Olen toipuva alkoholisti. Nyt ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen tekee mieli juoda
Ihan älytön himo, tekisi mieli hakea pullo kuoharia. :(
Mä es koskaan ollut ns. Pohjalla juomisen kanssa, vaan enempi just tuli tissuteltua. Nyt mielessä vaan et mitä haittaa siitä ois jos kävis hakeen sen pullon.
Vertaistukea?
Kommentit (27)
jkiuyhgtrfdews kirjoitti:
En ole koskaan ollut alkoholisti, juon pari drinkkiä vuodessa sosiaalisissa tilaisuuksissa. Humalassa en ole ollut yli vuoteen. Silti myös tulee välillä hetkiä kun pohdin samaa asiaa kuten ap; tekisi vain mieli käydä hakemassa pullollinen, mitä haittaa siitä olisi, jne. Erityisesti rankan työpäivän jälkeen haluaisi vain vetää pään täyteen. Eli unohtaa päivän ja oman itsensä ja elämänsä.
Kuten edellliset kommentoijat, niin ei todellakaan kannata hakea. Viime krapulastani on aikaa ja muistan edelleen, että meni päivä sen toipumiseen. Ei. Ole. Hauskaa.
Mielummin jotain hyvää limua tai laadukasta mehua ja hyvää ruokaa. On oikeasti parempi mieli.
No haloo, mikä ongelma se sulle on, jos et ole alkoholisti ja juot pari drinkkiä VUODESSA?! Tosi tekopyhää tulla jeesustelemaan kun ei mitään ongelmaa edes ole.
Itse oon ollu kuivilla 5 vuotta. Niinä kertoi kun teki/ tekee joskus vieläkin mieli viinaa mieleen iskee kuva musta juovuksissa räkä poskella, itteni nolanneena ja itteäni vihaten.
Anna mennä. Yksi pikku humala vain. Vuosi raittiina, onnistuu toisenkin kerran.
Tsemppiä ap! Älä ota alkoholia, huomenna on siten paljon parempi mieli. Katso hyvä leffa juustojen kera ja korvaa alkoholi jollain muulla hyvällä juomalla.
Pidä kiva ilta ja nauti! 😊
Itse olen selvinnyt juoksun ja kuntosalin avulla. Olen jäänyt koukkuun siihen hyvänolon tunteeseen joka tulee raskaam liikunnam aikana ja sen jälkeen. Vastaa nousuhumalaa mutta ilman krapulaa ja morkkista.
Eli aina kun tekee mieli juoda lähde juoksemaan tai tee raskas lihaskuntotreeni esim. kotona. Sen jälkeen nauti raikasta kylmää vettä iso lasillinen ja tunne puhdas olo joka solussasi.
Ethän retkahda.
Morkkis jäytää sen jälkeen, jos niin teet.
Hyvää syksyn jatkoa :)