Miksi testaat markkina-arvoasi?
Kommentit (18)
En usko markkina-arvoihin. Omaa viehättävyyttäni kyllä testaan ja syynä varmaan jokin itsetunto-ongelma. Kelpaanhan! -tyylinen.
Vierailija kirjoitti:
En usko markkina-arvoihin. Omaa viehättävyyttäni kyllä testaan ja syynä varmaan jokin itsetunto-ongelma. Kelpaanhan! -tyylinen.
Hei haloo, se viehättävyys juuri on sitä markkina-arvoa. Mitäs muutakaan se olisi?
"Hei haloo, se viehättävyys juuri on sitä markkina-arvoa. Mitäs muutakaan se olisi?" -Olsiko vaikka höpö hötö- nöpöä? - Vai miten tuon viehtäävyyden ajattelit lakea / - määritellä?
Vierailija kirjoitti:
"Hei haloo, se viehättävyys juuri on sitä markkina-arvoa. Mitäs muutakaan se olisi?" -Olsiko vaikka höpö hötö- nöpöä? - Vai miten tuon viehtäävyyden ajattelit lakea / - määritellä?
No miten itse sen määrittelet kun sitä testaat? Olisko vaikka niin että lasket kuinka monta äijää tulee kulli pystyssä jututtamaan? Siinä olis yks helppo laskutapa. Muitakin on.
En testaa, mutta osa minusta haluaisi testata. Haluaisin nähdä muiden miestenkin mielipiteen, ehkä varmistuksen siitä, että mieheni ei ole täysin sokea tai sekaisin halutessani minut. Toisaalta, olen omaan makuuni kaunis ja eikö se riitä?
Miten sinkkumummona testataan markkina-arvo?
Koska minulla on huono itsetunto ja olen epävarma itsestäni. Ja sinkkuna on ihan kiva tietää, mitä on odotettavissa.
HEL-NYC kirjoitti:
En testaa, mutta osa minusta haluaisi testata. Haluaisin nähdä muiden miestenkin mielipiteen, ehkä varmistuksen siitä, että mieheni ei ole täysin sokea tai sekaisin halutessani minut. Toisaalta, olen omaan makuuni kaunis ja eikö se riitä?
Etkö sinä eronnutkaan vai onko sinulla jo uusi mies?
Olen epävarma. Määritän itseäni sen perusteella, millaisena muut minua pitävät. Minulla ei ole juuri muita kuin ulkoisia avuja, kun en ole kovin älykäskään. Testaan sitten, että mihin niiden ulkoisten avujen avulla pääsisi tarpeen vaatiessa.
Olen mies ja markkina-arvo on suoraan luettavissa tiliotteesta. Se näyttää noin miljoonaa, eli ihan kohtalainen markkina-arvo.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Palattiin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja markkina-arvo on suoraan luettavissa tiliotteesta. Se näyttää noin miljoonaa, eli ihan kohtalainen markkina-arvo.
Sinun markkina-arvo minulle on nolla euroa. Minua ei osteta rahalla. Arvoni eivät vastaa arvojasi. Tuota markkina-arvoa esittelemällä saat lompakkoloisen.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Palattiin yhteen.
Parempi tarina hahmosi kannalta.
En ole koskaan testannut, tokko testaankaan, ei ikäkään ole enää paras mahdollinen.
m42
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Palattiin yhteen.
Lopun alkua, eiköhän se sun pikkaisen psykopaattinen alfamiehesi kohta etsi jonkun nuoremman ja vetreämmän.
Menemällä juttelemaan naiselle ja siinä saankin joka kerta kurinpalautuksen takaisin omalle paikalleni.
t: kiltti mies
En mitenkään, enkä usko markkina-arvoihin.