Sinä joka olet ollut avo/avioliitossa yli 10 vuotta - rakastatko puolisoasi vielä oikeasti?
Kommentit (30)
Yhdessä yli 15 vuotta.
Kun katson miestäni, näen yhä sen komean 25 vuotiaan joka hän oli kohdatessamme. Toki nykyään hän on lihaksikkaampi ja kaikin puolin komeampi kuin ennen, olen rakastunut.
Kun aamulla herään, maailma ei tunnu läheskään niin pahalle paikalle kun voin käpertyä toisen kanssa saman peiton alle ja kuulla korvaani sanat rakastan sinua. Olen rakastunut!!
Kun kylmänä metsästyspäivän aamuna näen että uunin eteen on haettu valmiiksi halkoja ja kahvi keitetty pulloon, kun minä olen vielä nukkunut, tiedän että välittää se ukkokulta.
Ja kun nyt tätä kirjoitan, mieleeni tulvii niin paljon asioita jota tähän voisin kirjoittaa, ei vähimpänä se että sisältäni valuu nesteet.. Minä rakastan tuota miestä, lasteni isää, perheemme päätä:)
Kyllä vain. Mies totesikin toissapäivänä, että ollaan kasvettu yhteen. Tulen joka aamu hyvälle tuulelle, kun nousen sängystä, ja siinä se tuhisee vieressäni ja heiluttelee varpaitaan unissaan 😊 11 v saman katon alla.
Rakastan, ihailen ja kunnioitan. Meillä on ihanaa yhdessä, on ollut jo 17 vuotta.
13v yhdessä ja edelleen rakastan. Tiedän siitä että en pysty edes ajattelemaan eläväni ilman häntä vaikka hänessä pari ärsyttävää piirrettä onkin. Lisäksi olen nähnyt painajaisia että hän pettää minua tai jättää minut. Herännyt itkien.
En tiedä. En voi sanoa että rakastan, mutta en myöskään että en rakasta. Sellaista se on ollut koko sen ajan kun olemme olleet yhdessä. En ole koskaan tuntenut mitään voimakkaita tunteita miestäni kohtaan, en hyvässä enkä pahassa. En tiedä onko vika miehessä (onko mies väärä minulle) vai minussa (olenko vain sellainen ihminen joka ei tunne voimakkaasti).
Rakastan. Ei oltaisi yhdessä, jos en rakastaisi.
Rakastan, toki eri tavalla kuin miestäni, myös vanhempiani, vaikka heidät olen tuntenut jo 34 vuotta.
Onnekkaita on siis paljon. Hyvä niin.
ap
En rakasta. Puolisolla on mielenterveysongelmia, joita ei halua hoidattaa, vaikka voisi. Ne ovat pilanneet suhteen, tai siis niiden aiheuttama ikävä käytös minua kohtaan.
Rakastan edelleen, enemmän kuin suhteen alussa. Sen tietää siitä, ettei halua elää ilman toista. Yhteisiä vuosia nyt 20 :).
Rakastan. Tiedän siitä, että en haluaisi menettää ja on hyvä olla yhdessä. Vuosien varrella tullut vain lisää yhteisiä asioita ja yhteisiä haaveita myös. Yhdessä 18 vuotta.