Huono valinta Saaralta, nyt tulee lähtö
On ollut hienoa seurata Saaran matkaa X Factorissa, mutta nyt tulee lähtö. Kappalevalinta liian erikoinen. Näissä kilpailuissa pitäisi laulaa tunnettuja kappaleita, ja Saaran pitäisi päästä esittelemään ääntään. Nyt on kaikin puolin huono valinta.
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Eri kilpaiilijoiden twitterseuraajien määrä:
Ryan Lawrie 55,9 tuhatta
Emily: 58,5 tuhatta
Saara:13,3 tuhatta
Honey G:26,3 tuhatta
Sam Lavery: 22,5tuhatta
Matt Terry:
64,4 tuhattaMitä voimme päätellä kuka tippuu ja kuka pärjää.
Toki Twitteriä käyttävät yleisemmin nuoret mutta kertoo jotain.
Mielenkiintoista. En edes tiennyt, että Twitteriä edelleen käytetään aktiivisesti muuallakin kuin jossain poliitikkojen keskuudessa. Ajattelin nuorten viihtyvän instagramissa, snapchatissa yms. kuvien maailmassa.
Saara on nuhassa. Sen pitää varmaan kuiskailla.
En ole ikinä kuullut tuota laulua enkä jostain syystä tiennyt Let it go:takaan.
Saatanan ärsyttävä biisi. Oih vasta äsken nainen rääkyi ja nyt se shuhisee - kuinka radikaalia!!
Vierailija kirjoitti:
itse asensin jo appiksen, että pääsen äänestämään. :)
Huijari.
Onko ohjeita/linkkiä saaran äänestämiseen? :)
Norja, Suomi, Islanti.... Mitä näitä itäblokin maita nyt onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko ohjeita/linkkiä saaran äänestämiseen? :)
Helponta tehdä Ipadille/iphonelle uusi tili jonka maaksi laittaa Englannin.
Androi puhelimella en onnistunut vaihtamaan maata Google play kaupan tilin maata että appiksen lataaminen onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijari.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, älkää nyt inttäkö, että Saara esittää Björkin version vaan siksi, että brittilehdistö niin kertoo. Väitän, että toimittajatkaan eivät älyä suurelta osin, ettei ko.biisi ole Björkin. Se on ihan sama kun väitettäisi, että Saara Aalto esittää Kari Tapion Olen suomalainen kappaleen, tampiokin tajuaa, ettei Saara madalla ääntään ja yritän kuulostaa Karilta, biisin esittäjäksi vaan mainitaan se, joka on tehnyt siitä tunnetuimman.
Mutta etkö sinä tajua että jos se ei ole Björkin tapaan outo versio niin se alkupeärinen on niin vanhanaiakainen pölyyntynyt musikaalibiisi, että se sitäkin enemmän pudottaa Saaran, josta pidetään taitavana mutta tylsänä musikaalilaualjana?
Voi luoja.. ootko tosissasi..? Eli vaihtoehtoja on vain nämä kaksi: Saara joko imitoi Björkiä tai sitten pyrkii imitoimaan alkuperäistä esittäjää Bettyä. Ei ole mitenkään mahdollista, että kappale päivitetään tähän päivään ja sen esittää Saara Aalto ihan omalla äänellään? Tuolla logiikalla kaikkien pitäisi esittää vaan omia itse tekemiään biisejä. Saaran kappalevalinta palvelee on Divas, koska Betty oli sellainen. Saara on itse asiassa harvoja, jotka ovat valinneet aiheeseen sopivan kappaleen.
Miksi et nosta samanlaista haloota kaikkien muidenkin kilpailijoiden osalta? Onhan Lady Marmaladekin vanha biisi, mutta et ole raivonnut, kun väitettiin Four of Diamondsin biisinä olevan Mya, Pink, Lil' Kim & Christina Aguilera - Lady Marmalade.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, älkää nyt inttäkö, että Saara esittää Björkin version vaan siksi, että brittilehdistö niin kertoo. Väitän, että toimittajatkaan eivät älyä suurelta osin, ettei ko.biisi ole Björkin. Se on ihan sama kun väitettäisi, että Saara Aalto esittää Kari Tapion Olen suomalainen kappaleen, tampiokin tajuaa, ettei Saara madalla ääntään ja yritän kuulostaa Karilta, biisin esittäjäksi vaan mainitaan se, joka on tehnyt siitä tunnetuimman.
Mutta etkö sinä tajua että jos se ei ole Björkin tapaan outo versio niin se alkupeärinen on niin vanhanaiakainen pölyyntynyt musikaalibiisi, että se sitäkin enemmän pudottaa Saaran, josta pidetään taitavana mutta tylsänä musikaalilaualjana?
Voi luoja.. ootko tosissasi..? Eli vaihtoehtoja on vain nämä kaksi: Saara joko imitoi Björkiä tai sitten pyrkii imitoimaan alkuperäistä esittäjää Bettyä. Ei ole mitenkään mahdollista, että kappale päivitetään tähän päivään ja sen esittää Saara Aalto ihan omalla äänellään? Tuolla logiikalla kaikkien pitäisi esittää vaan omia itse tekemiään biisejä. Saaran kappalevalinta palvelee on Divas, koska Betty oli sellainen. Saara on itse asiassa harvoja, jotka ovat valinneet aiheeseen sopivan kappaleen.
Miksi et nosta samanlaista haloota kaikkien muidenkin kilpailijoiden osalta? Onhan Lady Marmaladekin vanha biisi, mutta et ole raivonnut, kun väitettiin Four of Diamondsin biisinä olevan Mya, Pink, Lil' Kim & Christina Aguilera - Lady Marmalade.
Ja viime viikolla ihan sama Gifty Louisen laulun kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Saara on nuhassa. Sen pitää varmaan kuiskailla.
Tuli mieleen, että johtuuko tuo nuha nyt siitä, että Saara itsekin tietää tämän biisin myötä tippuvansa kisasta? Hyvissä ajoin kun pitkin viikkoa on uutisoitu Saaran terveydentilasta, voi sunnuntain putoamisen pistää flunssan piikkiin, kun "ei vain pystynyt pistämään parastaan".
Vierailija kirjoitti:
http://www.itv.com/xfactor/news/find-out-what-the-contestants-will-be-s…
Kyllä on taas niin vaikeaa laittaa sitä linkkiä! :D Tai edes kertoa että Saara laulaa Björkin biisin Oh so Quiet.
Tuohan on musikaalisävelmä. Helppo nakki, vasen käsi kouristelee ja Saara laulaa sen teknisen puhtaasti. Eli se on ihan yhtä hirveä kuin muutkin esitykset.
Björkin ääni on huikaiseva, mutta hänessä on parasta persoonallinen laulutapa ja luovuus. Sekä se.. karisma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oletko kenties britti? Vai eikö se Saara pärjääkään ilman suomalaista vetoapua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oletko kenties britti? Vai eikö se Saara pärjääkään ilman suomalaista vetoapua?
Miksi sua haittaa, jos joku haluaa auttaa "maanmiestä" mäestä? :) Olet vaan niiiin rehellinen aina kaikissa tekemisissäsi? :')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.itv.com/xfactor/news/find-out-what-the-contestants-will-be-s…
Kyllä on taas niin vaikeaa laittaa sitä linkkiä! :D Tai edes kertoa että Saara laulaa Björkin biisin Oh so Quiet.
Tuohan on musikaalisävelmä. Helppo nakki, vasen käsi kouristelee ja Saara laulaa sen teknisen puhtaasti. Eli se on ihan yhtä hirveä kuin muutkin esitykset.
Björkin ääni on huikaiseva, mutta hänessä on parasta persoonallinen laulutapa ja luovuus. Sekä se.. karisma.
Björk on karismaattinen ja näkemyksellinen, mutta en voi kuunnella sitä kurkkua kuristavaa laulutapaa. En vaan voi, vaikka yritän, kun biisinsä ovat niin hienoja. Kurkku tulee niin kipeäksi ja päätä alkaa särkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua haittaa, jos joku haluaa auttaa "maanmiestä" mäestä? :) Olet vaan niiiin rehellinen aina kaikissa tekemisissäsi? :')
Olen. Ehkä se on sinulle vierasta.
Tuosta on muuten Saaralle vain haittaa.
Ehkä se yrittää tehdä vaikutuksen tuleviin työnantajiin musikaalimaailmasta