Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin terveyteni takaisin?

Vierailija
21.10.2016 |

Sairastan kaljuuntumista, ärtynyttä suolta, virtsanpidätys ongelmia, ilmavaivojen karkailua, kuukautishäiriöitä, unettomuutta, masennusta ja ahdistusta.

Lääkärit ovat nostaneet kädet pystyyn ja sanovat etteivät osaa auttaa ja opettele elämään vaivojesi kanssa. Sitten oon yrittänyt vaihtoehtohoitoja esim. homeopatiaa ja energiahoitoa, eivätkä nekään ole vielä täysin palauttaneet terveyttäni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kokeile ensin saada mieli tasapainoon. Ootko kokeillut mindfullnesia tai meditointia? Mindfullnesista voisi olla hyvä aloittaa. Lisäksi sinun täytyisi alkaa hoivata itseäsi, hyväksyä itsesi ja alkaa arvostaa itseäsi. Keholla on paremmat mahdollisuudet tervehtymiseen, jos voit psyykkisesti hyvin. Tee siis kivoja asioita, lepää ja liiku riittävästi ja anna stressille ja ahdistukselle kyytiä.

Oletko muuten koskaan saanut terapiaa? Kokemuksesi kuulostavat rankoilta. Kaikkea hyvää!

Vierailija
22/26 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressi se on millä mä terveyteni oon pilannu, eikä ruokavalio. Eikä sitä taida pystyä korjaamaan enää millään... :(

Älä nyt inise  (en tarkoita pahalla) Ruokavalion muutoksilla saat terveytesi takaisin.  Ei sulla kyllä näytä tahtoa olla siihen muutokseen.

Emmä mitään inise, vaan totuus on se että mulla on ollu h*lvetisti stressiä ja ahdistusta, koska mua ylä-asteella kiusattiin ja joka päivä jännitin ja stressasin että mitä hirveää tänään tulee tapahtumaan, stressi ja jännitys tuntu mulla aina vatsakipuna ja 2 vuotta kun olin elänyt jatkuvassa stressissä, puhkes tuo ärtynyt suoli ja ylä-asteen jälkeenkään ei oo ollu helppoja aikoja, on lisää tullu huonoja ihmissuhteita mun menneisyyden takia jotka on aiheuttanu ahdistusta, kotona ongelmia vanhempien kanssa mitkä on aiheuttanu paljon stressiä ja ahdistusta...

Eli mun keho on käyny koko ajan ylikierroksilla. Mun hermosto on käyny useita vuosia ylikierroksilla ja ennen kun mun elämä ajautu syöksykierteeseen, olin täysin terve! mulla on ollu älyttömästi surua, masennusta, ahdistusta, stressiä, häpeää ja kaikenmaailman negatiivisia tuntemuksia että mä en ihmettele yhtään jos/kun mun keho on sairastunu myös fyysisesti niiden tunteiden takia, koska mä oon voinu niin h*ton pahoin henkisesti!!!

Sitten sun pitää hoitaa nuppi kuntoon terapialla. Energiahoidot ja homeopatia on silkkaa humpuukia ja rahantuhlausta. Sen lisäksi ruokavaliosta kaikki vilja ja einekset veks ja kikherneitä ruokavalioon, ne nimittäin hoitavat suolistoa. Hummusta naamaan siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressi se on millä mä terveyteni oon pilannu, eikä ruokavalio. Eikä sitä taida pystyä korjaamaan enää millään... :(

Älä nyt inise  (en tarkoita pahalla) Ruokavalion muutoksilla saat terveytesi takaisin.  Ei sulla kyllä näytä tahtoa olla siihen muutokseen.

Emmä mitään inise, vaan totuus on se että mulla on ollu h*lvetisti stressiä ja ahdistusta, koska mua ylä-asteella kiusattiin ja joka päivä jännitin ja stressasin että mitä hirveää tänään tulee tapahtumaan, stressi ja jännitys tuntu mulla aina vatsakipuna ja 2 vuotta kun olin elänyt jatkuvassa stressissä, puhkes tuo ärtynyt suoli ja ylä-asteen jälkeenkään ei oo ollu helppoja aikoja, on lisää tullu huonoja ihmissuhteita mun menneisyyden takia jotka on aiheuttanu ahdistusta, kotona ongelmia vanhempien kanssa mitkä on aiheuttanu paljon stressiä ja ahdistusta...

Eli mun keho on käyny koko ajan ylikierroksilla. Mun hermosto on käyny useita vuosia ylikierroksilla ja ennen kun mun elämä ajautu syöksykierteeseen, olin täysin terve! mulla on ollu älyttömästi surua, masennusta, ahdistusta, stressiä, häpeää ja kaikenmaailman negatiivisia tuntemuksia että mä en ihmettele yhtään jos/kun mun keho on sairastunu myös fyysisesti niiden tunteiden takia, koska mä oon voinu niin h*ton pahoin henkisesti!!!

Sitten sun pitää hoitaa nuppi kuntoon terapialla. Energiahoidot ja homeopatia on silkkaa humpuukia ja rahantuhlausta. Sen lisäksi ruokavaliosta kaikki vilja ja einekset veks ja kikherneitä ruokavalioon, ne nimittäin hoitavat suolistoa. Hummusta naamaan siis.

Paitsi että ibs:stä kärsiville kikherneet (tai muut herneet, pavut tai linssit) eivät välttämättä sovi ollenkaan vaan aiheuttavat lisää ongelmia. Pienissä määrin voi kokeilla niitä valmiiksi keitettyjä kunhan muistaa valuttaa ja huuhdella ne hyvin. Oletko ap kokeillut fodmap-ruokavaliota? Sillä on saatu hyviä tuloksia ibs:n hallinnassa. Ja unohda homeopatiat ja muut huijaukset. Menetät niissä vain rahasi.

Vierailija
24/26 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani kaikesta ikävästä mitä olet joutunut kokemaan, mutta tiedäthän, että kukaan muu ei saa sinua tuosta tilanteesta ylös ja kohti parempaa elämää, kuin sinä itse. Ei ole mitään taikakonstia, jolla saisit nopeasti terveytesi kuntoon, vaan tarvitset monia erilaisia muutoksia elämääsi ja senkin jälkeen hyvä tulee elämääsi pisaroina ja vie aikaa todennäköisesti vuosia. Mutta sulla on kaikki mahdollisuudet tulla terveeksi ja onnelliseksi.

Ruokavaliosta on ihan hyvä aloittaa, tosiaan gluteeniviljat ja sokeri kannattaa jättää kokonaan pois, syö kohtuullisesti kaikkea muuta, mikä sopii. Seuraa millaisten ruokien jälkeen saat vatsavaivoja, minulle esim. kaura sopii oikein hyvin, peruna menee pieninä määrinä, täysjyväriisi on ok, laktoosittomat hapanmaitotuotteet ovat hyviä. Suolistossa on ikäänkuin "toiset aivot", ne vaikuttavat mielialaasi, hormonitoimintaasi ja koko kehosi hyvinvointiin. On äärimmäisen tärkeää saada suolisto terveeksi. Käytä runsaasti maitohapatettuja tuotteita, kuten ab-piimää, turkkilaista jugurttia, hapankaalta, maitohapatettuja mehuja ja lisäksi graavikalaa, raakoja kasviksia ja raakamaidosta valmistettuja juustoja, mikäli vatsasi sietää laktoosia. Älä juo kahvia ja voi olla, että teekään ei sovi, mutta on olemassa suolistoa hoitavia yrttiteelaatuja, mm. Frantsilalta löytyy.

Suosi luomua, tee ruuat itse, älä syö pikaruokaa. Lisäaineiden välttäminen ei ole kovin vaikeaa, kun tekee ruuan itse, sillä lisäaineita ei ole kalassa, lihassa, kananmunissa, maustamattomissa ja säilöntäaineettomissa maitotuotteissa, kasviksissa, kaurahiutaleissa ja -jauhossa, siemenissä ja pähkinöissä, marjoissa tai hedelmissä. Unohda mausteseokset ja liemivalmisteet, margariinit, mehut ja hillot sekä makkarat, leikkeleet ja valmiiksi marinoidut lihat.

Liikunta edesauttaa paranemista, parantaa aineenvaihduntaa, auttaa nukkumaan paremmin, parantaa kuntoasi kaikinpuolin ja myös mielialaa, joten ehdottomasti se kannattaa ottaa päivittäiseen ohjelmaa, suosittelen esim. kävelyä luonnossa, pyöräilyä, joogaa, kuntosalia, uintia, hölkkää.

Ehkä sinun kannattaisi kokeilla myös entsyymivalmistetta, saat sitä luontaistuotekaupasta, ovat erittäin suosittuja vatsavaivoihin ja ulkomailla niitä määräävät lääkäritkin. Ovat mm. Saksassa yksi suosittuimmista kipulääkkeistä ja ihan luonnollinen tuote kyseessä. On myös monia hyviä valmisteita hiuksille, esim. perinteinen ja aika edullinen Urticalcin. Ensi kesänä kannattaa kerätä nokkosta ja käyttää sitä sekä ulkoisesti että sisäisesti, tekee hyvää hiuksille, kynsille ja iholle.

Energiahoito on tehokkain hoitomuoto mitä on olemassa, mutta hoitajan pitää olla ammattitaitoinen ja hoitajien kirjo on ikävä kyllä vaihteleva. Se ei kuitenkaan yksin riitä, jos syö väärin, ei liiku jne. En halua itseäni ylentää, mutta olen ihan varmasti yksi tämän maan parhaimpia energiahoitajia, asun vain pohjoisessa, joten ehkä et asu täällä suunnalla. Hoitoni on ilmaista. Lähetän sinulle kuitenkin parantavaa energiaa nyt heti ajatuksissani.

Vierailija
25/26 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatia on humpuukia.

Energiahoidoista en ole edes kuullut. Vaikuttaa oudolta jutulta.

Vierailija
26/26 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiahoitokin on humpuukia.