Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viimeisillään raskaana oleminen aina näin hanurista?

Vierailija
21.10.2016 |

Neljä päivää yli lasketun ajan. En saa nukuttua, lihaksiin ja niveliin sattuu koko ajan, närästää, maha on kipeä, neljättä viikkoa joko ripuli tai ummetus. Tuntuu ettei synnytys koskaan tule. Lapsi on toivottu ja miehen kanssa menee hyvin, mitä nyt molemmilla kiristää vannetta tää mun olotila. Tiedän että olen onnekas kun ylipäätään saan lapsen ja kaikki on oikeasti ihan hyvin, ja tiedän että tää menee ohi minä päivänä hyvänsä, mutta inhottava olo vituttaa siitä huolimatta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

2/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla. Ne viimeiset päivät on yleensä henkisesti tosi raskaita. Nyt sen miehesi kuuluu passata sua ja täyttää kaikki toiveesi nopeasti ja ärsyttämättä ;)

Vierailija
4/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Se on luonnon keino hoitaa synnytyspelkoa, kun pelko vaihtuu toiveeseen, että syntyispä lapsi pian.

Vierailija
5/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ainakaan minulla ollut tuollaista.

Kolme raskautta ja kaikissa olen ollut ihan hyvässä kunnossa loppuun asti. Kuopuksen syntymäpäivnä oli vielä äitiysneuvola-aika ja olin jo lähdössä pyörällä neuvolaan kun mies halusi viedä autolla. Neuvolassa sanoin että vähän jotain polttojen tapaista tuntuu ja sitten iltapäivällä lasi jo syntyikin.

Yksilöllistä on, sinun seuraava raskautesi saattaa olla erilainen, ap!

Yritä liikkua,olo paranee ja synnytys voi vaikka käynnistyä. Voi hyvin!

Vierailija
6/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa siltä, että olet oikeasti päässyt todella helpolla, jos tuollaisista jaksat nillittää.

Vierailija
7/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
8/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ja joskus ei. Sinulla on nyt valitettavasti oireita näköjään kertynyt ja lasketun ajan ylittäminen ottaa monesti psyykkisesti koville.

Hammasta purren kohti synnytystä! Nyt voi tuntua, ettei se tule koskaan ja jokainen päivä, kun ei käynnistykään, ottaa päähän, mutta tämäkin lapsi tulee ulos ja sit raskaus on ohi. Uusia tuskia voi tulla, mutta nekin helpottavat.

Kaikki loppuu aikanaan!

Vierailija
9/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tukalin vaihe oli silloin kun vatsa vielä painoi palleaa eikä ollut laskeutunut.  Etenkin kun oli vielä hikinen helle, kuten ekaa ja kolmatta odottaessani. Mutta joo, kaiken kaikkiaan tuollainen pieni epämukavuus kyllä kuuluu asiaan.

Vierailija
10/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmat loppuraskaudet oli äärimmäisen epämiellyttäviä. Paino nousi molempien kohdalla ainoastaan  n. 8 kg, mutta olo oli raskas. Särki kaikkia jäseniä, nukkuminen oli hankalaa yms. yms. Lohduttavaa on se, että sitä ei kestä kauaa. Se ei ole pysyvä olotila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi