Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naapurisi tekee juuri nyt?

Vierailija
22.10.2016 |

Avaudu meille täällä!

Tässä unelmien ketju kaikille naapurikyttääjille.
Tänne voit kirjata kaiken mitä naapurisi näet tekevän, epäilyttävän ja vähemmän epäilyttävän.
Imuroiko naapurisi kello 23, nukkuuko tarhaikäisen läsnäollessa päiväsaikaan sohvalla, heiluuko verhot kummallisesti, onko menossa äänekkäs seksihetki?

Avautukaa!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu näemmä paskalla ovi auki ja trollaa av:lla. Näen ikkunasta suoraan sen vessaan.

Vierailija
22/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kuulosti itkevän kun laitoin sen postiluukkun mulle tulleet mainoslehdet. Täytyy piristää sitä reippaalla hevimusiikilla. Naapurista täytyy pitää huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saamassa raivokohtauksen koska ei saa nukutuksi. Sorry harry, mee vaikka ulos lenkille.

Vierailija
24/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksee ees taas

Vierailija
25/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken kuulosti itkevän kun laitoin sen postiluukkun mulle tulleet mainoslehdet. Täytyy piristää sitä reippaalla hevimusiikilla. Naapurista täytyy pitää huolta.

ei saakeli xD

Vierailija
26/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä kämpässäni on verrattaen huono äänieristys, koska ilmastoinnin kautta kuuluu aika hyvin äänet. Seksiä en kuitenkaan ole kuullut kenenkään harrastavan, vaikka ainakin seinänaapureinani on pariskunnat. Toinen on vanha pariskunta, joten en välitäkään kuulla heidän touhujaan, mutta toisena naapurina on nuori ja kaunis nainen, jolla on ulkomaalainen mies. Ei haittaisi yhtään jos kuulisin tuon naisen huohotusta, mutta mitään ei koskaan kuulu. Liekö sitten makkari toisella puolella kämppää.

En minä mitenkään erityisemmin ole pyrkinytkään kuuntelemaan, mutta edellisessä kämpässä ainakin raikasi panon äänet toisinaan. En tiedä kuuluiko minun ja exäni panot myös muualle vai oliko tuo toinen pariskunta poikkeuksellisen äänekäs.

Vierailija
27/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei saakeli xD

Mitä? Etkö sinä pidä huolta naapurista? Yksikin yö kun sillä jälleen kerran tuntui olevan vaikeaa juttelin sille mukavia postiluukusta. Pikkusen väsytti kun just tulin baarista mutta naapuria pitää tukea silloin kun tukea tarvitsee.

Vierailija
28/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkä tule tietämään. Ei kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
29/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä kuule seksin tai riitojen ääniä. Ainoastaan naapurin omituista hoilotusta, piereskelyä ja huutamista puhelimeen. Niin ja huonekalujen vetämistä ja telkkari tietysti pitää olla äänet kovalla.

Vierailija
30/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei kuulu minulle

Vierailija
31/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hiljaa. Viimeisen puolen vuoden aikana olen soittanu poliisit ainakin 10 kertaa kun äijä heittelee muijaansa pitkin seiniä niin että mulla lasit helisee kaapissa. Ovat saaneet varmaan sen kuuluisan viimeisen varoituksen noin eivät uskalla pihaustakaan päästää enään.

Vierailija
32/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän masturboi

Vierailija
33/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita kylässä.

Vierailija
34/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lähtee kohta baariin. Ei kellään ole noin huono musiikkimaku, joku suomalainen poppiräppi huutaa kolmatta tuntia.

Vierailija
35/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ole suihkussa, kun ei ole valoja päällä kylppärissä!

Kyseessä siis viereinen talo, talon pääty sopivasti meidän ikkunoiden kohdalla (välissä vain kulkuväylä alle 10m) ja päädyssä kylpyhuoneet joissa tietty pienet ikkunat. Ikkunarempan yhteydessä vaihtoivat kirkkaat lasit kaikkiin kylppäri-ikkunoihin :D

Vierailija
36/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat hiljaa. Viimeisen puolen vuoden aikana olen soittanu poliisit ainakin 10 kertaa kun äijä heittelee muijaansa pitkin seiniä niin että mulla lasit helisee kaapissa. Ovat saaneet varmaan sen kuuluisan viimeisen varoituksen noin eivät uskalla pihaustakaan päästää enään.

Minä annoin heitellä ja toivoin, että kuolee, jotta mies joutuu vankilaan. Enemmän tosin toivoin, että mies kaatuu kännissä portaissa ja taittaa niskansa. Ikävä kyllä tätä ei tapahtunut.

Vierailija
37/37 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuollaiset ei koskaan lopeta. Sitä en ymmärrä miksei nainen lähde tuollaisesta suhteesta? Jonkin aikaa rauhaa voi kestää mutta varmasti lopulta napsahtaa.