Mitä viimeksi googletit? Tämä kertoo, kuinka kuolet
Mitä googletit viimeksi? Googlehakusi kertoo, mikä tulee koitumaan kuolemaksesi.
Voin aloittaa. Minun kuolemakseni koituu ASMR.
Kommentit (126)
Jasminriisi. Ehkä tukehdun siihen.
Etunojasta käsinseisontaan. Lienee parasta siis olla yrittämättä kyseistä temppua :D
Keravan uimahalli :( kuinkahan siellä voi kuolla kun kävi ilmi että on suljettu? Kuolen ylipainoon liikunnan puutteessa?
Pelastuslaki.
Ilmeisesti joku pösilö av-mamma jättää vaunut rappuun ja joku hullu tuikkaa ne tuleen ja kuolen häkämyrkytykseen :(
Minun kuolemakseni koituu Espoon nuorisotilat. :DDD
Googletin autiotupia. Taidan kuolla siis yksin. Toisaalta kaikki täältä lähtee yksinään, tai ainakin melkein kaikki. Ehkä jossain ysi yhdessätoista lähdettiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Nhl:n kaikkien aikojen pistepörssi.
Elät niin vanhaksi, että pääset ennätysten kirjaan. Tai sitten päähäsi putoaa astronautin taskusta vahingossa pudonnut kolikko ja osuu sinua päähän ja se on nirri pois. Ennätysten kirjaan silläkin pääsee.
Kuopion kaupunginosia... onneksi asun aika kaukana Kuopiosta, eikä ole tarkoitus mennäkkään sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kuopion kaupunginosia... onneksi asun aika kaukana Kuopiosta, eikä ole tarkoitus mennäkkään sinne.
Kalakukko juuttukoon kurkkuusi!
Vierailija kirjoitti:
Konjakinruskeita saappaita etsiskelin, ei löytynyt.
Kompastut eteiseen jätettyihin saappaisiin ja se on nirri veke.
DIY Kite
Näin telkussa isoja leijoja ja sitten minunkin teki mieli mennä ulos leijaa lennättämään, mutta sitten muistin etteihän nyt aikuisen sovi lennättää leijaa leikkimielessä, ku ohikulkijat vaan kattois kieroon ja kaverit naurais mulle.
Aikuisena kun pitää liittyä johonkin leijan lennättäjien harrastajakerhoon ja tilata suoraan valmistajalta joku kallis super pro -leija jos toinenkin ja sitten järjestää joku harrastajien yhteinen joukkotapahtuma, mis on enemmän leijan lennättäjiä ja voitaisiin vertailla taitojamme, kuuntelisin kokeneempien neuvoja, osallistua joihinkin mestaruuskisoihin ja ties mitä muuta vaativaa, kallista, liian sosiaalista ja ahdistavaa... mä olisin halunnut ihan vaan vähän leikkiä ;(
Vauva. No kiva kuolen sitten varmaa synnytykseen, hain vaa tätä sivua :D
Cornwall