Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono valinta Saaralta, nyt tulee lähtö

Vierailija
21.10.2016 |

On ollut hienoa seurata Saaran matkaa X Factorissa, mutta nyt tulee lähtö. Kappalevalinta liian erikoinen. Näissä kilpailuissa pitäisi laulaa tunnettuja kappaleita, ja Saaran pitäisi päästä esittelemään ääntään. Nyt on kaikin puolin huono valinta.

Kommentit (381)

Vierailija
321/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän Saara laulaa tänään pudotuksessa?

Varmaan vähän haasteellista tuon eilisen esityksen jälkeen.

Sepi Kumpulaisen Tippadai vois olla tasapainottava.

Vierailija
322/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä. Tykkäsin Saaran eilisestä esityksestä. Mutta en hänen kappalevalinnoistaan pääsääntöisesti enkä prinsessapuheista.

Muutenkin hänen kannattaisi miettiä välillä suullista ulosantiaan ettei siitä tule semmonen "minä olen niin hyvä ettekö tajua"-vaikutelma ja someavautumisia, sillä vaikutelmasta voi tulla arveluttava. Nöyryyttä kehiin tässä vaiheessa uraa eritoten. En oikein osaa selittää mikä minua tuossa suomalaisten näpäytyksessä ärsytti. Ärsyttikö muita?

Tästä esimerkki

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016102322506192_vi.shtml

Saara Aalto näpäyttää suomalaisia: "Te sanoitte, että minussa on jotain vikaa..."

Tänään klo 13:55

"Saara Aalto on avautunut Instagramissa siitä, miten häntä on kohdeltu Suomessa.

Saara Aalto näpäyttää arvostelijoitaan.

Hänen on sanottu olevan liian mahtipontinen.

Lisäksi arvostelijat ovat toivoneet tyylin muutosta.

Vaikka Saara Aalto on tällä hetkellä X Factor -menestyksen myötä suuren suitsutuksen keskellä, näin ei ole aina ollut.

- Viimeiset viisitoista vuotta olen unelmoinut tekeväni ison näytöksen näyttävine pukuineen. Olen työskennellyt niin monta vuotta löytääkseni tyylini. Kutsun musiikkiani eeppiseksi rakkauspopiksi, Saara pohjustaa.

Samalla hän kertoo arvosteluista, mitä on kohdannut.

- Suomessa ihmiset ja media ovat sanoneet, että minussa on jotain vikaa. Että olen joten liian mahtipontinen, ja että minun pitäisi muuttaa tyyliäni joksikin toiseksi.

- En koskaan tehnyt niin, jatkoin vain omaa tekemistäni ja lopulta löysin ihmisiä jotka rakastivat tyyliäni. Heidän tukensa on pitänyt minut liikkeessä kaikki nämä nämä vuodet.

- Eilen koin jotain maagista, kun tuomaristo ja yleisö sekosivat minun ylitsepursuavasta, hullusta, eeppisestä, pinkistä ja kimaltelevasta esityksestä.

- Hyväksyminen on jotain sellaista, mitä kaikkien toivoisin kokevan tässä maailmassa. Minä todella tunsin tällä tavoin eilen. Viidentoista vuoden työ on ollut todella tämän kaiken arvoista, Saara kirjoittaa.

Lopuksi hän kiittää saamastaan tuesta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Saaran tällaisista itseä korostavista someavautumisista tulee ylimielinen kuva. En tykkää.

Hän tarvitsisi jonkun PR mentorin joka opettaisi hänelle että kaikkea ei tarvitse kirjoittaa someen mikä mieleen tulee. Se voi kääntyä itseä vastaan.

Vierailija
324/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko katsoneet x-factorin facebook-sivuja? Saaralla n.6400 tykkäystä ja yli 700 kommenttia. Suurin osa kommenteista positiivisia. Toki osa ei tykännyt, mutta ovat aivan kirkkaasti vähemmistä. Esim. ennakkosuosikki Matt on saanut 8000 "tykkäystä", joista osa siis viha-reagointeja (mitä Saaralla ei yhtään) ja vähemmän kommentteja. Todella moni kommentoi antaneensa kaikki 5 ääntään Saaralle!

Esim. Saaralle annettu ensimmäinen kommentti: "She's getting all 5 of my free votes this week! It would be a travesty if she ends up in the bottom 2 again after this performance." on kerännyt yli 500 tykkäystä, kun taas Matt:lle annettu ensimmäinen kommentti; "Matt nailed it tonight!!!! One of the best performance tonight!" on kerännyt alle 200 tykkäystä. 

Siis tuossahan on facebookissa kommentoijien ajatuksia ja tykkäyksiä, mutta kertoo kyllä otantaa koko äänestäjäkunnasta. Hyvä Saara! :)

Aika suuri osa tykkäyksistä ja kommenteistakin on suomalaisilta.

Suuri osa?? jopa yksi kahdestakymmestä on suomalainen äkkivilkaisulla :D

Like 17/50 ensimmäisistä reaktioista oli suomalaisilta, samoin Love 17/50, Wow 28/50. Mielestäni noin kolmasosa on jo suuri osa.

Kun klikkaat,ihan sama mitä tykkäysten määrää,niin sinulle näytetään tykkääjälista facebookin omien parametrien mukaan eikä sen mukaan missä järjestyksessä on tykätty. Lista tulee tuttuuden ja samojen tykkäysten/ryhmien mukaan sekoitettuna aikajärjestykseen. Ensimmäisinä suomalaiselle näkyvät juurikin suomalaiset tykkääjät, toki muitakin.

Tietty noissa ihastus ja wow reaktiossa saattaa hyvinkin olla paljon suomalaisia suhteessa muihin.

Vierailija
325/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin Saara onnistuu loppukommenteillaan aina tärväämään tunnelman.

Taas oli "viimeiset kaksi viikkoa olleet niin kauheita." Eikä niitä tuomareita tarvitse alentuvasti kiittää "ou thank ju thank you." Niille on katsos ihan sama, mitä Saara niistä kommenteista tykkää.

Eikä sitä yleisöä tarvitse lypsää "ou thank you thank you audience" - ne ovat symbolisesti siellä toisella puolella ja se huomio tulee sitten annettuina ääninä. Aplodit olivat jo laimeampia noiden saaramaisten loppukaneettien jälkeen.

Vierailija
326/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän sen ihan noita kommenttejakin selaamalla näe, että esitys oli brittifacebookkäyttäjien mieleen. Tykkäykset eivät näy aikajärjestyksessä, vaan ensimmäisiksi valikoituu niitä joilla on facebookin tietojen mukaan yhteistä kanssasi. Se voi olla samoja tykättyjä sivuja, tiedoissa sama maa, yhteiset kaverit jne. Kukaan ei oikein täysin tiedö millä perusteilla ne tulevat,mutta eivät näy suorassa aikajärjestyksessä. Jos selaisi ihan listan loppuun niin siellä olisi ne kaikista kaukaisimmat itselle facebookin näkökulmasta. Eli et voi tehdä esim 1000 joukosta otantaa ensimmäisen 10perusteella, kun on facebook kyseessä.

Vierailija
327/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Eilen koin jotain maagista, kun tuomaristo ja yleisö sekosivat MINUN ylitsepursuavasta, hullusta, eeppisestä, pinkistä ja kimaltelevasta esityksestä."

Tässä on yksi syy, miksi osa pitää häntä ylimielisenä. Saarasta on hankala pitää.

Vierailija
328/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja on otsikoinut jotta saisi klikkejä ja se on sitten muka Saaran vika?

Minusta on positiivista että hän on pitänyt kiinni unelmistaan. Tavallisia Suomi-iskelmän laulajia löytyy täältä ilman häntäkin.

Vierailija
329/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Björkin paskin biisi siinä vaiheessa, kun ura alkoi olla jo iltaa kohti.

Miksi tästä puhutaan koko ajan Björkin biisinä, kun eihän biisi alun perin hänen ole. Björk vain sattuu olemaan yksi niistä, jotka ovat sitä esittäneet.

Saara oli kyllä tämän biisin parissa niin elementissään, että minäkin tykkäsin. Hyvä ettei esittänyt mitään mahtiballadia, niitä on häneltä jo kuultu tarpeeksi.

Varmaan siksi, että ohjelman sivuilla kerrottiin Saaran esittävän Björkin kappaleen?

Niin varmaan. Mutta tottahan se on, ettei tuo mikään Björkin biisi ole, vaan sävelletty jo vuonna 1948, paljon ennen koko Björkin syntymää.

Vierailija
330/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"- Eilen koin jotain maagista, kun tuomaristo ja yleisö sekosivat MINUN ylitsepursuavasta, hullusta, eeppisestä, pinkistä ja kimaltelevasta esityksestä."

Tässä on yksi syy, miksi osa pitää häntä ylimielisenä. Saarasta on hankala pitää.

Tiedätkö, mulla on ratkaisu sun ongelmaan! Kun kerran Saara on niin ylimielinen ja hänestä on hankala pitää, niin älä katso, älä lue, älä seuraa. Jätä Saara meille jotka pidämme hänestä.

Mulla ei ole ketään julkisuuden henkilöä tai yksityishenkilö, jota tarvitsisi vihata, koska tiedätkö mitä, en kiinnitä huomiota sellaisiin ihmisiin joista en pidä. Jätän heidät omaan arvoonsa, en kuluta aikaa ajattelemalla tai seuraamalla tympeitä ihmisiä. Tee sinä samoin.

Vierailija
331/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuo jokakertainen ns. tuomareille niiailu. Ei kukaan muukaan ehdokas siellä hoe koko ajan jokaisesta saamastaan positiivisesta kommentista "ohthankyouthankyou" ja hihitä pakonomaisesti.

Olet jo aikuinen nainen hyvänen aika!

Vierailija
332/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä. Tykkäsin Saaran eilisestä esityksestä. Mutta en hänen kappalevalinnoistaan pääsääntöisesti enkä prinsessapuheista.

Muutenkin hänen kannattaisi miettiä välillä suullista ulosantiaan ettei siitä tule semmonen "minä olen niin hyvä ettekö tajua"-vaikutelma ja someavautumisia, sillä vaikutelmasta voi tulla arveluttava. Nöyryyttä kehiin tässä vaiheessa uraa eritoten. En oikein osaa selittää mikä minua tuossa suomalaisten näpäytyksessä ärsytti. Ärsyttikö muita?

Tästä esimerkki

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016102322506192_vi.shtml

Saara Aalto näpäyttää suomalaisia: "Te sanoitte, että minussa on jotain vikaa..."

Tänään klo 13:55

"Saara Aalto on avautunut Instagramissa siitä, miten häntä on kohdeltu Suomessa.

Saara Aalto näpäyttää arvostelijoitaan.

Hänen on sanottu olevan liian mahtipontinen.

Lisäksi arvostelijat ovat toivoneet tyylin muutosta.

Vaikka Saara Aalto on tällä hetkellä X Factor -menestyksen myötä suuren suitsutuksen keskellä, näin ei ole aina ollut.

- Viimeiset viisitoista vuotta olen unelmoinut tekeväni ison näytöksen näyttävine pukuineen. Olen työskennellyt niin monta vuotta löytääkseni tyylini. Kutsun musiikkiani eeppiseksi rakkauspopiksi, Saara pohjustaa.

Samalla hän kertoo arvosteluista, mitä on kohdannut.

- Suomessa ihmiset ja media ovat sanoneet, että minussa on jotain vikaa. Että olen joten liian mahtipontinen, ja että minun pitäisi muuttaa tyyliäni joksikin toiseksi.

- En koskaan tehnyt niin, jatkoin vain omaa tekemistäni ja lopulta löysin ihmisiä jotka rakastivat tyyliäni. Heidän tukensa on pitänyt minut liikkeessä kaikki nämä nämä vuodet.

- Eilen koin jotain maagista, kun tuomaristo ja yleisö sekosivat minun ylitsepursuavasta, hullusta, eeppisestä, pinkistä ja kimaltelevasta esityksestä.

- Hyväksyminen on jotain sellaista, mitä kaikkien toivoisin kokevan tässä maailmassa. Minä todella tunsin tällä tavoin eilen. Viidentoista vuoden työ on ollut todella tämän kaiken arvoista, Saara kirjoittaa.

Lopuksi hän kiittää saamastaan tuesta."

Ei ärsyttänyt. Tekee surulliseksi, koska itse olen puhunut samoista asioista vuosikymmeniä. Siitä, että popmusiikkiskene on Suomessa äärimmäisen kapea ja ahdasmielinen. Että se on suomalaisen menestymättömyyden suurin syy. Ettei osata auttaa artistia kukoistamaan, vaan uskotellaan kaikille että vain yhdenlaiset suomimuotin mukaiset artistit menestyvät Suomessa. Tätä ylenkatsetta ovat kohdanneet heviartistit - Nightwishin torppaaminen alkutaipaleella viisukarsinnoissa, helsinkiläisten hipsterimusiikkipiirien ylenkatse siten, että Hesari boikotoi useamman vuoden kaikkea. Ja nämä hyvät laulajat, jotka eivät saa ymmärrystä. Tähdet tähdet tuomarina "huipputuottaja" Jurek Reunamäki hehkutti Benjamin Peltosen täysin vihkoon laulettua esitystä parhaimmaksi. Suomi on niin kujalla, niin kujalla, ettei mitään rajaa.

Vierailija
333/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia tuloksia kannatuksensa suhteen saa kun oppii olemaan nöyrä, ignooraamaan haukkujansa ja kiittämään ihmisiä. Eikä näpäyttämään suomalaisia (wtf, hänhän tullut tokaksi jo kahdessa talenttikisassa)

Esim.

Kiitos kannattajilleni kun olette tukeneet minua.. tai.. Kiitos eiliselle yleisölle hienosta illasta.. tai.. Kiitos kaikille esityksen tekijöille että he mahdollisti sen että sain toteuttaa itseäni.

Vierailija
334/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran kannattais muistaa että kaikilla artisteilla on haukkujansa ja arvostelijansa

Vierailija
335/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran pitää olla NÖYREMPI? 😂😂

Kertokaa mulle kuka maailmanluokan tähti on nöyrä!

Vierailija
336/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mummoillekin yksityiskohtaisesti miten Saaraa äänestetään

Ei mitenkään, koska ulkomailta tulleet äänet hylätään. Huijaaminen ei auta Saaraa.

Vierailija
337/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tuo jokakertainen ns. tuomareille niiailu. Ei kukaan muukaan ehdokas siellä hoe koko ajan jokaisesta saamastaan positiivisesta kommentista "ohthankyouthankyou" ja hihitä pakonomaisesti.

Mut jos se tyttömäisyys on hänen niinku the Juttu?

Vierailija
338/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia Nicolekin arvostelee Saaraa puhumalla kryptisesti banaaneista ja muusta, kun ei jaksa enää kuunnella Saaran suusta sitä imelää outhänkjuu so muchia.

Vierailija
339/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säkin olet aikuinen, anna toisen kikattaa.

Mieti nyt vähän millainen tilanne se on. Jättiareena, kamerat ja starat arvioimassa omaa esitystä englanniksi.

Saaran unelma on menestyä, kai se ny sanoo oh thank you thank you, adrelialiini varmaan pilvissä ja hermostuttaa.

Perussuomalainen "aikuinen" dvarmaan sanois "Thanks..." ja ei tietoa hymystä.

Vierailija
340/381 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempia tuloksia kannatuksensa suhteen saa kun oppii olemaan nöyrä, ignooraamaan haukkujansa ja kiittämään ihmisiä. Eikä näpäyttämään suomalaisia (wtf, hänhän tullut tokaksi jo kahdessa talenttikisassa)

Esim.

Kiitos kannattajilleni kun olette tukeneet minua.. tai.. Kiitos eiliselle yleisölle hienosta illasta.. tai.. Kiitos kaikille esityksen tekijöille että he mahdollisti sen että sain toteuttaa itseäni.

Varmasti voi olla noin, mutta silti on kaikesta huolimatta UPEAA, että artistit puhuvat suunsa puhtaaksi tilanteesta, joka on tukahduttava, tappava ja myös suomalaisia kuulijoita halveksiva. Anna Eriksson on kirjoittanut tästä paljonkin, kaikki täyttä faktaa ja totta. Viime syksynä kun julkaisi joululevynsä sanoi, että tekei sen, että pääsisi irti Warnerin sopimuksesta täyttämällä viimeisen levyn vaateen. Kun Warnerilta ei tullut tukea siihen millainen Anna halauisi artistina olla. Myös Anna kuuluu näihin upeisiin laulajiin, joilla olisi kykyä ja halua ulkomaille, mutta joiden kanssa suomalaiset surkeat tuottajat eivät osaa toimia mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä