Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini pettänyt miestään

Vierailija
22.10.2016 |

Kaverini on kertonut minulle, että hän on pettänyt miestään. Kertoisitteko miehelle tai vaatisitteko kaveria kertomaan? Kaverini ei ole minulle kovin läheinen, vaan hän on opiskeluaikoijen kämppikseni emmekä enää ole paljon tekemisissä ja olen nähnyt miehen vain kerran. Mies on mukava.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu taas. Eikö ihan oikeasti omassa elämässäsi ole riittävästi sisältöä? Mikä sinua vaivaa, että edes mietit puuttuvasi toisten ihmisten asioihin? Hae ammattiapua, jos tuo jeesus-syndroomasi kestää pitkään. Ei, en itse ole pettäjä. Ei, en haluaisi ulkopuolisen kertovan minulle, jos minua petetään. Eikä varmasti halua tuo mieskään.

Mikset haluaisi? Tuo ei-ei-en-ole-en-halua-ei ei tarkoita mitään, ellet vaivaudu perustelemaan logiikkaasi.

Ja jos syysi on se, että mieluummin isket kädet korville ja lallattelet kuin kuulet totuuden, niin kannattaisi harrastaa itsetutkiskelua ja miettiä mistä tuollainen asenne on syntynyt.

Vierailija
22/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olisi siinä miehellä pokassa pitelemistä, kun vaimon opiskeluaikojen kämppis vuosien takaa tulisi tohkeissaan kertomaan, että miestä on petetty :-DDD

Ei mutta kun AV:llä ollaan niin aloittajahan tietenkin ilmoittaisi asian anonyymisti, mitä minä oikein horisen! Hän keksisi uuden sähköpostiosoitteen tai loisi FB-profiilin tai kirjoittaisi vapisevin käsin kirjeen (varoen jättämästä sormenjälkiä) ja pudottaisi sen miehen postilaatikkoon varmistettuaan, että tämä on kotona mutta entinen ystävä ei.

"Hei,

vaimosi pettää sinua. Hän harrasti seksiä Veijon kanssa 15.10.2016. Seksi oli kuulemma vain kohtalaista. Halusin sinun tietävän tämän jotta ... no en oikein tiedä miksi. Jotta muillakin olisi tylsää, kun oma elämäni menee päin vittua.

t. Anonyymi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en siedä pettäjiä, enkä halua kenenkään viettävän elämäänsä pettäjän kanssa tietämättään. Petetty ansaitsee tuon tiedon, jotta hän voi päättää aikooko yrittää kumppanin kanssa, johon ei kannata luottaa, vai etsiikö uuden. Tämä on moraalinen perusteluni käräyttää pettäjät.

Te "ei kuulu sulle" -huutelijat olette varmaan moraalikannalla ettekä yksityisyyskannalla, sillä kaveri itse halusi kertoa syrjähypystään Ap:lle. Millä siis perustelette moraalisen valintanne?

Oikeastaan juuri sillä perusteella että joku ei kovin läheinen henkilö haluaa asian minulle paljastaa epäilen hänen testaavan miten suhtaudun paljastukseen, luultavasti myös mies on juonessa mukana. Ei maksa vaivaa ottaa yhteyttä mieheen.

Ai siis pariskunta liittoutuu testatakseen, että onko joku puolituttu luotettava henkilö, jolle kannattaa avautua syrjähypyistä, vai joku limainen roisto, joka sanoisi suoraan, että Pirkko, sinun tulisi kertoa miehellesi? :D

Kummallinen käsitys ihmissuhteista ja yhteiskunnasta.

Sen paremmin tuttu kuin puoli tuttu ei ole paljastanut pettävänsä jos ei halua jäädä kiinni tai oikeammin ole jo jäänyt kiinni tai kertonut puolisolle. Ne on fantasioita että joku kertoisi noita juttuja. Ja elämä on nyt vain opettanut yhtä sun toista myös siitä miksi joku haluaa tehdä suuren paljastuksen pettämisestä tai pettäjästä, olen melko kyyninen ihmisten tarkoitusperiin sen jälkeen.

Vierailija
24/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akat pettää minkä kerkee ja alfat korjaa satoa.Se nyt vaan menee tälläi et seiskan muijilla voi olla monta panoa, mutta seiskan mies joutuu tyytymään yhteen tai käteen.Pitäisi tuoda tänne 60 000 pakolaisnaista ja sallia bordellit.

Miksi haluat ostaa seksiä nimenomaan bordellista? Uskotko, että niitä rakennettaisiin kaikkiin pikkukaupunkeihin vai olisivatko miehet valmiita matkustamaan yliopistokaupunkeihin niihin päästäkseen? Kummalta luulisit kuhmolaisen Tanen ostavan jatkossa seksiä, bordellityöntekijältä Oulussa tai Kuopiossa (tai Helsingissä) vai Svetlanalta Kostamuksessa? Entä kummalta stadilainen Samuel ostaisi mieluummin seksiä, nätiltä suomalaiselta opiskelijatytöltä jota voisi käydä vaivihkaa tapaamassa tämän omassa asunnossa hintaan 100 e (hinta on vain keksitty esimerkki) vai bordellihuoralta, jonka luokse mennään Vaasankadulta sisäänkäynnistä, jonka kaikki tietävät johtavan huorataloon, ja maksavan siitä 100 e + alv ja muut sivukulut eli yhteensä vaikkapa 180 e? En ihan oikeasti ymmärrä tätä joidenkin miesten hinkua saada ostaa seksiä nimenomaan bordelleista sen sijaan, että ostaisivat sitä halvemmalla ja huomaamattomammin nykykäytännön mukaan.

Ja toinen käsittämätön haave; saada maahan 60 000 pakolaisnaista valtion tuomana. En usko, että esimerkiksi syyrialaisäidit lähtisivät maasta ilman lapsiaan, jos Suomen valtion kuljetus lähtisi heitä noutamaan. Minulle kyllä sopisi, että ne lapset tulisivat myös, mutta sinulla taisi olla jotain muuta mielessä. Nuoria naisia tänne tulisi sieltä ilman muuta, samoin muista sotaa käyvistä maista, mutta oletko ihan varma, että se millään tavalla muuttaisi suomalaisten vanhojenpoikien tilannetta? Olisiko sinusta flirttailemaan ja iskemään syyrialaiskaunotarta? Olisiko sittenkin paljon helpompi mennä ihan itse hakemaan vaimo ulkomailta?

Lähinnä kysymys oli siitä, kun tänne on roudattu se 60 000 miestä naisia viihdyttämään, niin tuodaan vastaavasti naisiakin.Suomalainen seiskan lasoperse saa aivan liikaa miehiä joita ei ole ansainnut.Jos miehet pääsevät tyhjäämään kassit bordelleissa, tai muissa maksullisissa niin homma toimii.

Suomen valtioko on roudannut 60 000 miestä naisia viihdyttämään? Todista tai lakkaa jauhamasta paskaa. Miksi miehet eivät pääse tyhjäämään kasseja nyt, etkö osaa etsiä maksullista?

Vierailija
25/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu millään lailla sulle. Perusteluni: kun se ei kuulu millään lailla sulle, heidän suhde. Varsinkin jos et ole edes läheinen. Naurettavaa tunkea nokkansa muiden elämään!

Vierailija
26/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, naisten mielipide tuli jo selväksi. Sitten miehen mielipide asiaan:

Älä henkilökohtaisesti paljasta miehelle asiaa mutta jätä anonyymisti joku lappu tai sähköpostia tai vastaavaa jossa paljastat asian. Hyvä kompromissi ja saat mielenrauhan.

Vierailija
27/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mun kaveri pettäisi miestäni olisin vaan tyytyväinen, tuntuu että jätkä on pannut kaikkia tuttujani, ei ole kovin mieltä ylentävää, että jäbä on pannut joitakin kaikkein hirveimmän näköisiä tuttujani, joista olin lähes varma, että säilyvät korkkaamattomina hautaan.

Ei mies satavarmasti mua ole vielä vähään aikaan jättämässä, mutta jos se saa pysyvän oleskeluluvan tilanne voi muuttua.

Mies ei ole mikään pakolainen vaikka Afrikasta onkin.

Vierailija
28/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä henkilökohtaisesti paljasta miehelle asiaa mutta jätä anonyymisti joku lappu tai sähköpostia tai vastaavaa jossa paljastat asian. Hyvä kompromissi ja saat mielenrauhan.

Saako mielenrauhan jos ei koskaan voi olla varma menikö viesti varmasti perille oikealle henkilölle, miten hän asiaan suhtautui, uskoiko viestin aitouteen jne.

Vierailija
29/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väistykää, naiset, täältä saapuu MIES! Kuulitte oikein, Mies vauvapalstalla. Antakaa huomiota pojalle, minäpä tässä mainitsen sukupuoleni (joka on mies) naisvaltaisella palstalla, vaikka se ei itse aiheeseen liity mitenkään enkä edes tiedä ovatko kaikki edelliset postaajat naisia. Huomiota miehelle, kiitos! Tulkaa kaikki kuulemaan miehen miehistä miesmielipidettä! -Mies

Vierailija
30/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu taas. Eikö ihan oikeasti omassa elämässäsi ole riittävästi sisältöä? Mikä sinua vaivaa, että edes mietit puuttuvasi toisten ihmisten asioihin? Hae ammattiapua, jos tuo jeesus-syndroomasi kestää pitkään. Ei, en itse ole pettäjä. Ei, en haluaisi ulkopuolisen kertovan minulle, jos minua petetään. Eikä varmasti halua tuo mieskään.

Väärin! Olen 100% varma, että mies haluaa tiedon, jos vaimo pettää! Aivan varmasti! Ja jos mies on itsekin pettänyt,niin on helpompi sekin samalla selvittää vaimon kanssa, ja jatka yhdessä, tai lopettaa yhdessä.

Vierailija
31/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun miehellä on keskinäisiä sopimuksia syrjähyppyihin liittyen. Niin tietääksemme on myös niin puolilla ystävistämme. Toisesta puolesta emme tiedä. Siksipä emme puutu, vaikka Maijan mies pussailisi Mikon vaimon kanssa silmiemme alla. Emme me tiedä millaisia sopimuksia heillä on. Tuntuisi myös vähän naivilta ja paljon tunkeilevalta jos joku ottaisi jompaan kumpaan meistä yhteyttä kertoakseen huolestuneena että siellä se kiehnäsi sen ja sen kyljessä.

Mutta ilmeisesti me elämme ihanassa mutta pienessä yksityisessä kuplassa jossa mielenrauhaa ei järkytä ainakaan nämä tämmöiset jutut.

Itse en sekaantuisi.

Vierailija
32/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana international luonteinen nainen tuo kaverisi aivan kuin 95% suomalaisista nykynaisista yleensäkin .

Joko nyt monet tajuaa että korkea moraali,oikeudenmukaisuus, uskollisuus,lojaalius , hyvyys eivät ole enää hyveitä vaan heikkouksia eivätkä enää kuulu jokapäiväiseen elämäämme.

Jos olet hyvä ja uskollinen jollekin se ei tarkoita että hän olisi sitä sinulle.

Erilaiset irtiotot, downshiftaus, vahinkohässiminen , fuckbuddyt on tätäpäivää ja vaan yleistyy.

Muslimimaissa uskottomuudesta seuraa oikeanlainen rangaistus ei välttämättä tee mieli toista kertaa olla uskoton.

Vierailija
33/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverisi olisi mies, niin av mammojen konsensus olisi vankkumaton. PETTÄJÄ PITÄÄ KÄRÄYTTÄÄ!!

Vierailija
34/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on kertonut minulle, että hän on pettänyt miestään. Kertoisitteko miehelle tai vaatisitteko kaveria kertomaan? Kaverini ei ole minulle kovin läheinen, vaan hän on opiskeluaikoijen kämppikseni emmekä enää ole paljon tekemisissä ja olen nähnyt miehen vain kerran. Mies on mukava.

Huomatkaa, että jos sukupuolet olisivat toisinpäin, niin myös plussat ja miinukset olisivat toisinpäin.

Ei mulla muuta.

Vierailija
35/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaverisi olisi mies, niin av mammojen konsensus olisi vankkumaton. PETTÄJÄ PITÄÄ KÄRÄYTTÄÄ!!

Ei olisi. Olen joka kerta vastannut ihan samoin: toisten asioihin ei pidä puuttua. Henkilöllä, joka kokee tarpeelliseksi mennä käräyttämään pettäjän, on ihan oikeasti omassa elämässään tai omassa päänupissaan jotain pahasti vialla. Yksikään ammattiauttaja, joka on opiskellut etiikkansa ja moraalifilosofiansa, ei menisi kehottamaan sellaiseen. Yksikään pappi ei kehottaisi sellaiseen. Yksikään järkevä ihminen ei menisi puuttumaan asiaan eikä kehottaisi muita puuttumaan. Joku psyykkinen häiriö täytyy olla ihmisellä, joka edes miettii tuollaista.

Vierailija
36/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä ja kerro ..ihan sama miten mutta pääasia on että sen mies saa tietää millainen nainen hänellä on ettei tarvitse elää vaiheessa ja uskoa toisesta jotain hyvää vaikka se ei sellainen olekaan.

Kuka haluaa elää tietämättömänä valheessa ? En minä ainakaan ja uskoisin että melko harva muukaan mies tai nainen.

Totuus on kaunis asia , ei aina sellainen kun sen odottaisi tai toivoisi olevan.

Vierailija
37/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolituttu tulee kertomaan että kaverinsa kertoi hänelle pettävänsä sinua. Mitä tapahtuu sen jälkeen? Kaveri tunnustaa miehelle asian vaikka ei ole siitä aiemmin puhunut vai mitä?

Vierailija
38/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mun kaveri pettäisi miestäni olisin vaan tyytyväinen, tuntuu että jätkä on pannut kaikkia tuttujani, ei ole kovin mieltä ylentävää, että jäbä on pannut joitakin kaikkein hirveimmän näköisiä tuttujani, joista olin lähes varma, että säilyvät korkkaamattomina hautaan.

Ei mies satavarmasti mua ole vielä vähään aikaan jättämässä, mutta jos se saa pysyvän oleskeluluvan tilanne voi muuttua.

Mies ei ole mikään pakolainen vaikka Afrikasta onkin.

Kuinka monta "pakolaista" luulet tänne reppureissaavan tai saapuvan euroopan halki? Ei kovin montaa. Samaa sakkia se sinun afrikkalainen miehesi on kuin nämä muutkin rikastuttajat.

Vierailija
39/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla puuttumatta. Kyllä se joskus jää kiinni jos tuollaista jatkaa. Puuttuisin ehkä jos olisi läheinen kaveri. Et voi tietää myöskään onko heillä avoin suhde kaikki eivät sitä kerro muille.

Vierailija
40/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettäjät pitäisi paljastaa vaikka ihan piruuttaan

Ei ehkä muuttaisi mitään mutta ois kiva näpäytys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi