Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini pettänyt miestään

Vierailija
22.10.2016 |

Kaverini on kertonut minulle, että hän on pettänyt miestään. Kertoisitteko miehelle tai vaatisitteko kaveria kertomaan? Kaverini ei ole minulle kovin läheinen, vaan hän on opiskeluaikoijen kämppikseni emmekä enää ole paljon tekemisissä ja olen nähnyt miehen vain kerran. Mies on mukava.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, ellei se sitten tulisi miehen kanssa puheeksi jossakin yhteydessä, mutta sen vuoksi en ottaisi häneen yhteyttä.

Vierailija
2/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi kertomaan. Ensin huolestuneen ystävällisesti ja sitten voit alkaa vihjailla, että kerrot itse, jos hän ei suostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle mitenkään.

Vierailija
5/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske kaveriasi jättämään se sika.

Vierailija
6/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ois kun kertois itse mut jos Ei suostui nii kertoisin ite. Vaikka kuinka moni sanois ettei toisten asioihin sais sekaantua ni mitäpä sit ees sulle kertoi jos ei kuulu muille. Ennen kaikkea tuo tieto kuuluu petetylle. Sitten voi päättää petetty itse haluaako jakaa elämänsä moisen petturin kanssa vai antaako anteeksi. Eipä sulla menetettävääkää oo jos kaveri ei ole edes läheinen.

Vierailija
7/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo mene sinä nyt vielä siihen väliin sörkkimään.

Mitä ihmettä toisten asiat ylipäätään sulle kuuluu.

Vierailija
8/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekaantuisi asiaan.

Vierailija
9/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro, ei kuulu sulle, mutta älä myöskään suostu alibiksi ja sano ystävällesi että jos kysytään niin et aio valehdella.

10/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Itse olisin halunnut, että joku olisi kertonut minulle kun minua petettiin. Ihmisellä on oikeus tietää millaisessa liitossa on. Kuitenkin, jos et ole itse osallistunut seksiin (ollut siis se toinen osapuoli) tai tunne heitä kumpaakaan kunnolla, en tiedä pitäisikö asiaan puuttua. 

Jos tuntisin ihmisen kunnolla, pyytäisin häntä kertomaan puolisolleen.

Vierailija
11/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat pettää minkä kerkee ja alfat korjaa satoa.Se nyt vaan menee tälläi et seiskan muijilla voi olla monta panoa, mutta seiskan mies joutuu tyytymään yhteen tai käteen.Pitäisi tuoda tänne 60 000 pakolaisnaista ja sallia bordellit.

Vierailija
12/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siedä pettäjiä, enkä halua kenenkään viettävän elämäänsä pettäjän kanssa tietämättään. Petetty ansaitsee tuon tiedon, jotta hän voi päättää aikooko yrittää kumppanin kanssa, johon ei kannata luottaa, vai etsiikö uuden. Tämä on moraalinen perusteluni käräyttää pettäjät.

Te "ei kuulu sulle" -huutelijat olette varmaan moraalikannalla ettekä yksityisyyskannalla, sillä kaveri itse halusi kertoa syrjähypystään Ap:lle. Millä siis perustelette moraalisen valintanne?

Vierailija
13/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sinulle mitenkään.

Tyypillinen pettäjän vastaus kun ei halua jäädä kiinni. Niin, tavallaan ei kuulukaan mutta miks sit pitää edes ulkopuolisille kertoa tollasia jos toivoo ettei muut sekaannu. Pitäisi omana tietonaan sitten. Mutta silti edelleen sitä mieltä että pettäminen on perseestä. Jos ei pysty tai halua olla toiselle uskollinen niitä sit ei oo pakko olla parisuhteesa.

Vierailija
14/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Kaveri, jonka kanssa et ole paljoa enää tekemisissä. Sulla ei ole siis mitään velvollisuutta tai oikeutta puuttua heidän suhteeseensa. 

Vierailija
15/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en siedä pettäjiä, enkä halua kenenkään viettävän elämäänsä pettäjän kanssa tietämättään. Petetty ansaitsee tuon tiedon, jotta hän voi päättää aikooko yrittää kumppanin kanssa, johon ei kannata luottaa, vai etsiikö uuden. Tämä on moraalinen perusteluni käräyttää pettäjät.

Te "ei kuulu sulle" -huutelijat olette varmaan moraalikannalla ettekä yksityisyyskannalla, sillä kaveri itse halusi kertoa syrjähypystään Ap:lle. Millä siis perustelette moraalisen valintanne?

Oikeastaan juuri sillä perusteella että joku ei kovin läheinen henkilö haluaa asian minulle paljastaa epäilen hänen testaavan miten suhtaudun paljastukseen, luultavasti myös mies on juonessa mukana. Ei maksa vaivaa ottaa yhteyttä mieheen.

Vierailija
16/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sanonut että jos petän niin ei halua sitä ikinä tietää vaan mun pitää itse kärsiä omantunnontuskat.

Samoin varmasti suuttuisi tässä tapauksessa viestintuojalle joka tulee pilaamaan hänen elämänsä.

Ja ei, en ole pettänyt. Toin vaan tämän näkökulman esille

Vierailija
17/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu taas. Eikö ihan oikeasti omassa elämässäsi ole riittävästi sisältöä? Mikä sinua vaivaa, että edes mietit puuttuvasi toisten ihmisten asioihin? Hae ammattiapua, jos tuo jeesus-syndroomasi kestää pitkään. Ei, en itse ole pettäjä. Ei, en haluaisi ulkopuolisen kertovan minulle, jos minua petetään. Eikä varmasti halua tuo mieskään.

Vierailija
18/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat pettää minkä kerkee ja alfat korjaa satoa.Se nyt vaan menee tälläi et seiskan muijilla voi olla monta panoa, mutta seiskan mies joutuu tyytymään yhteen tai käteen.Pitäisi tuoda tänne 60 000 pakolaisnaista ja sallia bordellit.

Miksi haluat ostaa seksiä nimenomaan bordellista? Uskotko, että niitä rakennettaisiin kaikkiin pikkukaupunkeihin vai olisivatko miehet valmiita matkustamaan yliopistokaupunkeihin niihin päästäkseen? Kummalta luulisit kuhmolaisen Tanen ostavan jatkossa seksiä, bordellityöntekijältä Oulussa tai Kuopiossa (tai Helsingissä) vai Svetlanalta Kostamuksessa? Entä kummalta stadilainen Samuel ostaisi mieluummin seksiä, nätiltä suomalaiselta opiskelijatytöltä jota voisi käydä vaivihkaa tapaamassa tämän omassa asunnossa hintaan 100 e (hinta on vain keksitty esimerkki) vai bordellihuoralta, jonka luokse mennään Vaasankadulta sisäänkäynnistä, jonka kaikki tietävät johtavan huorataloon, ja maksavan siitä 100 e + alv ja muut sivukulut eli yhteensä vaikkapa 180 e? En ihan oikeasti ymmärrä tätä joidenkin miesten hinkua saada ostaa seksiä nimenomaan bordelleista sen sijaan, että ostaisivat sitä halvemmalla ja huomaamattomammin nykykäytännön mukaan.

Ja toinen käsittämätön haave; saada maahan 60 000 pakolaisnaista valtion tuomana. En usko, että esimerkiksi syyrialaisäidit lähtisivät maasta ilman lapsiaan, jos Suomen valtion kuljetus lähtisi heitä noutamaan. Minulle kyllä sopisi, että ne lapset tulisivat myös, mutta sinulla taisi olla jotain muuta mielessä. Nuoria naisia tänne tulisi sieltä ilman muuta, samoin muista sotaa käyvistä maista, mutta oletko ihan varma, että se millään tavalla muuttaisi suomalaisten vanhojenpoikien tilannetta? Olisiko sinusta flirttailemaan ja iskemään syyrialaiskaunotarta? Olisiko sittenkin paljon helpompi mennä ihan itse hakemaan vaimo ulkomailta?

Vierailija
19/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan juuri sillä perusteella että joku ei kovin läheinen henkilö haluaa asian minulle paljastaa epäilen hänen testaavan miten suhtaudun paljastukseen, luultavasti myös mies on juonessa mukana. Ei maksa vaivaa ottaa yhteyttä mieheen.

Ai siis pariskunta liittoutuu testatakseen, että onko joku puolituttu luotettava henkilö, jolle kannattaa avautua syrjähypyistä, vai joku limainen roisto, joka sanoisi suoraan, että Pirkko, sinun tulisi kertoa miehellesi? :D

Kummallinen käsitys ihmissuhteista ja yhteiskunnasta.

Vierailija
20/40 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat ostaa seksiä nimenomaan bordellista? Uskotko, että niitä rakennettaisiin kaikkiin pikkukaupunkeihin vai olisivatko miehet valmiita matkustamaan yliopistokaupunkeihin niihin päästäkseen? Kummalta luulisit kuhmolaisen Tanen ostavan jatkossa seksiä, bordellityöntekijältä Oulussa tai Kuopiossa (tai Helsingissä) vai Svetlanalta Kostamuksessa? Entä kummalta stadilainen Samuel ostaisi mieluummin seksiä, nätiltä suomalaiselta opiskelijatytöltä jota voisi käydä vaivihkaa tapaamassa tämän omassa asunnossa hintaan 100 e (hinta on vain keksitty esimerkki) vai bordellihuoralta, jonka luokse mennään Vaasankadulta sisäänkäynnistä, jonka kaikki tietävät johtavan huorataloon, ja maksavan siitä 100 e + alv ja muut sivukulut eli yhteensä vaikkapa 180 e? En ihan oikeasti ymmärrä tätä joidenkin miesten hinkua saada ostaa seksiä nimenomaan bordelleista sen sijaan, että ostaisivat sitä halvemmalla ja huomaamattomammin nykykäytännön mukaan.

Ja toinen käsittämätön haave; saada maahan 60 000 pakolaisnaista valtion tuomana. En usko, että esimerkiksi syyrialaisäidit lähtisivät maasta ilman lapsiaan, jos Suomen valtion kuljetus lähtisi heitä noutamaan. Minulle kyllä sopisi, että ne lapset tulisivat myös, mutta sinulla taisi olla jotain muuta mielessä. Nuoria naisia tänne tulisi sieltä ilman muuta, samoin muista sotaa käyvistä maista, mutta oletko ihan varma, että se millään tavalla muuttaisi suomalaisten vanhojenpoikien tilannetta? Olisiko sinusta flirttailemaan ja iskemään syyrialaiskaunotarta? Olisiko sittenkin paljon helpompi mennä ihan itse hakemaan vaimo ulkomailta?

Lähinnä kysymys oli siitä, kun tänne on roudattu se 60 000 miestä naisia viihdyttämään, niin tuodaan vastaavasti naisiakin.Suomalainen seiskan lasoperse saa aivan liikaa miehiä joita ei ole ansainnut.Jos miehet pääsevät tyhjäämään kassit bordelleissa, tai muissa maksullisissa niin homma toimii.