Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräätkö jos mies tulee yöllä kännissä kotiin baarista?

Vierailija
21.10.2016 |

Huolehditko sänkyyn nukkumaan vai osaako mennä itse?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mihen pitäisi tulla yksin kännissä kotia?

Eikö se nyt ole parempi tulla kotiin kuin vaikkapa sammua kaverin sohvalle, joutua juoppoputkaan tai vaikka päätyä vieraan naisen sänkyyn?

22/24 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan vielä tullut kotiin sellaisessa kunnossa. Fyysisesti kurjassa kunnossa kyllä, kaaduttuaan maastopyörällä yms. Silloin olen aina auttanut suihkuun ja sänkyyn, kuten tekisin jos olisi kännissäkin ja pysyisi jotenkuten pystyssä. 

Nukun huonosti ilman miestä ja jos tekee myöhään työtä yms. heräilen aina tarkastamaan onko tullut jo sänkyyn. Ottaisin viereen hyvin todennäköisesti kännisenäkin. Ehkä toisin ämpärin viereen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mihen pitäisi tulla yksin kännissä kotia?

No jos se on kavereidensa kanssa ryyppäämässä ja itse oon kotona, niin en mä kovin hyvällä katsois jos tulis jonkun kans kotiin.

Vierailija
24/24 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Ei ole koskaan vielä tullut kotiin sellaisessa kunnossa. Fyysisesti kurjassa kunnossa kyllä, kaaduttuaan maastopyörällä yms. Silloin olen aina auttanut suihkuun ja sänkyyn, kuten tekisin jos olisi kännissäkin ja pysyisi jotenkuten pystyssä. 

Nukun huonosti ilman miestä ja jos tekee myöhään työtä yms. heräilen aina tarkastamaan onko tullut jo sänkyyn. Ottaisin viereen hyvin todennäköisesti kännisenäkin. Ehkä toisin ämpärin viereen :)

Eikö miehesi tiedä, että humalassa maastopyöräily on tankojuoppous?