Huono valinta Saaralta, nyt tulee lähtö
On ollut hienoa seurata Saaran matkaa X Factorissa, mutta nyt tulee lähtö. Kappalevalinta liian erikoinen. Näissä kilpailuissa pitäisi laulaa tunnettuja kappaleita, ja Saaran pitäisi päästä esittelemään ääntään. Nyt on kaikin puolin huono valinta.
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse asensin jo appiksen, että pääsen äänestämään. :)
Miksi? Oletko kenties britti? Vai eikö se Saara pärjääkään ilman suomalaista vetoapua?
Miksi sua haittaa, jos joku haluaa auttaa "maanmiestä" mäestä? :) Olet vaan niiiin rehellinen aina kaikissa tekemisissäsi? :')
Ai oikein "mäessä"? Kyseessä on viihteellinen laulukisa, eikä mikään kiipeli. Mihin muuten vedät rajan? Voi huijata kilpailussa, missä muussa on luvallista huijata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oletko kenties britti? Vai eikö se Saara pärjääkään ilman suomalaista vetoapua?
Miksi sua haittaa, jos joku haluaa auttaa "maanmiestä" mäestä? :) Olet vaan niiiin rehellinen aina kaikissa tekemisissäsi? :')
Olen. Ehkä se on sinulle vierasta.
Tuosta on muuten Saaralle vain haittaa.Ei siitä olisi, elleivät suomalaiset kantelupukit laukkaisi ympäri somea siitä kertomassa.
Juu ja kaupasta saa varastaa jos ei jää kiinni. Säälittävää.
Tuo on pettymys tuo Saaralle annettu laulu. Odotin jotain ihan muuta. Jotain kunnon tunnetun diivan kappaletta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.itv.com/xfactor/news/find-out-what-the-contestants-will-be-s…
Kyllä on taas niin vaikeaa laittaa sitä linkkiä! :D Tai edes kertoa että Saara laulaa Björkin biisin Oh so Quiet.
Tuohan on musikaalisävelmä. Helppo nakki, vasen käsi kouristelee ja Saara laulaa sen teknisen puhtaasti. Eli se on ihan yhtä hirveä kuin muutkin esitykset.
Björkin ääni on huikaiseva, mutta hänessä on parasta persoonallinen laulutapa ja luovuus. Sekä se.. karisma.
Teknisesti puhdas laulutyyli olisi sopinut moneen Divas-kategorian biisiin täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että sinun äänilläsi on mitään vaikutusta Saaran jatkon kannalta? 1) Ne ovat muiden kilpailijoiden antamiin ääniin verrattuna pisara meressä 2) Jos tuotanto on päättänyt, että nyt Saara tippuu, niin silloin hän tippuu.
Luulen että Saaraa yritetään strategisesti karsia pois finalistijoukosta. Suomalaisena hän ei istu tuotantokonseptiin ollenkaan, eikä vetoa britteihin. Teknisesti hän on kuitenkin liian hyvä ja ammattimainen, ja asetelma alkaa jo muodostua vähän kiusalliseksi.
Voin jo nyt tuntea sen myötähäpeän kun Saara esittää biisin ja yleisö ei tykkää yhtään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan tarkoituksella valittu noin huono biisi.
Jos aihe on "divas" ja sinne lyödään nainen jolla on noin hyvä tekniikka ja ääni, niin mitä hittoa laittaa sille joku broadwaytyyli?
Sille olisi pitänyt laittaa joku Celine Dion/Sarah Brightman/Christina Aguileran balladi.
Sharon on perseestä.
Niin ja Ryan Lawrielle Adelea joka on varmaan kisan heikoin laulaja teknisesti.
Adele ei ole heikko laulaja :o
Tarkoitin että Ryan Lawrielle annettiin Adelen hieno biisi vaikka Adele on hyvä laulamaan ja biisi avaa hienoja tulkintamahdollisuuksia. Ryan taas on teknisesti heikko laulaja.
Saaralle jonka vahvuus on tekninen osaaminen annettiin joku Björkin "kähinäbiisi"
Ryan on surkea ja Honey G irvokas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.itv.com/xfactor/news/find-out-what-the-contestants-will-be-s…
Kyllä on taas niin vaikeaa laittaa sitä linkkiä! :D Tai edes kertoa että Saara laulaa Björkin biisin Oh so Quiet.
Tuohan on musikaalisävelmä. Helppo nakki, vasen käsi kouristelee ja Saara laulaa sen teknisen puhtaasti. Eli se on ihan yhtä hirveä kuin muutkin esitykset.
Björkin ääni on huikaiseva, mutta hänessä on parasta persoonallinen laulutapa ja luovuus. Sekä se.. karisma.
Jooh, mutta nyt on kyseessä brittien X-factor. Keskivertokatselija on hyvin perinteinen rahvas wt-britti, johon uppoaa mainstream-poppi ja turha draama.
Saara tarvisi munaa tähän biisiin ja paljon. Voiko luopua prinsessoista? Sitten voi onnistua.
Toki tästäkin voi tehdä cruiseship shown
Vierailija kirjoitti:
Voin jo nyt tuntea sen myötähäpeän kun Saara esittää biisin ja yleisö ei tykkää yhtään..
Minä voin kuvitella tuomareiden kommentit esityksen jälkeen. Sharon käyttää puheenvuoronsa kälättämällä taukoamatta, sanomatta kuitenkaan sanaakaan itse esityksestä, muut tuomarit sanovat kaikki hieman eri sanoin, että Saara on todella taitava laulaja ja hänen äänensä on uskomaton, mutta tämä biisi ei ollut hänelle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ehkä se on sinulle vierasta.
Tuosta on muuten Saaralle vain haittaa.Ei siitä olisi, elleivät suomalaiset kantelupukit laukkaisi ympäri somea siitä kertomassa.
Juu ja kaupasta saa varastaa jos ei jää kiinni. Säälittävää.
Ja vaikka koko Suomen voi myydä kunhan toimitaan muiden päättämän sääntökirjan mukaan.
Ja että saaralla ei ole yhteyttä yleisöön
Kate Bush olisi ollut parempi vaihtoehtodiiva
Vierailija kirjoitti:
Sori, unohtui biisi. Oh so quiet ja Betty Hutton. Saara räjäyttää pankin tällä, etenkin jos lavastavat kunnon shown.
Jos hän onnistuu tällä biisillä Britannian X Factorissa ilman että joutuu edes kolmen viimeisen joukkoon niin se on jo ihme. Varsinkaan kun mietitään hänen aiempi menestys
Toisaalta joku lauloi Cherin kuuluisan autotunekikkailubiisin, "Believe":n,yhtenä vuonna ja se on saanut Youtubessa 48 miljoonaa katsojaa eli ilmeisesti onnistui siinä hyvin.
Tulkinnalla ja laulun sovituksella voi onnistua.Yritän nähdä tässä jotakin valoisaa: ehkä tästä aukeaa Saaralle oikea hieno kansainvälinen musikaaliura. Ei missään Turun musiikkiteatterissa laulavien näyttelijöiden joukossa :(
Inhoan, inhoan tuota kappaletta. Siinä ei ole mitään muuta kuin kornia suhinaa, teennäistä pirteyttä ja mahtipontisuutta ihan kenen tahansa esittämänä. Olisi miljoona hienoa kappaletta joita olisin halunnut kuulla Saaran esittämänä. Joku rap- tai reggae-versio olisi ainoa pelastus. Toivon että Saara maksaa potut pottuina ja laulaa suomeksi. 'On nii hilijaasta, nii hilijaasta!'
On kyllä outo lintu tämä Saara. Välillä on disneyprinsessa ja sitten laulaa jotain Björkiä seuraavana. Unohtamatta Je suis maladea.
Ei siitä olisi, elleivät suomalaiset kantelupukit laukkaisi ympäri somea siitä kertomassa.