Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarjoatte illanistujaisissa?

Vierailija
21.10.2016 |

Jos ei ihan sipsi ja dippi linjalle lähdetä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaiset piirakat yleensä kelpaa hyvin (esim. tomaatti-feta, parsakaali-vuohenjuusto, sieni-savujuusto). Joskus oon tarjonnu myös ihan karjalanpiirakoita ja munavoita ja ens kerralle suunnittelin mm. tabbouleh-salaattia.

Vierailija
2/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolaiset piirakat yleensä kelpaa hyvin (esim. tomaatti-feta, parsakaali-vuohenjuusto, sieni-savujuusto). Joskus oon tarjonnu myös ihan karjalanpiirakoita ja munavoita ja ens kerralle suunnittelin mm. tabbouleh-salaattia.

Joo, nää perusjutut vaan toimii parhaiten :)

Myös ihan patonki ja juustot menee hyvin.

Vappuna oon laittanut kiusauksia ja sallaattia, menekki todella kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pontikkaa.

Vierailija
4/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pizza! Itse tehtynä.

Vierailija
5/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pontikkaa juotavaksi ja psiloja syötäväksi. Meno on suoraan sanottuna melekoosta.

Vierailija
6/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna teen vieraille, lohipiirakan sekä feta-melonisalaatin. Lisäksi leipävalikoima ja juustotarjotin. Pienissä kulhoissa viinirypäleitä ja sipsejä dipeillä. Illaksi mies on varannut vielä erilaisia saunamakkaroita grilliin laitettavaksi ja niiden seuraksi teen itse perunasalaattia. Juomaksi on valkoviiniä, olutta, siideriä ja vichyä. Mennään siis saunaan ja vietetään iltaa ystäporukan kanssa.

Vierailija
7/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna teen vieraille, lohipiirakan sekä feta-melonisalaatin. Lisäksi leipävalikoima ja juustotarjotin. Pienissä kulhoissa viinirypäleitä ja sipsejä dipeillä. Illaksi mies on varannut vielä erilaisia saunamakkaroita grilliin laitettavaksi ja niiden seuraksi teen itse perunasalaattia. Juomaksi on valkoviiniä, olutta, siideriä ja vichyä. Mennään siis saunaan ja vietetään iltaa ystäporukan kanssa.

Mä haluaisin tulla teille saunomaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi