Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono valinta Saaralta, nyt tulee lähtö

Vierailija
21.10.2016 |

On ollut hienoa seurata Saaran matkaa X Factorissa, mutta nyt tulee lähtö. Kappalevalinta liian erikoinen. Näissä kilpailuissa pitäisi laulaa tunnettuja kappaleita, ja Saaran pitäisi päästä esittelemään ääntään. Nyt on kaikin puolin huono valinta.

Kommentit (381)

Vierailija
341/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"- Eilen koin jotain maagista, kun tuomaristo ja yleisö sekosivat MINUN ylitsepursuavasta, hullusta, eeppisestä, pinkistä ja kimaltelevasta esityksestä."

Tässä on yksi syy, miksi osa pitää häntä ylimielisenä. Saarasta on hankala pitää.

Tiedätkö, mulla on ratkaisu sun ongelmaan! Kun kerran Saara on niin ylimielinen ja hänestä on hankala pitää, niin älä katso, älä lue, älä seuraa. Jätä Saara meille jotka pidämme hänestä.

Mulla ei ole ketään julkisuuden henkilöä tai yksityishenkilö, jota tarvitsisi vihata, koska tiedätkö mitä, en kiinnitä huomiota sellaisiin ihmisiin joista en pidä. Jätän heidät omaan arvoonsa, en kuluta aikaa ajattelemalla tai seuraamalla tympeitä ihmisiä. Tee sinä samoin.

Eli pitäisi jättää koko X-Factorin kausi katsomatta, koska ei pidä yhdestä kilpailijasta?

Vierailija
342/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tuo jokakertainen ns. tuomareille niiailu. Ei kukaan muukaan ehdokas siellä hoe koko ajan jokaisesta saamastaan positiivisesta kommentista "ohthankyouthankyou" ja hihitä pakonomaisesti.

Olet jo aikuinen nainen hyvänen aika!

Ai ei saa erottua joukosta ja olla oma itsensä, pitää kiittää tasan samalla tavalla kuin muutkin?

Aikuinen ei saa kikattaa?

Suomalainen mentaliteetti tuo taitaapi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä. Tykkäsin Saaran eilisestä esityksestä. Mutta en hänen kappalevalinnoistaan pääsääntöisesti enkä prinsessapuheista.

Muutenkin hänen kannattaisi miettiä välillä suullista ulosantiaan ettei siitä tule semmonen "minä olen niin hyvä ettekö tajua"-vaikutelma ja someavautumisia, sillä vaikutelmasta voi tulla arveluttava. Nöyryyttä kehiin tässä vaiheessa uraa eritoten. En oikein osaa selittää mikä minua tuossa suomalaisten näpäytyksessä ärsytti. Ärsyttikö muita?

Tästä esimerkki

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016102322506192_vi.shtml

Saara Aalto näpäyttää suomalaisia: "Te sanoitte, että minussa on jotain vikaa..."

Tänään klo 13:55

"Saara Aalto on avautunut Instagramissa siitä, miten häntä on kohdeltu Suomessa.

Saara Aalto näpäyttää arvostelijoitaan.

Hänen on sanottu olevan liian mahtipontinen.

Lisäksi arvostelijat ovat toivoneet tyylin muutosta.

Vaikka Saara Aalto on tällä hetkellä X Factor -menestyksen myötä suuren suitsutuksen keskellä, näin ei ole aina ollut.

- Viimeiset viisitoista vuotta olen unelmoinut tekeväni ison näytöksen näyttävine pukuineen. Olen työskennellyt niin monta vuotta löytääkseni tyylini. Kutsun musiikkiani eeppiseksi rakkauspopiksi, Saara pohjustaa.

Samalla hän kertoo arvosteluista, mitä on kohdannut.

- Suomessa ihmiset ja media ovat sanoneet, että minussa on jotain vikaa. Että olen joten liian mahtipontinen, ja että minun pitäisi muuttaa tyyliäni joksikin toiseksi.

- En koskaan tehnyt niin, jatkoin vain omaa tekemistäni ja lopulta löysin ihmisiä jotka rakastivat tyyliäni. Heidän tukensa on pitänyt minut liikkeessä kaikki nämä nämä vuodet.

- Eilen koin jotain maagista, kun tuomaristo ja yleisö sekosivat minun ylitsepursuavasta, hullusta, eeppisestä, pinkistä ja kimaltelevasta esityksestä.

- Hyväksyminen on jotain sellaista, mitä kaikkien toivoisin kokevan tässä maailmassa. Minä todella tunsin tällä tavoin eilen. Viidentoista vuoden työ on ollut todella tämän kaiken arvoista, Saara kirjoittaa.

Lopuksi hän kiittää saamastaan tuesta."

Ei ärsyttänyt. Tekee surulliseksi, koska itse olen puhunut samoista asioista vuosikymmeniä. Siitä, että popmusiikkiskene on Suomessa äärimmäisen kapea ja ahdasmielinen. Että se on suomalaisen menestymättömyyden suurin syy. Ettei osata auttaa artistia kukoistamaan, vaan uskotellaan kaikille että vain yhdenlaiset suomimuotin mukaiset artistit menestyvät Suomessa. Tätä ylenkatsetta ovat kohdanneet heviartistit - Nightwishin torppaaminen alkutaipaleella viisukarsinnoissa, helsinkiläisten hipsterimusiikkipiirien ylenkatse siten, että Hesari boikotoi useamman vuoden kaikkea. Ja nämä hyvät laulajat, jotka eivät saa ymmärrystä. Tähdet tähdet tuomarina "huipputuottaja" Jurek Reunamäki hehkutti Benjamin Peltosen täysin vihkoon laulettua esitystä parhaimmaksi. Suomi on niin kujalla, niin kujalla, ettei mitään rajaa.

Olen useamman kerran joutunut työskentelemään Saaran kanssa. Hän osaa olla hyvin itsekäs ja töykeä, jos asiat eivät mene hänen mielensä mukaan. Hankala yhteistyökumppani. Suomessakin on suhteellisen pienet musiikkipiirit.

Vierailija
344/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tuo jokakertainen ns. tuomareille niiailu. Ei kukaan muukaan ehdokas siellä hoe koko ajan jokaisesta saamastaan positiivisesta kommentista "ohthankyouthankyou" ja hihitä pakonomaisesti.

Säkin olet aikuinen, anna toisen kikattaa.

Mieti nyt vähän millainen tilanne se on. Jättiareena, kamerat ja starat arvioimassa omaa esitystä englanniksi.

Saaran unelma on menestyä, kai se ny sanoo oh thank you thank you, adrelialiini varmaan pilvissä ja hermostuttaa.

Perussuomalainen "aikuinen" dvarmaan sanois "Thanks..." ja ei tietoa hymystä.

Toiset kilpailijat nyökkäävät tai hymyilevät vapautuneina merkiksi siitä, että kritiikki/kehu on tullut perille.

Tuomarin kiittäminen on hölmöä.

Vierailija
345/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"- Eilen koin jotain maagista, kun tuomaristo ja yleisö sekosivat MINUN ylitsepursuavasta, hullusta, eeppisestä, pinkistä ja kimaltelevasta esityksestä."

Tässä on yksi syy, miksi osa pitää häntä ylimielisenä. Saarasta on hankala pitää.

Tiedätkö, mulla on ratkaisu sun ongelmaan! Kun kerran Saara on niin ylimielinen ja hänestä on hankala pitää, niin älä katso, älä lue, älä seuraa. Jätä Saara meille jotka pidämme hänestä.

Mulla ei ole ketään julkisuuden henkilöä tai yksityishenkilö, jota tarvitsisi vihata, koska tiedätkö mitä, en kiinnitä huomiota sellaisiin ihmisiin joista en pidä. Jätän heidät omaan arvoonsa, en kuluta aikaa ajattelemalla tai seuraamalla tympeitä ihmisiä. Tee sinä samoin.

Eli pitäisi jättää koko X-Factorin kausi katsomatta, koska ei pidä yhdestä kilpailijasta?

Ketä hyödyttää haukkuminen? Saat vaan itsellesi paskan fiiliksen, mitään muuta siitä ei irtoa. Antakaa jokaisen olla mitä on ja jokaisesta ihmisestä löytyy jokin pieni positiivinen asia. Vaikka lauluääni. Keskity niihin positiivisiin asioihin ja anna lopun olla. Jos et pinnistelystä huolimatta keksi mitään hyvää, niin anna olla. Sinä et ratkaise tätä kilpailua, sinun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä. Levität vain negatiivista ilmapiiriä. Sitä täällä Suomessa on jo ihan riittävästi...

Vierailija
346/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä. Tykkäsin Saaran eilisestä esityksestä. Mutta en hänen kappalevalinnoistaan pääsääntöisesti enkä prinsessapuheista.

Muutenkin hänen kannattaisi miettiä välillä suullista ulosantiaan ettei siitä tule semmonen "minä olen niin hyvä ettekö tajua"-vaikutelma ja someavautumisia, sillä vaikutelmasta voi tulla arveluttava. Nöyryyttä kehiin tässä vaiheessa uraa eritoten. En oikein osaa selittää mikä minua tuossa suomalaisten näpäytyksessä ärsytti. Ärsyttikö muita?

Tästä esimerkki

Saara Aalto näpäyttää suomalaisia: "Te sanoitte, että minussa on jotain vikaa..."

"Saara Aalto on avautunut Instagramissa siitä, miten häntä on kohdeltu Suomessa.

Vaikka Saara Aalto on tällä hetkellä X Factor -menestyksen myötä suuren suitsutuksen keskellä, näin ei ole aina ollut.

- Viimeiset viisitoista vuotta olen unelmoinut tekeväni ison näytöksen näyttävine pukuineen. Olen työskennellyt niin monta vuotta löytääkseni tyylini. Kutsun musiikkiani eeppiseksi rakkauspopiksi, Saara pohjustaa.

- Suomessa ihmiset ja media ovat sanoneet, että minussa on jotain vikaa. Että olen joten liian mahtipontinen, ja että minun pitäisi muuttaa tyyliäni joksikin toiseksi.

- En koskaan tehnyt niin, jatkoin vain omaa tekemistäni ja lopulta löysin ihmisiä jotka rakastivat tyyliäni. Heidän tukensa on pitänyt minut liikkeessä kaikki nämä nämä vuodet.

- Eilen koin jotain maagista, kun tuomaristo ja yleisö sekosivat minun ylitsepursuavasta, hullusta, eeppisestä, pinkistä ja kimaltelevasta esityksestä.

- Hyväksyminen on jotain sellaista, mitä kaikkien toivoisin kokevan tässä maailmassa. Minä todella tunsin tällä tavoin eilen. Viidentoista vuoden työ on ollut todella tämän kaiken arvoista, Saara kirjoittaa.

Ei ärsyttänyt. Tekee surulliseksi, koska itse olen puhunut samoista asioista vuosikymmeniä. Siitä, että popmusiikkiskene on Suomessa äärimmäisen kapea ja ahdasmielinen. Että se on suomalaisen menestymättömyyden suurin syy. Ettei osata auttaa artistia kukoistamaan, vaan uskotellaan kaikille että vain yhdenlaiset suomimuotin mukaiset artistit menestyvät Suomessa. Tätä ylenkatsetta ovat kohdanneet heviartistit - Nightwishin torppaaminen alkutaipaleella viisukarsinnoissa, helsinkiläisten hipsterimusiikkipiirien ylenkatse siten, että Hesari boikotoi useamman vuoden kaikkea. Ja nämä hyvät laulajat, jotka eivät saa ymmärrystä. Tähdet tähdet tuomarina "huipputuottaja" Jurek Reunamäki hehkutti Benjamin Peltosen täysin vihkoon laulettua esitystä parhaimmaksi. Suomi on niin kujalla, niin kujalla, ettei mitään rajaa.

Olen useamman kerran joutunut työskentelemään Saaran kanssa. Hän osaa olla hyvin itsekäs ja töykeä, jos asiat eivät mene hänen mielensä mukaan. Hankala yhteistyökumppani. Suomessakin on suhteellisen pienet musiikkipiirit.

Öyhöttäjä joka aloittaa henkilökohtaisuuksiiin perustuvan juorujen käynnistämisen ja mustamaalaamisen, kun asiargumentit ovat murentunet. Säälittävää. Vaikka Saara olisi maailman suurin kusipäädiiva, se ei selitä miksi britit saivat hänet kukoistamaan ja esiintymään upealla tavalla, nostivat artistin maailmanluokkaan parissa viikossa. Eikä selitä sitä miksei meiltä löydy yhtään aiempaa maailmanluokanmenestystarinaa - ovatko kaikki muutkin hankalia yhteistyökumppaneita ja töykeitä? Ettei se "itsekkyys" johtuisi ihan siitä, että suomalaiset musiikkipiirit ovat niin kujalla?

Vierailija
347/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaran pitää olla NÖYREMPI? 😂😂

Kertokaa mulle kuka maailmanluokan tähti on nöyrä!

Joo maailmanluokan kuuluisat tähdet varmaan kirjottelee Instagramiin että minun esitys ja vaatteet ja bling blingit oli eilen niiin upeat. Yleisö sekosi täysin. Kaikki tykkäs musta.

Että näpäytänpäs nyt teitä arvostelijat kun ette uskoneet mun tyyliin. Nyt mä näytin hähää.

Vierailija
348/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi normaalimpaa, että käyttäisit energiasi siihen, että keskustelet niistä esityksistä ja artisteista joista pidät ja lukisit mitä heistä kirjoitetaan ja mitä he sanovat. Sinunlaisista saa sen kuvan, että oikeasti ette pidä mistään, teillä ei ole sellaista minuutta joka antaisi luvan nauttia yhtään mistään. Miksi muute tuhlaisitte aikaanne inhon tunteissanne rypemiseen ja niistä julistamiseen?

Vierailija
349/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Saara pääsee tänään jatkoon, mahtaa ap:ta ja muita tähänkin ketjuun vastanneita negatiivisia ihmisiä harmittaa:) Tosi outoa että täällä ei kannusteta ja tsempata oman maan kansalaista joka yrittää pärjätä maailmalla. Ei ihme ettei Suomesta tule maailman tähtiä kun ollaan ahdasmielisten ympäröimiä. Vaikka Saara tippuisi nyt on hän saanut jo biljoona hyvää kontaktia joilla pääsee pidemmälle kuin muut suomen musiikkipiireissä olleet. Paljon on suomen musiikkityypeillä oppimista suuren maailman jutuista. Seuraavaksi varmaan lähtee Saaran sisko maailmalle. Suomen piirit liian pienet aallon siskoksille. Hyvä Saara! Ja kyllä ihmettelen noita lehtiotsikoita. vasta nyt on alkaneet toimittajat tekemään positiivisempia otsikoita. Pieleen meni Roopellakin, kun soitteli Saaralle ja epäili kapaletta:) Niin Saaran näköinen biisi:)

Vierailija
350/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säkin olet aikuinen, anna toisen kikattaa.

Mieti nyt vähän millainen tilanne se on. Jättiareena, kamerat ja starat arvioimassa omaa esitystä englanniksi.

Saaran unelma on menestyä, kai se ny sanoo oh thank you thank you, adrelialiini varmaan pilvissä ja hermostuttaa.

Perussuomalainen "aikuinen" dvarmaan sanois "Thanks..." ja ei tietoa hymystä.

Toiset kilpailijat nyökkäävät tai hymyilevät vapautuneina merkiksi siitä, että kritiikki/kehu on tullut perille.

Tuomarin kiittäminen on hölmöä.

Ja aina pitää tarkkaan katsoa miten muut tekee ja tehdä itse tasan samoin, muuten on tosi nolo ja hölmö. Ulkomailla nyt varsinkin.

Vierailija
351/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Saara pääsee tänään jatkoon, mahtaa ap:ta ja muita tähänkin ketjuun vastanneita negatiivisia ihmisiä harmittaa:) Tosi outoa että täällä ei kannusteta ja tsempata oman maan kansalaista joka yrittää pärjätä maailmalla. Ei ihme ettei Suomesta tule maailman tähtiä kun ollaan ahdasmielisten ympäröimiä. Vaikka Saara tippuisi nyt on hän saanut jo biljoona hyvää kontaktia joilla pääsee pidemmälle kuin muut suomen musiikkipiireissä olleet. Paljon on suomen musiikkityypeillä oppimista suuren maailman jutuista. Seuraavaksi varmaan lähtee Saaran sisko maailmalle. Suomen piirit liian pienet aallon siskoksille. Hyvä Saara! Ja kyllä ihmettelen noita lehtiotsikoita. vasta nyt on alkaneet toimittajat tekemään positiivisempia otsikoita. Pieleen meni Roopellakin, kun soitteli Saaralle ja epäili kapaletta:) Niin Saaran näköinen biisi:)

Suvi ei tule menestymään vuohi-vibrallaan missään :D

Vierailija
352/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Ja muistakaa, ettei Saaralle musiikkiura ole elämän ainoa mahdollisuus, häntä kiinnostaa muutkin asiat, ja opiskelee koko ajan. Todella lahjakas, ahkera ja monipuolinen persoona.

Vierailija
353/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä hyödyttää haukkuminen? Saat vaan itsellesi paskan fiiliksen, mitään muuta siitä ei irtoa. Antakaa jokaisen olla mitä on ja jokaisesta ihmisestä löytyy jokin pieni positiivinen asia. Vaikka lauluääni. Keskity niihin positiivisiin asioihin ja anna lopun olla. Jos et pinnistelystä huolimatta keksi mitään hyvää, niin anna olla. Sinä et ratkaise tätä kilpailua, sinun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä. Levität vain negatiivista ilmapiiriä. Sitä täällä Suomessa on jo ihan riittävästi...

Sanoo hän, joka käskee täällä toisia mm. pitämään "turpansa kiinni"... Keskittyisit sinäkin siihen positiiviseen ajatteluun, etkä Saaran kritisoijien mollaamiseen.

Vierailija
354/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko tosissaan että tuomaristo pelastaa aina vaan Saaran uudestaan ja uudestaan. On se ennenkin nähty että jos monta kertaa putkeen on pohjakaksikossa niin kyllä silloin tuomaristo lähettää jo kotiin. Viime kerrallakin oli hyvin lähellä ettei Saara pudonnut. Eikä Saara tule voittamaan sillä yleisö päättää ketä voittaa ja en usko että Saara on niin vahvoilla verrattuna muihin kilpailijoihin kuten Matt Terry joka on vedonlyöntilistojen kärjessä.

Vierailija
355/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Saaran tällaisista itseä korostavista someavautumisista tulee ylimielinen kuva. En tykkää.

Hän tarvitsisi jonkun PR mentorin joka opettaisi hänelle että kaikkea ei tarvitse kirjoittaa someen mikä mieleen tulee. Se voi kääntyä itseä vastaan.

Brittimediakin voi tarttua noihin kirjoituksiin ja revitellä niitä omaan tyyliinsä vääristellen tai liioitellen.

Vierailija
356/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilijät menkääpä oikein youtubesta katsomaan katsojalukuja. Saaran eilistä esitystä katsottu yli puoli miljoonaa kertaa ja muilla vasta alle sadassa tuhannessa!! Olin ennen epäilijä mutta nyt kaikki kolahti paikoilleen, tästä tulee jotain suurta.

Vierailija
357/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä esimerkki

Öyhöttäjä joka aloittaa henkilökohtaisuuksiiin perustuvan juorujen käynnistämisen ja mustamaalaamisen, kun asiargumentit ovat murentunet. Säälittävää. Vaikka Saara olisi maailman suurin kusipäädiiva, se ei selitä miksi britit saivat hänet kukoistamaan ja esiintymään upealla tavalla, nostivat artistin maailmanluokkaan parissa viikossa. Eikä selitä sitä miksei meiltä löydy yhtään aiempaa maailmanluokanmenestystarinaa - ovatko kaikki muutkin hankalia yhteistyökumppaneita ja töykeitä? Ettei se "itsekkyys" johtuisi ihan siitä, että suomalaiset musiikkipiirit ovat niin kujalla?

Oletko elänyt tynnyrissä?

Vierailija
358/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää viimeisin oli Saaran esityksistä paras, koska tähän ne kaikki käsien heiluttelut, esittäminen ja ylidramaattiset eleet sopi parhaiten.

Saaralla on tosi hyvä ääni, mutta muut jutut ei (mun mielestä) oo niin hallussa. Siksi sopisi hyvin just musikaaleihin ja laulamaan tuollaisia diivailubiisejä.

Vierailija
359/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa median luusereita nyt harmittaa, kun ovat yrittäneet mollata Saaraa:D Siinähän yritätte, Saara jyrää silti:)

Vierailija
360/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika Saara olisit kirjoittanut ton päivityksen vasta huomenna kun tiedät, että olet päässyt jatkoon. Tai vaikka sen jälkeen kun sinulle on ura auennut tuon kisan jälkeen. Tai mikä parempi, jättänyt kirjoittamatta.

Samanlainen ärsyttävä asenne on toisella Saara nimisellä jonka uraa hehkutettiin niin paljon etukäteen, kuinka tulee kiertueet Katy Perryjen kanssa ja sitten eka single floppasikin ja iso levy-yhtiö jäi taakse ja sen jälkeen tultukin huomattavasti matalammalla profiililla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän