Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies on äänekäs puhelimessa?

Vierailija
21.10.2016 |

Oletteko huomanneet, että miesten puhelut toisilleen ovat monesti kovaäänisiä, ikäänkuin toinen keskustelija olisi puolikuuro. Miksi näin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat rehvastella kavereillaan. "On mulla ainakin yks, kuunnelkaa kun me jutellaan"

Vierailija
2/8 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sanoit niin joo :D En tajua miks sinne pitää puhua niinku toinen olis puolikuuro! Semmosta puoliks huutamista se on. Jos mies soittaa vaikka äidilleen niin puhuu ihan rauhallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistaakseen, että viesti menee perille.

Vierailija
4/8 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut. Miehen veli asuu lähistöllä ja veljekset kun soittelee toisilleen pihoistaan, niin ei ne niitä kännyköitä tarttis. Kyllä se kailotus kuuluu muutenkin.

Vierailija
5/8 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat rehvastella kavereillaan. "On mulla ainakin yks, kuunnelkaa kun me jutellaan"

Ei mut siis mun mies tekee tätä ihan kotona kun ollaan kahdestaan :D Tuskin hänellä tarvetta on mulle näyttää että "katoppas akka kun mulla on kaveri!"

Vierailija
6/8 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut, sekä töissä että kotona! Työkavereille en ole kehdannut  huomauttaa kailottamisesta, mutta kotona olen miehelleni sanonut sen seitsemän kertaa että volyymiä voisi vähentää.

En käsitä, mistä tämä huutamistarve tulee, mies vetoaa "huonoon yhteyteen"....

Vierailija
7/8 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua vatuttaa ne hiirulaiset, joiden puheesta ei millään saa selvää puhelimessa.

Vierailija
8/8 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kellään miehellä selitystä tähän?