Hitsi että on yksin vaikea saada paikalleen pesukoneen irronut jalka.
Jotenkin siirsin ja lähti irti. Saan sen kohdalleen muttei kierry. Kyllä mä sen huomenna saan kohdilleen, PRRKKKLE. Joskus olisi kyllä helpompaa jos olisi kaksin.
Kommentit (22)
Täytyy huomenna kokeilla. Nyt ei enää huvita :)
Kasaa jotain tavaraa koneen alle, että pääset vapaasti sovittamaan kierrettä.
Järki voittaa voiman. Käytä vaikka leikkuulautaa tunkkina (tukipisteenä vaikka kenkä), sitten toinen kenkä koneen alle.
Ei mitään tunkkeja. 5-10 cm korkea lankku alle ja rauhassa ruuvailet jalan paikalleen.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin siirsin ja lähti irti. Saan sen kohdalleen muttei kierry. Kyllä mä sen huomenna saan kohdilleen, PRRKKKLE. Joskus olisi kyllä helpompaa jos olisi kaksin.
Laita se pesukone kyljelleen. Ei se nyt ole vaikeata. Vaikeempaa on se että sen jalan saa sitten laitettua oikean korkuiseksi (suhteessa muihin jalkoihin ja lattiaan että kone pysyy suorassa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita se pesukone kyljelleen. Ei se nyt ole vaikeata. Vaikeempaa on se että sen jalan saa sitten laitettua oikean korkuiseksi (suhteessa muihin jalkoihin ja lattiaan että kone pysyy suorassa).
Jalkoja voi vielä ruuvata kun ne on paikoillaan joten suosittelen itsekkin tuota etttä käännä se kyljelleen. Turha tehdä asioista vaikeampia kuin ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään vaikeata.
Mies
Sitten tiedätte mikä on vaikeata, kun yksin ruuvaatte yksin 235 cm korkeisiin vaatekaappeihin jalkoja ja samaan aikaan pidätte kaappia vinossa ja yritätte saada ne jalat suoraan ja samalle tasolle.
Se on vaikeata.
Mies
Tai yksin koota 180cm leveä sänky ja kääntää se vielä oikeinpäin lattialle.
M29
Vierailija kirjoitti:
M29
Mitä yksin tekee 180 cm leveällä sängyllä?
Naisetkin voivat olla yllättävän pippurisia tälläisissä hieman voimaa vaativissa jutuissa. Olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
M29
Mitä vaikeata tossa on? En ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29Mitä yksin tekee 180 cm leveällä sängyllä?
Minä ainakin nukun siinä. Joskus kyllä nussin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, etkö keksi itse? Nukkuu siinä?
Parisänky on erinomainen nukkua yksinkin. On tilaa hyvin ja helppo löytää mukava asento, lämpöisinä kesinä tai muuten jos tulee kuuma voi kierähtää toiseen reunaan jossa ei ole nukkunut niin on viileämpi.
Hankalaa, mutta sain kyllä itse laitettua, kun itselleni kävi vastaava ongelma.
En ymmärrä miten tosta saa vaikean jutun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun, mutta yksin 99,99 prosenttisesti.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun, mutta yksin 99,99 prosenttisesti.
M29
Minullakin on 160cm sänky ja yksin nukun. Ostin tuon kun olin sinkku. Minusta on mukavaa, että sänkyyn mahtuu läppäri ja muutakin mukavasti. Jos tulee yövieraita, niin mahtuu harrastamaan. Samoin ihan kaverinkin kanssa voi nukkua, koska ei tarvitse olla lusikassa.
Totta, jotkut hommat vaativat kaksi aikuisen mittaista ja vahvuista ihmistä, niinkuin vaikka huonekalujen kokoaminen. Olen oikein näppärä työkalujen kanssa, mutta keittiön yläkaappien asentaminen vaati naapurin apua.
Kokeile nostaa pesukoneen kulma kirjojen varaan ylös niin että saat tassun ruuvattua paikalleen.