Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!! Vinkkejä 15v tytölle? !!!

Vierailija
22.10.2016 |

Oon aika hukassa elämäni kanssa joten kysyn teiltä.
Miten neuvoisitte 15-vuotiasta itseäsi jos olisi mahdollisuus?
Kiitos.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan, hanki apua ja lopeta viiltely.

Vierailija
2/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida koulusi niin mallikkaasti, ettet sulje mitään ovia. 

Opettele tarkaksi rahankäyttäjäksi ja pidä kirjaa kaikista tuloistasi ja menoistasi, jotta tiedät mihin rahasi menevät ja voit miettiä, tarvitsetko korjausliikettä. Pyri kaikissa tilanteissa ja kaikilla tulotasoilla säästämään 10% tuloistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika osuva kun tiesit minusta noin pahoja asioita vaikken aloituksessa kertonut mistä puhun :D mutten jaksa hakea apua vaikka sitä on joskus tarjottu

-av

Vierailija
4/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää yksin turvapaikanhakijoiden kanssa, välttele maahanmuuttajia ja pysyt terveenä sekä saat itse valita seksikumppanisi.

Vierailija
5/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mamuille persettä. Hanki tauteja ja tartuta ne lapseesi rupeamalla teiniäidiksi jollekkin mokkakikkelille.

Vierailija
6/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oho puhuit siis itsestäsi 1 viestin kirjoittaja, en enään muistanut mitä kysyin tossa aloituksessa mutta samojen asioiden kanssa kamppailen

-ap

Vierailija
7/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä vakituista seurustelua mahdollisimman pitkään, koska pojat alkavat oitis rajoittaa ja ohjata valintojasi. Aloita seksielämä vasta 17-18-vuotiaana.

Vierailija
8/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti. Älä murehdi turhia koska kuolemme lopulta kaikki..

Vierailija
9/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ihminen ei ole koskaan valmis. Itse luulin todella pitkään, että sitten kun olen aikuinen, olen jotenkin valmis ihmisenä. No en ole, tuskin kukaan on. Edelleen opin uusia asioita itsestäni ja elämästä yleensäkin, joudun kriiseihin, muutun ihmisenä...

Sanoisin myös, että tulevaa ammatinvalintaa ei kannata ajatella tyylillä "tätä minä teen sitten seuraavat 50 vuotta", koska näin ei enää nykymaailmassa välttämättä käy. Voi olla, että jossain vaiheessa tulee syystä tai toisesta tarve opiskella uusi ammatti. Ja se on ihan ok.

Sanoisin myös, että ole rohkeasti oma itsesi. Ei tarvitse kulkea samoja polkuja kuin kaikki muutkin. Voi tehdä omia juttuja ja mennä ei niin perinteisiä reittejä.

Vierailija
10/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kunnolla

Vierailija
11/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä juntti/jännämiehiä. Valitse kiltti puoliso. Alkaa olla jo kiire, koska nainen on parhaimmillaan 17-vuotiaana.

Vierailija
12/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta paljon sormipillua ja relaa.

Vierailija
13/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niin monelle miehelle kuin mahdollista.Varsinkin jännämiehille, he arvostavat sinua ja kertovat jokaisessa lauseessa pelkkiä totuuksia.3-some kannattaa toteuttaa niin pian kuin mahdollista!

Vierailija
14/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä banaani perseesesi ja hyppää sillalta alas

Vierailija
15/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä raiskaa sitä lorttoa

Vierailija
16/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö lääkärin määräämiä masennuslääkkeitä äläkä ainakaan nauti alkoholia niiden kanssa.

-31v ja edelleen koukussa (mm.) lääkkeisiin ja alkoholiin-

Vierailija
17/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lukio. (Se paperi taskussa helpottaa valintoja jos vaikka nelikymppisenä haluatkin yliopistoon). Älä ryyppää liikaa, älä käytä huumeita. Jos kaverisi ovat idiootteja, lopeta yhteydenpito heti. Jos kaverisi ovat kivoja, vaali ystävyyttä huolella, he ovat tärkeitä ihmisiä nyt ja tulevaisuudessa. 

Yritä löytää asia, josta todella nautit. Luonnossa vaeltaminen, kutominen, tanssi, lukeminen, ruoanlaitto...

Luo uusi yhteys vanhempiin sukulaisiisi. Et ole enää lapsi, vaan melkein aikuinen jonka on tutustuttava mummeihin uudestaan ihan eri tasolla. 

Käy kävelylenkillä joka päivä puhelin pois päältä. Pakota itsesi sille kävelylle, jää vaikka väärällä pysäkillä pois jokapäiväisestä bussistasi. Puoli tuntia kävelyä on puoli tuntia tyhjää aikaa itsesi ja ajatustesi kanssa, pois huoneestasi ja netin ääreltä. 

Vierailija
18/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna persettä miehellesi!

Vierailija
20/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole mikään kiire kasvaa aikuiseksi. Oot nuori, keskity koulunkäyntiin ja harrasta jotain kivaa. Piirrä, kuuntele musiikkia ja lue. Ei kannata seurustella vielä, pidä poikia pelkkinä kavereina.

Nämä ohjeet olisin antanut itselleni silloin. Mä pilasin monta asiaa elämässäni tekemällä just päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän