Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimein kerettiin sohvalle istumaan ja katsomaan elokuvaa ja...

Vierailija
21.10.2016 |

Elokuva, jota oltiin koko viikko odotettu että keretään katsoa, alkoi ja siinä oli joku suutelu-kohtaus ensimmäisenä. Katsottiin sitä kaikessa rauhassa kunnes mies tokaisi, että onkohan tolla akalla pillu turvonneena. Jatkoin elokuvan katsomista mutta ei enää kiinnostanut katsoa ja sanoin, että ei huvita enää katsoa ja lähdin tiskaamaan. Mies jäi naputtelemaan sormilla sohvan käsinojaa.

En tiedä miten teistä, mutta jos koko viikkona tämä on ainut hetki katsoa jotain yhdessä, niin onko tuo nyt tarpeellinen kommentti heti alkuun. Toki vielä meidän vanhin poikammekin oli sohvalla katsomassa tuota elokuvaa. Elokuva ei siis ole mikään seksielokuva, jos nyt sitä luulette eikä ole kielletty lapsilta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin nauranut ja sanonu, että hyi helvetti mikä kommentti... sä se varsinainen romantikko oot

Vierailija
22/28 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuullen niin tekisin ls- ilmoituksen. Ehkä miehesi muisti paranisi sen jälkeen, kun on sossujen kanssa keskusteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
24/28 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies painui jo tabletti kourassa yläkertaan kaljottelemaan, että se siitä yhteisestä illasta. Mies kokee että minä pilasin tämän illan. Aivan kuin päivällä kun mies alkoi kertomaan aamullisesta runkkauksestaan ja sanoin miehelle että hyi hitto ei mua pätkääkään kiinnosta tietää.

Yök, miten kuvottava mies! Olisiko lastenkin kannalta paras, jos mies ei asuisi teidän kanssanne? Voisi sitten sikailla jossain itsekseen ja lasten edessä koittaa käyttäytyä kunnolla.

Vierailija
25/28 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti sikamainen mies, mutta rupesi kyllä vähän naurattaa. 

Vierailija
26/28 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkopuolisena hieman alkaa tuntua, ettei teidän parisuhteenne ole pelastettavissa tai pelastettavan arvoinenkaan :)

-19

Vierailija
27/28 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin miehen kanssa puhumassa ja kysyin, että millätapaa se oli sopiva kommentti lapsen kuullen kun oli tarkoitus viettää perheen yhteistä aikaa. Mies ei keksinyt mitään parempaa kuin että en mä mitään semmosta ole sanonut.

Vierailija
28/28 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on nainen, joka itsekin kertoo tönkköjä seksijuttuja ja pitää niitä hauskoina. Oltaisiin naurettu yhdessä tuolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän