Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Claire Abbott on aivan mielettömän seksikäs

Vierailija
21.10.2016 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naama! 

Vierailija
2/6 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vilpitön kysymys, miksi sä floodaat näitä hotin seksikäs -juttujasi palstalle? Eikö miesvaltaisempi palsta olisi oikeampi osoite, mutta tarkoitus taitaa olla härkkiä av-mammoja? Ja onhan tuo nainen seksikäs, mutta saa myös olla olematta. Ilman, että se automaattisesti tarkoittaisi kateutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vilpitön kysymys, miksi sä floodaat näitä hotin seksikäs -juttujasi palstalle? Eikö miesvaltaisempi palsta olisi oikeampi osoite, mutta tarkoitus taitaa olla härkkiä av-mammoja? Ja onhan tuo nainen seksikäs, mutta saa myös olla olematta. Ilman, että se automaattisesti tarkoittaisi kateutta.

Miksi en saisi täällä sanoa mielipidettäni ja onhan tällä palstalla muitakin miehiä. Ja missä kohdassa olen sanonut, että joku olisi kateellinen? Sano yksikin kohta missä kateudesta olen puhunut. 

T: Mies 28

Vierailija
4/6 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva noita on kattoa, vaikkei tuo mitenkään itseeni iskenyt.

ToinenMies

Vierailija
5/6 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en saisi täällä sanoa mielipidettäni ja onhan tällä palstalla muitakin miehiä. Ja missä kohdassa olen sanonut, että joku olisi kateellinen? Sano yksikin kohta missä kateudesta olen puhunut. 

T: Mies 28

Jep. Keskustellaan me vaan jatkossakin mistä halutaan. Ei akat määrää meidän aiheita..

Vierailija
6/6 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs on tämä Claire Abbott...Rinnat ovat vielä aidot, eikä mitkään "silonipallot" :)  M42v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi