hikoilu ei aiheuttaisi hajuhaittoja tai muuta vaivaa, kannattaa kalsarit vaihtaa päivittäin. Lisäksi intiimialue olisi hyvä pestä päivittäin lämpimällä vedellä."
Vierailija kirjoitti:
Eläköön kiveshiki!
Sillä on toksinen Suomi (ja maskuliinisuus) rakennettu!
Aamuin illoin pesu, kunnollinen kuivaus ja talkkia. Kevyet, hengittävät, kiveksiä tukevat kalsarit. Ne on tietenkin vaihdettava päivittäin. Joinakin kesinä kovilla helteillä vaihdoin vielä toisen kerran esim. illalla ulos lähtiessä. Pesu samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä vielä noin radikaalia temppua viitsi tehdä, miten vaavi alkuun laitetaan jos ei ole siittiöitä.
Mutta hei, nuo tukevammat kalsarit oli aika hyvä pointti, onkohan sellaisia joissa on kiveksille oma pussukka tai jotain?
Ap
etkö sinä ikinä ole käynyt kaupassa ostamassa itsellesi alushousuja? Ihanko tosissasi kyselet, että onko muunkin mallisia housuja kuin bokseri
Mulla kanssa, aivan järk. hirveä vallipaha. Jos se haisee omaa nenään, niin takuuvarmasti haisee myös muiden, vars. naisten .... nolottaa.
Itse pesen aina jalkovälin tai koitan pestä, aina kun lähden ulos / ihmisten ilmoille. Kuin myös jos lähden lenkille - ei tule hiertymiä, tai ainakin vähentää niitä.
Muuten, mulla toimii paremmin löysät kuin tiukat "pikkikset". Varustelekasta ostin sekä MilTecin (tiukat) että myös kotiimaiset Särmät. Särmissä pallit pääsee paremmin liikkumaan (meinasin kirjoitttaa ilkkumaan .... :)). Hengittää hyvin.
Taputtele niihin vauvantalkkia.