Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi talo ja entisen omistajan tee se itse remontin-jäljet

Vierailija
20.04.2023 |

Mies lähti töihin, vauva nukkuu ja minä istun rappusilla katsellen irtoilevaa tapettia.
Välillä pelottaa mitä täältä vielä tuleekaan löytymään kun entinen omistaja ollut näköjään sellainen "hupsis ukko" (jos muistatte ne kaljupäät joilla meni kaikki pieleen hilpeän musiikin säestämänä).

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku irtoileva tapetti nyt on pikkujuttu. Mites sähkötyöt ja märkätilat yms, onko remontoinut nekin itse vai onko kyseessä vaan pintoja uusinut tsi-mies?

Vierailija
2/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kaatuu seinä. Varo ap .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku irtoileva tapetti nyt on pikkujuttu. Mites sähkötyöt ja märkätilat yms, onko remontoinut nekin itse vai onko kyseessä vaan pintoja uusinut tsi-mies?

No toisen makuuhuoneen, josta pitäisi tulla lastenhuone! seinällä roikkuu vaarallisen näköisesti sähköjohto jota on ilmeisesti siirretty uusien tapettien tieltä. Mieheni sanoo että me emme siihen koske, sähkäri saa tulla jossain vaiheessa katsomaan.

A.p

Vierailija
4/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitte sitten talon ilman kuntokartoitusta?

Vierailija
5/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi talo vai vanha joka remontoitu?

Vierailija
6/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toisen makuuhuoneen, josta pitäisi tulla lastenhuone! seinällä roikkuu vaarallisen näköisesti sähköjohto jota on ilmeisesti siirretty uusien tapettien tieltä. Mieheni sanoo että me emme siihen koske, sähkäri saa tulla jossain vaiheessa katsomaan.

A.p

No just. Varautukaa siihen, että joudutte uusimaan koko talon sähköt. Siellä saattaa olla todella vaarallisia virityksiä.

Vierailija
7/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.p

No just. Varautukaa siihen, että joudutte uusimaan koko talon sähköt. Siellä saattaa olla todella vaarallisia virityksiä.

Ei se nyt kovin vaarallista ole jos vaan on otettu kiinnikkeistään tapetoinnin tieltä jos kytkentöihin ei ole koskettu (olettaen että kytkennät on tehnyt sähkäri).

Vierailija
8/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän ennen taloa ostaessa hankitaan asiantuntija selvittämään mitä kaikkea sieltä seinien ja lattioiden sisältä löytyy?

Vai oletteko vuokralla?

Vierailija
9/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teilläkään järki päätä pakottanut jos ostitte tee-se-itse ukolta talon!

Vierailija
10/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uudessa talossa voi olla entinen omistaja?

Vierailija
11/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se outo haju ja mustat alueet ovat hometta. Ja niitä kellarin lattian alta kasvavia sieniä ei sitten voi syödä :D

Vierailija
12/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee-se-itse rempan jätteet on varmaan haudattu pihalle

Vierailija
13/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aloituksesi tarkoitus? Odotatko, että joku tulee ja  korjaa kaiken? Toivon mukaan ette ole ostaneet taloa. Ei tuosta tule mitään.

Vierailija
14/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen omistaja oli tehnyt kattoon uuden lipan ja parvekkeen itse. Yks päivä kateltiin, että jaaha näyttääpä kosteelta tuo yläkerran hallin sisäkatto kun vettä tippuu lattialle. No se itsetehty lippa vuoti vettä. Onneksi ei jouduttu itse maksumiehiksi. Lippa ja parveke korjattiin. Että eipä repsottava tapetti vielä mitään ole. Vaihda itseäsi miellyttävät tapetit. Se on ihan helppo homma tehdä.

Vierailija
15/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköjohto roikkuu ja sen kiinnittämiseen tarvitaan sähkäri? No ei tarvita jos se on kuitenkin kunnolla asennettu muualta. Tikkaat ja vasara sekä kiinnikkeitä ja hupisista, johto ei enää roiku. Jos se roikkuu irtonaisena ja sen toinen pää roikkuu valtoimenaan, niin sitten epäilen että olette hankkineet "hupsis" -talon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi