Miksi jotkut miehet hymyilee kun katsoo niihin päin?
Kommentit (16)
Ettei vaan tummahipiäisemmät miehet.. ei suinkaan.
no älä sitte kato heitä.
itse en miehenä varmasti hymyilisi, päinvastoin koen sen ahdistavana jos nainen tuijottaa ja arvioi siten ulkonäköäni mielessään.
Joo ei kuulu miesten hymyillä. Luulevat saavansa pillu kun katsovat silmiin ja hymyilevät. Perverssit!
Ovia saisivat silti avata ja olla kohteliaita!
Sitten toinen asia mikä häiritsee on se, että jos vahingossa itse hymyilee/nauraa samalla jollekin jutulle, ja katsoo miestä päin, niin se heti luulee että sille hymyillään. Ei sais miesten kuvitella olemattomia. Useimmiten hymyilen miehillä vain pilkallisesti
Vierailija kirjoitti:
Sitten toinen asia mikä häiritsee on se, että jos vahingossa itse hymyilee/nauraa samalla jollekin jutulle, ja katsoo miestä päin, niin se heti luulee että sille hymyillään. Ei sais miesten kuvitella olemattomia. Useimmiten hymyilen miehillä vain pilkallisesti
Miten hymyilet miehillä?
Itse asiassa totta puhuakseni, en myöskään pidä siitä jos naiset hymyilevät ilman syytä. Hymyillään vaan kun sanotaan jotain hauskaa/kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies saattaa ihan hyvin tietää, että et hymyile hänelle. Se on ihmiselle kuitenkin luonnollinen reaktio hymyillä, kun näkee toisen hymyilevän ja vielä katsovan häntä kohti. Eli itse saatat myös täysin virheellisesti olettaa, että miehen hymy on tarkoitettu iskuyritykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen kuulu hymyillä. Se näyttää typerältä.
Naisetko eivät koskaan hymyile sinulle?
Millainen on oma ilmeesi, johon ne miehet vastaavat hymyllä?
HC-feministi kirjoitti:
Joo ei kuulu miesten hymyillä. Luulevat saavansa pillu kun katsovat silmiin ja hymyilevät. Perverssit!
Ovia saisivat silti avata ja olla kohteliaita!
Auo vaan ovesi ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja naisilla ei ole tällaisia luuloja koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja naisilla ei ole tällaisia luuloja koskaan?
Monesti tanssilattialla pitää yrittää olla katsomatta johonkin naisporukkaan, koska näen sivusilmälläni, että jos käännyn katsomaan heitä, niin sieltä tulee katse heti silmiin ja he ottavat sen iskuyrityksenä. Hankalaa jos näitä porukoita on kaksi, jolloin ei voi oikein katsoa mihinkään suuntaan. Tietenkin voin katsoa vain piittaamattomasti, mutta ei viitsisi olla tylykään.
Jos joku mies mulle hymyilee, niin hymyilen takaisin tai katson pois. En näe asiassa mitään ongelmaa. Miten pelkkä hymy voi ketään vahingoittaa tai harmittaa, jos siitä ei sen kummempaa seuraa?
Mulla on ainakin sellainen resting bitch face luonnostaan, että ellen hymyilisi joskus vähän muuten vaan, ihmiset luulis mun olevan kamalan vihainen aina.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies mulle hymyilee, niin hymyilen takaisin tai katson pois. En näe asiassa mitään ongelmaa. Miten pelkkä hymy voi ketään vahingoittaa tai harmittaa, jos siitä ei sen kummempaa seuraa?
Mulla on ainakin sellainen resting bitch face luonnostaan, että ellen hymyilisi joskus vähän muuten vaan, ihmiset luulis mun olevan kamalan vihainen aina.
Tanssin kerran kahden naisen vieressä, jotka olivat naamat todella nyrpeinä. Yritin olla vilkaisemattakaan sinne päin, että en antaisi noiden kusipäiden egolle lisäboostia, koska tuollainen ylimielisyys ärsyttää, vaikka kauniita olivatkin. Sitten toinen heistä vahingossa huitaisi minua kädellä kasvoihin ja hän tuli heti pyytämään anteeksi, jota käytännössä kukaan ei koskaan tee. Juttelin jonkun aikaa hänelle ja hän oli todella miellyttävä ja mukava ihminen.
Kiva, että saa välillä yllättyä noinkin päin.
Vasta kun olin vanhassa kotikaupungissa yökerhossa, niin en jutellut oikein kenellekään. Keski-ikäisten naisten iso porukka tuli kyllä tanssimaan kanssani kun olin yksin tanssilattialla. Pidin yhdestä niistä naisista, koska hänellä oli silmälasit.
Kun sitten lopulta lähdin ja kiitin portsaria oven avaamisesta, ensimmäinen silmilleni avautuva näky oli tupakoiva silmälasipäinen nainen, joka oli ehkä vähän minua vanhempi. Sanoin hänelle romanttisesti "heippa<3" ikään kuin olisimme tuttuja ja sitten jatkoin matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen kuulu hymyillä. Se näyttää typerältä.
Tottakai hymyillään, jos oikein nätti nainen vastaan tulee ja myös hymyilee laitan lentosuukonkin matkaan.
Sun kaltaisten asennevammojen takia miehet masentuu ja voi henkisesti huonosti.