Oletko koskaan tavannut ihmistä jonka kohtaaminen tuntui oudolta sattumalta?
Ihan kuin kohtaamisellanne olisi joku outo tarkoitus tms? Hän on jäänyt mieleesi "kummittelemaan". Jos, niin kertoisitko kokemuksestasi? :)
Kommentit (9)
Olen liftannut ja reissannut yksin jonkun verran ja tavannut näillä reissuilla mielenkiintoisia tyyppejä, joihin en muuten varmaan olisi koskaan törmännyt. Kerran myös yhdessä konsertissa vieressä istunut alkoi jutella ennen keikan alkua ja oli tosi samantyylinen tyyppi kuin minä. Törmättiin vielä myöhemmin kaupungilla :D
Minulle on tapahtunut outo sattumakohtaaminen vain kerran elämässäni ja se oli niin outo, etten ole toipunut vieläkään.
En. Moni on kyllä jäänyt mieleen, joko hyvällä tai huonolla tavalla, mutten usko kohtaamisilla olleen mitään suurempaa merkitystä.
On. Pari kertaa ihan ohimennen olen saanut täysin tuntemattomalta ihmiseltä vastauksen johonkin itseäni askarruttaneeseen asiaan.
Haaveilen aina lentomatkalla, että joku mukava tuntematon henkilö istuisi viereisellä paikalla ja saisin hänestä uuden kaverin matkakohteessa. Taitaa kyllä olla aika in your dreams -haihattelua
Tapasin nuorena(vaimoni opiskelupaikkakunnalla)yhden ennestään meille tuntemattoman hepun baarissa, piipahdin hänen kotonaan hänen pyynnöstään.
Juotiin pullakahvia ja juteltiin.
Taloon soitti baarituttavani täti kaukaa ulkomailta kännihaukkumapuhelun ja nostivat lopuksi luurin pöydälle katkaistuaan puhelun.
Kun saavuin kotiin, vaimoni(silloin toki vielä tyttöystävä) istui puhelimessa hämmästyneen oloisena.
Toisesta päästä kuului katkeamaton papatus.
Tämä uuden tuttavuutemme täti oli kännissä väännellyt puhelinnumeroa, kunnes oli sattumalta soittanut meidän puhelimeemme ja jatkanut pauhaamistaan luullen tyttöystävääni sukulaisekseen.
Toisinpäin eli tapaamisia, jotka eivät olleet sattumia, vaikka aluksi saattoi luulla niin.
Juu,joskus tais juu.