Pyri kuvailemaan Sanni Grahn-Laasosen tyhmyyttä sanoin
Tämä on vaikea tehtävä, sillä hänen aivokuolleisuutensa on todella järkyttävällä tasolla. Kykenettekö te muut kuvailemaan hänen mentaalista tilaansa sanoin?
Kommentit (26)
Oliko tämä niitä, joiden huulia ruotsinkielisten rahastojen setelit liikuttaa? "lisää pakkoruotsia, aikaisemmin pakkoruotsia, lisää pakkoruotsia..."
Vierailija kirjoitti:
Tuuli vain heiluttelee hänen huuliaan.
Ai mitä huulia?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaikea tehtävä, sillä hänen aivokuolleisuutensa on todella järkyttävällä tasolla. Kykenettekö te muut kuvailemaan hänen mentaalista tilaansa sanoin?
"mentaalista tilaa"? Kysehän on vain ja ainoastaan rahasta.
Vaikutat paljon viisaammalta kuin Sanni G-L =D
Sannissa on paljon samaa tässä työjuhdassa.
https://www.google.fi/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Faenton.suntuubi.com%2F…
Aina kun se puhuu jostain asiasta mediassa, mulle tulee mieleen, että se sanoo nyt sitä, "mitä isot pojat käskivät suljettujen ovien takana sanoa".
Vierailija kirjoitti:
Aina kun se puhuu jostain asiasta mediassa, mulle tulee mieleen, että se sanoo nyt sitä, "mitä isot pojat käskivät suljettujen ovien takana sanoa".
Niin sillä on ne koiranpentsilmät.
mtj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat paljon viisaammalta kuin Sanni G-L =D
Jos minua tarkoitat, tulisiko tuon imarrella? :)
Kysymyksesi sisältää jo vastauksen =D
Kansa ja toimittajat on pöljiä, mut onneks osaan taas kirkkain silmin painottaa 30 sekunnin lausuntoni, täydestä menee. Olikse ny täs kohti.. että öö..
Sanni GL on yhtä hölmö kuin miltä näyttääkin. Hölmistynyt vaki-ilme, sellaiset lasittuneet pöllönsilmät. Toistaa monotonisesti, mitä porvarisedät kulisseissa ovat käskeneet sanoa. Hänen lähipiirinsä koostuu kahdenlaisista ihmisistä: niistä, jotka häpeävät Sannin lammasmaisuutta ja niistä, jotka ovat yhtä tyhmiä kuin hän itse ja imevät kyseenalaistamatta kaiken, mitä Sanni sanoo.
Tsuvakki riittää kuvaukseksi, sillä eihän kukaan järkevä ihminen voi olla tsuvakki!
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Aina kun sitä haastatellaan jossain/ osallistuu johonkin keskusteluun, niin vastailee kysymyksiin ihan samalla tavalla. Siis vaikka kysyttäisiin mitä, niin kääntelee sen saman sisällön kymmeneen eri vastausmuotoon.
Tämän avauksen perusteella voi taas todeta: kansa saa ansaitsemansa poliitikot.
Oikeistolaisia poliitikkoja saa näemmä haukkua vapaasti, ilman että keskustelu poistetaan.
Tuuli vain heiluttelee hänen huuliaan.