Vaihdatko koskaan Avaraa luontoa katsoessasi kanavaa hetkeksi toiselle, kun petoeläin on saamassa emostaan eroon joutuneen poikasen saaliikseen?
Ja näin helpotat oloasi, kun et joudu katsomaan miten sille käy.
Kommentit (16)
Minä käännän pääni pois.
Toki tiedän, että luonnossa vallitsee "luonnon laki", mutta mun ei ole pakko katsoa.
En. Suljen silmäni ainoastaan mikäli ruutuun ilmestyy haita, näin helpottaen kanssaihmisiäni, joiden ei tarvitse säikähtää paniikkikohtauksiani.
Eilinen kotka joka vei sen itkevän karitsan tuntuu vieläkin pahalta. En ehtinyt vaihtaa kanavaa, katoin muualle, mutta se karitsan itku... Toki pitäähän kotkankin syödä ja näinhän se menee tottakai, mutta ei sitä ole kiva katsella.
Kyllä ja jos lapset katsoo ohjelmaa niin hekin vaihtavat helposti koska äiti ei kestä. Nyt ovat jo siinä iässä kun kertovat että se vain luonnon kiertokulkuun. TIEDÄN mutten silti halua katsoa kun se pikkuinen joutuu suupalaksi.
En. Jos ei se saalistaja saa ruokaa kuolo korjaa. Ei kai sen elämä vähempiarvoista ole kuin poikasen.
Ja yhdessäkin jaksossa susi vei saaliin omille pennuilleen, jotka myös tarvitsivat ravintoa.
Vaihdan kanavaa koska en halua raaistaa itseäni. Myöskään en katso jokavuotisia lihan vastaisia kampanjoita, ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin joku teurastusvideo on taas tulollaan ennen joulua.
En katso ja syön maittavaa kinkkua hyvällä ruokahalulla.
En katso luonto-ohjelmia. Väkivaltaviihdettä parhaaseen katseluaikaan.
Lopetin avaran luonnon katsomisen kokonaan siinä vaiheessa kun alkoi tulla enimmäkseen näitä pikkueläin joutuu pedon saaliiksi stooreja.
Vaikka niin todellisuudessa tapahtuukin, en halua katsella sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja yhdessäkin jaksossa susi vei saaliin omille pennuilleen, jotka myös tarvitsivat ravintoa.
Hassua, että juuri eilen Mietin tätä kirjoittamaan kommenttia.
Miksi kääntäisin? Siitähän tulee hyvä mieli kun ikuinen luonnonlaki toteutuu.
En pysty enää lainkaan katsomaan luontodokumentteja, ennen niissä näytettiin normaalia perhe-elämää, isukki metsästi, toi saaliin perheelle jne. Nykyään mässätään vaan sillä tappamisella. Yök!
En vaihda vaikka välillä tekee pahaa katsoa kun jotain söpöä eläintä revitään kappaleiksi. Eniten harmittaa aina se kun jotain jo valmiiksi uhanalaista eläintä joku peto saalistaa. Mutta sellainen se luonto nyt vaan on, että heikot syödään pois, eikä se kauhistelemalla miksikään muutu.
Terveisin Naispelko23
Mä vaihdan kanavalle vaan just raateluiden ja muiden takia. On mahtavaa kattoo netistä videioita missä leijona repii antiloopin riekaleiksi.
Minä en katso sitä ollenkaan. Aina siellä joku syö jotain toista.
En