Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi testaat markkina-arvoasi?

Vierailija
21.10.2016 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, enkä usko markkina-arvoihin.

Vierailija
2/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko markkina-arvoihin. Omaa viehättävyyttäni kyllä testaan ja syynä varmaan jokin itsetunto-ongelma. Kelpaanhan! -tyylinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko markkina-arvoihin. Omaa viehättävyyttäni kyllä testaan ja syynä varmaan jokin itsetunto-ongelma. Kelpaanhan! -tyylinen.

Hei haloo, se viehättävyys juuri on sitä markkina-arvoa. Mitäs muutakaan se olisi?

Vierailija
4/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei haloo, se viehättävyys juuri on sitä markkina-arvoa. Mitäs muutakaan se olisi?" -Olsiko vaikka höpö hötö- nöpöä? - Vai miten tuon viehtäävyyden ajattelit lakea / - määritellä?

Vierailija
5/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En testaa, ei tarvetta.

Vierailija
6/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei haloo, se viehättävyys juuri on sitä markkina-arvoa. Mitäs muutakaan se olisi?" -Olsiko vaikka höpö hötö- nöpöä? - Vai miten tuon viehtäävyyden ajattelit lakea / - määritellä?

No miten itse sen määrittelet kun sitä testaat? Olisko vaikka niin että lasket kuinka monta äijää tulee kulli pystyssä jututtamaan? Siinä olis yks helppo laskutapa. Muitakin on.

7/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En testaa, mutta osa minusta haluaisi testata. Haluaisin nähdä muiden miestenkin mielipiteen, ehkä varmistuksen siitä, että mieheni ei ole täysin sokea tai sekaisin halutessani minut. Toisaalta, olen omaan makuuni kaunis ja eikö se riitä?

Vierailija
8/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinkkumummona testataan markkina-arvo?

Vierailija
9/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on huono itsetunto ja olen epävarma itsestäni. Ja sinkkuna on ihan kiva tietää, mitä on odotettavissa.

Vierailija
10/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

En testaa, mutta osa minusta haluaisi testata. Haluaisin nähdä muiden miestenkin mielipiteen, ehkä varmistuksen siitä, että mieheni ei ole täysin sokea tai sekaisin halutessani minut. Toisaalta, olen omaan makuuni kaunis ja eikö se riitä?

Etkö sinä eronnutkaan vai onko sinulla jo uusi mies?

Vierailija
11/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epävarma. Määritän itseäni sen perusteella, millaisena muut minua pitävät. Minulla ei ole juuri muita kuin ulkoisia avuja, kun en ole kovin älykäskään. Testaan sitten, että mihin niiden ulkoisten avujen avulla pääsisi tarpeen vaatiessa. 

Vierailija
12/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja markkina-arvo on suoraan luettavissa tiliotteesta. Se näyttää noin miljoonaa, eli ihan kohtalainen markkina-arvo. 

13/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Palattiin yhteen.

Vierailija
14/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja markkina-arvo on suoraan luettavissa tiliotteesta. Se näyttää noin miljoonaa, eli ihan kohtalainen markkina-arvo. 

Sinun markkina-arvo minulle on nolla euroa. Minua ei osteta rahalla. Arvoni eivät vastaa arvojasi. Tuota markkina-arvoa esittelemällä saat lompakkoloisen.

Vierailija
15/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Palattiin yhteen.

Parempi tarina hahmosi kannalta.

Vierailija
16/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan testannut, tokko testaankaan, ei ikäkään ole enää paras mahdollinen.

m42

Vierailija
17/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Palattiin yhteen.

Lopun alkua, eiköhän se sun pikkaisen psykopaattinen alfamiehesi kohta etsi jonkun nuoremman ja vetreämmän. 

Vierailija
18/18 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä juttelemaan naiselle ja siinä saankin joka kerta kurinpalautuksen takaisin omalle paikalleni.

t: kiltti mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi