Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset apua? Mies tekemässä treffiprofiilia

Vierailija
21.10.2016 |

Lyhyesti minusta: Olin pitkässä suhteessa (hieman yli 10 vuotta), josta minulla on 3 lasta. Nyt kun erosta on jos sen verran aikaa, niin olen päättänyt laittaa ns. haun päälle. Etsin siis ikäistäni +/- naista, joka olisi kaikinpuolin ns. normaali ja tasapinoinen ihiminen. Itse olen kaikinpuolin ns. perheen isä tyyppiä ja arvostan ihan tavallisia asioita... Tämä nyt tuli aika tökerösti kirjoitettu mutta siis tavallinen mies hakee tavallista naista.

Sitten itse asiaan. Minulle seksuaalisuus on hyvin tärkeä asia. Olen avoin ja kokeilunhaluinen (tämä oli varmasti yksi iso osatekijä, miksi suhteemme päättyi. Vaimoni halusi tyyliin pimeäss peiton alla ja minä olisin halunnut kokeilla paljon erilaisia asioita ja tästä johtuva tyytymättömyys, siis osaltaan varmasti vaikutti eroomme). No nyt kun olen tekemässä treffiprofiilia, niin mietin, että kannattaisiko tästä seksuaalisuudesta ottaa maininta jo profiiliin vai selvittelenkö tätä puolta vasta tapailu vaiheessa. Tämä on minule kuitenkin tärkeä asia, mutta en myöskään halua päästää hyviä ehdokkaita ohi, siksi että he leimaisivat minut joksikin ihme peroksi. Tavallaan minä sellainen olenkin, mutta kuten sanottu ihan tavallista naista haen, joka olisi myös seksuaalisesti avoin ja utelijas.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu seksistä profiilissa äläkä ekoilla treffeillä, ellei nainen tee siihen aiheeseen aloitetta. Semmoinen leimaa sinut tosiaankin pervoksi kaikkien muiden paitsi kevytkenkäistä miestä etsivien silmissa. Käytä profiilissa kevyempää ilmaisua, kuten esim. "Pidän kovasti läheisyydestä" tms. Se kertoo asian, mutta ei herätä puistatusta.

Vierailija
2/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suoraan puhu seksimieltymyksistäsi, siitä tulee helposti vastenmielinen kuva. Voisit ehkä laittaa profiiliin vaikka noita adjektiiveja, että avoin, utelias (ilman j-kirjainta, huom!) kokeilemaan uusiakin asioita, jne. Sillä tavalla, että kuvailut tavallaan sulautuvat luonnekuvaukseesi, mutta joista samoista jutuista kiinnostunut nainen osaa aistia vihjeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäisikö noin suoraa tekstiä kirjoittanutta miestä enempi sääliä kuin ihailla. Mutta joskus tai itse asiassa aika usein on alussa parempi ensin vihjata, kuin läväyttää seksistä suurimmat toiveet ja halut heti toisen naamalle. - Ja vakuuttavuutta, muuten ei lisää viestissä yhtään se, että kerrot pettyneesi siihen, mitä sait tai olit saamatta ex- vaimoltasi; kolme yhteistä lasta nyt ei ainanakaan ole paras todiste siitä, etteikö seksi olsi koskaan ollut. 

Mutta en tiedä olenko oikea neuvomaan, kun uteliaana -iki-sinkku miehenä tulin vain katstastamaan  tämän keskutelun antia.

Vierailija
4/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä naista, koska olet tavalinen mies. Naiset haluavat yleensä jotain erikoista. Mieti mikä se puoli sinussa on. Ole esimerkiksi ulkomaalainen, mutta muuten tavallinen.

T. Tavallinen mies.

Vierailija
5/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 v naimisissa, mutta seksiä ei saanut ikinä.... Paitsi tietysti kolme kertaa lastenteon merkeissä... Eikö niin? :) Tuohon on monet miehet joutuneet tyytymään! 

Vierailija
6/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä pistä seksijuttuja profiiliin. Vasta sitten yksityisesti viesteillä, kun tuntuu sopivalta. Onnea metsästykseen :)

Vierailija
7/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit mainita asian, mutta ilmaise jotenkin niin, että etsit tavallista naista, jonka kanssa syttyisi arjen keskelläkin intohimoinen suhde.

Vierailija
8/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edeltävien kanssa: ei kannata suoraan mainita asiasta tai silloin saat vain nahka&kumi-genren tytsyjen vastauksia.

Kerro vaikka, että "Arvostan parisuhteessa avointa keskustelua, yhdessä viihtymistä, älyllistä haastetta sekä myös lämpöä, aistikkuutta ja kosketusta." Tuo alkuosa on siis placeholderina niille jutuille jotka on tärkeitä sulle (täydennä itse sopivat). Loppuosasta naiset osaa kyllä päätellä että saunan jälkeen peiton alla pimeässä ei oo sun juttu, mutta lauseesta ei jää kuitenkaan limainen olo.

Tsemppiä!

Vierailija
9/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa mitään seksiviittausta. Luulen muutenkin sulla olevan paremmat mahdollisuudet löytää seksuaalinen nainen nyt vanhempana kuin nuorena aikoinaan. Ja vanhemmiten naiset tulevat kokeilunhaluisemmiksikin.

Laita jos byt jotain ihan pakko laittaa, niin että et etsi lapsillesi mitään äitiä vaan kahden aikuisen välistä parisuhdetta.

Vierailija
10/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy naisilta neuvoa, sillä ei he osaa suhtautua objektiivisesti näihin asioihin. Jos kaikki miehet käyttäytyisi kuten naiset neuvoo, niin oltaisiin kuoltu sukupuuttoon.

Vierailija
11/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kysy naisilta neuvoa, sillä ei he osaa suhtautua objektiivisesti näihin asioihin. Jos kaikki miehet käyttäytyisi kuten naiset neuvoo, niin oltaisiin kuoltu sukupuuttoon.

Joo tarkemmin ajatellen anna suoraan ymmärtää, että etsit reikää. Niin ne palstan muutkin miehet tekevät tunntuilla seurauksilla.

12/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmota että haluut kairata kakkoseen ilman kumia kymmenen miehen kanssa sitä, näin saat varmasti jonkun vapaamielisen ihmisen sieltä treffipalstalta. Ja naisilta pyysit apuu mut sori.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
13/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tarkemmin ajatellen anna suoraan ymmärtää, että etsit reikää. Niin ne palstan muutkin miehet tekevät tunntuilla seurauksilla.

Eikä tee. Kilttimiehet nimenomaan eivät uskalla olla seksuaalisia, toisin kuin jännämiehet. Arvaa kummat on enemmän naisten suosiossa?

Vierailija
14/14 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hyvällä menestyksellä nettitreffaillu tässä jonkin aikaa. Sun kohalla pistäisin suunnilleen tämmösen tekstin:

Mitähän sitä ittestää kertois… Nojoo! Täällä kirjottelee tämmönen pitkästä suhteesta eronnut nallekarhumainen banomies vailla vakikoloa… Olen ystävällinen, muut huomioon ottava, lapsirakas ja humoristinen. Motto: carpe diem. Rohkeesti vaa mimmit jutteleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä