Salkkareiden uusi katulavaste -ketju OFFICIAL
Mitä mieltä uudesta lavasteesta? Vai onko se sittenkään lavaste? Keskustelua. Alla kysely.
Tässä videomateriaalia:
Kommentit (55)
Ärsyttää, kun tuolla on aiheesta pari muutakin ketjua, vaikka tämä on aivan selvästi se official...
Kyllä jotain otoksia ainakin kuvataan siellä Huvilakadulla. Monesti olen nähnyt, kun siellä kulmilla olen duunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus tulee tässä:
Kadulla ulkona kuvataan!
Ei tuossa sanottu suoraan että kadulla kuvataan! Todellisuus on siis jotain mystistä mitä me emme pysty käsittämään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus tulee tässä:
Kadulla ulkona kuvataan!
Ei tuossa sanottu suoraan että kadulla kuvataan! Todellisuus on siis jotain mystistä mitä me emme pysty käsittämään ;)
Todellisuus on että pitäiskö sun tarkistaa lääkityksesi? Alkaa nuo jutut olla niin villejä...
Uskokaa nyt että ne kohtaukset tehdään lavasteen edessä! Mikä tässä on vaikeaa?
Kadulla kuvataan..
Tai en kyllä muuten käsitä miten mun auto saadaan sinne muutoin mukaan. Välillä kuraisena ja vanteetkin vaihtui kuten omassanikin, välillä parkissa eri kohdassa eri tavalla ;D
Vierailija kirjoitti:
Kadulla kuvataan..
Tai en kyllä muuten käsitä miten mun auto saadaan sinne muutoin mukaan. Välillä kuraisena ja vanteetkin vaihtui kuten omassanikin, välillä parkissa eri kohdassa eri tavalla ;D
Puhutko punaisesta golfista? Se on Munkkiniemessä, nyt puhutaan Pihlajakadusta.
TODISTUSAINEISTO:
Tuotanto ei ehdi käydä Huvilakadulla. Siksi rakennettiin tuo lavaste. Samannäköistä katua ei ole missään Munkkiniemessä. 1900-luvun alun jugend-kerrostaloja ei ole kahta samanlaista.
Jos tuo olisi kuvattu ulkona, miksi siinä ei näy asvalttia tai sadetta ikinä? Ohi menevät pyöräilijät ja autot saa lisättyä helposti green screenillä. Niitä green screen -tehosteita myydään ihan euroopppalaistenkin firmojen toimesta. Ovat vähän hinnakkaita, mutta Pihlajakatu on niin legendaarinen osa salkkareita että siihen halutaan satsata. Ääniraita käydään ehkä äänittämässä paikan päällä, jotta saadaan varmasti oikea äänimaailma.
Ja kun tuolla näkyy Huvilakatua niin mitenköhän olisi mahdollista että olisi kuvattu Munkkiniemessä? Tarkoitan siis noita kuvakulmia joissa ei näy ovea. Ne on tehty green screenillä. Voitte huomata sen viimeistään siitä, että niissä kohdissa ei liikutella kameraa. Jos taas joku on sitä mieltä, että on kuvattu aidolla Huvilakadulla (vaikka sinne ei ehdi enää mennä), niin miksi olisi käytetty noin kankeita kuvakulmia siinä tapauksessa?
Lisäksi oven vieressä oleva putkiränni oli vahingossa ensin valkoinen, sitten se vaihdettiin samanlaiseksi kuin aidolla Huvilakadulla. Todisteet löytyy videolta. Verratkaa ensimmäistä ja toista videota, toisessa valkoinen ja toisessa musta ränni. Myös Kuvassa 1 näkyy valkoinen ränni, Kuvassa 2 musta ränni.
Todisteessa 1, ja ensimmäisen videon alkupuolella näkyi tuo 23-plakaatti. Tämä on vain aidossa Huvilakadussa ja tuossa lavasteessa. Jos olet eri mieltä, etsi kaikki Helsingin 23-kadunnumerot ja osoita minulle katu joka näyttää samalta. Et tule löytämään. Kuvassa 3 on 16. kaudelta kuvakaappaus kohtauksesta, joka on kuvattu Huvilakadulla. Se on hyvin samankaltainen kuin lavaste, mutta siitä löytyy erojakin. Parempia kuvia Huvilakadusta löydätte netistä pilvin pimein jos haluatte vertailla. Kuvassa 4 näkyy vähän oven yläpuolista aitoa Huvilakatua. Se on mun ottama.
Ovipuhelimessakin lukee hahmojen oikeat sukunimet. Ne on siellä paperiliuskoilla niin hankalissa paikoissa, ettei niitä voi vekslata edestakaisin. Lisäksi auringonpaisteelta näyttävä valokin pystytään tekemään nykyaikaisessa studiossa täysin helposti.
Tuottaja Äijö kiertää asiaa, koska haluaa säilyttää Pihlajakadun illuusion. Ymmärrän sen.
Aika moni asia todistaa, että kyse on lavasteesta.
Todisteet:
Videomateriaalia:
Kuva 1 - http://oi65.tinypic.com/jj4eg7.jpg
Kuva 2 - http://oi68.tinypic.com/5ajorc.jpg
Kuva 3 - http://oi64.tinypic.com/2cokexf.jpg
Kuva 4 - http://oi65.tinypic.com/8ydp8g.jpg
Hiljaisuus on myöntymisen merkki. Minä olen siis oikeassa.
"Näytä missä toistan" -Lavastehullu puolisen tuntia sitten salkkariketjussa. Eikö sun pitänyt tästä aiheesta jo päästää irti? Miten voi olla näin kova obsessio lavasteisiin...
Tuo rännin väri vaihdettiin heti alussa, mutta lelukaupan muoviset perustuskivet edelleen.
Miksei vastausvaihtoehdoissa ollut: ei kiinnosta?