Kuva: onko Britney raskaana taas?
Kommentit (22)
Lihonut muuten vain, näkeehän sen alleista ja leuastakin.
Tai sitten on vielä kiloja raskauden jäljiltä, eihän siitäkään nyt niin kauaa ole.
ekassa kuvassa näkyvät roikkuvan jo jonninverran...
Luulin että sillä olisi silarit mutta ei kyllä tuosta kuvasta päätellen ole tissit kovin pystyt.
Muuallakin on muuten huhuja että Britney odottaisi toista. Ihme homma kun ovat vähän väliä tapelleet sen ukon kanssa. Mutta mitä siitäkin ukosta voi muuksi olla kun naistenmieheksi (eli sehän lieheittelee muita naisia samalla kun on B:n kanssa naimisissa). Ed. eukkonsa dumppasi raskausaikana jo rahakkaamman mimmin takia.
Eikös siitä ollut kuvia heti synnytyksen jälkeen ja oli niin timmissä kunnossa, ei mahastakaan ollut mitään jälkeä.
Eli taitaa olla taas raskaana.
Kamalat tissit ja maha!Onko kaikki raskaanaolevat noin plösöjä?
eikä välttämättä koskaan!!! Kaikilla ei ole lankkumahaa. Minulla 2 vuotta synnytyksessä ja jumpasta huolimatta alavatsa on kuin raskaana olisin.
Vauvamaha alkaa pullottaa alhaalta; kohtu alkaa heti häpyluun yläpuolelta joten älkääpä heti arvailko jos ette tiedä millainen on oikea vauvamaha.
Minusta noissa kuvissa ei ole mitään raskaana olemista.
- 3 kertaa raskaana ollut jolla 10kg enemmän kuin ennen esikoista
Tosi ruma naamavärkki ilman meikkiä..
Olen nähnyt ne jo ajat sitten. Ei ole uudelleen raskaana.
On sillä kauniimmat silmät ja piirteet kuin tavis mammapulliaisella...ei ne meikit ihmeitä tee.
olis varmaan aika moni raskaana vai mitä?
Viime viikolla oli juttu Conan O' Brienissa! Uskokkee huvikseen.
Rintaliivejä suosittelisin. En ikinä kehtaisi riiputella noin!
uudesta raskaudesta oli juttu jokunen viikko sitten.
Kuka idiootti tuosta Britneystä avaa päivä toisensa jälkeen uuden ketjun?? On varmasti tarpeeksi kamalaa olla muutenkin heti paparatsien vainoamana synnytyksen jälkeen ja pienen vauvan äitinä, mutta että kaiken maailman plösöt ja kateelliset ämmät vielä haukkuu ja arvostelee netissä. Ala-arvoista käytöstä, todella!
Enpä itse haluaisi joutua arvosteltavaksi raskauden jäljiltä muuttuneen kroppani kanssa, kun itselläkin on siihen totuttelemista. Kyllä se niin vain tuntuu olevan, että nainen on susi naiselle... Ja valitettavasti naiset ovat niitä, jotka näitä ulkonäköpaineita yhteiskunnassamme yääpitävät ihan itse. Oikein hilpeää naistenpäivää.......
Vierailija:
uudesta raskaudesta oli juttu jokunen viikko sitten.
tuskin britney aaveellä surffaa...
http://idontlikeyouinthatway.com/image_pages/bs3.04h.html