Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin yliopiston alumniyhdistys - vain hyväpalkkaisille

Vierailija
22.10.2016 |

Liityin valmistumisen jälkeen alumniyhdistykseen miettien, mitä hyötyä siitä olisi minulle. Jotain hyviä etuja sillä saa. Mutta kyllä sitten jotkut edut ja kutsut ovat saaneet pienipalkkaisen humanistin leuan loksahtamaan. Jokin aika sitten oli kutsu tilaisuuteen, joka järjestetään Pekingin Suomen suurlähetystössä. Juuri olinkin miettinyt, että mitähän oikein tekisin siellä Pekingissä, kun ostin sinne kalliit lennot;) (?) Tai on monen tonnin ohjelmallisia matkoja, tyyliin opastettu reissu Pietariin, 3000,-

Onko täällä muita alumneja, millaiset kokemukset teillä on?:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yliopisto on arvostettu yliopisto ja oletuksena on että sieltä valmistuneet tienaavat hyvin.

Vierailija
2/6 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alumniyhdistys muuten tarkoitettu vain suomalaisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko alumniyhdistys muuten tarkoitettu vain suomalaisille?

En usko, alumneillehan se on tarkoitettu. Mutta jos ei ole suomenkielinen, en tiedä, tuleeko sieltä postia muilla kielillä. ap

Vierailija
4/6 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on maailman hirvein spämmilafka. Mut ilmeisesti pakkoliitettiin niiden postituslistoille valmistumisen yhteydessä, vapaaehtoisesti en ole liittynyt. Olen pyytänyt monta kertaa poistamaan itseni jakeluista ja sähköpostin kanssa onnistuin viimein, mutta edelleen koko ajan tulee paperimainosta ja rahankerjuukirjeitä postiluukusta kirjekuoressa.

"Hyvä alumni, jäsenyytesi on meille tärkeä blaablaa..." no hitto kun en oo ikinä jäseneksi liittynyt!

Vierailija
5/6 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut yritykset maksavat verkostoitumisesta

Vierailija
6/6 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kutsun, mutta en ottanut itseeni. Ei ole käynyt mielessäkään matka Pekingiin, mitä minä siellä tekisin. Suurin osa tilaisuuksista on kuitenkin ihan pienelläkin palkalla elävän tavoitetavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme